Tie miehen sydämeen oikeasti vatsan kautta
Oletteko sitä mieltä? Musta tuntuu että olen pikkuhiljaa tullut lopputulokseen että näin on. Kun nainen oikeasti on intohimoinen pitämään miehen eväissään liittokin on hyvä. Tai parisuhde.
Eli nimenomaan miehelle, miehen herkkua, nätisti laitettuna. Ei nyt aina jaksa, mutta suurimmaksi osaksi. Tai voihan se miehelle suunniteltu herkku olla myös vaikka ranskalaiset uunissa tai kiuasmakkara. (Eli siis joku helppo ja nopea) ei jokapäivä tarvitse viettää 3h keittiössä mitään origamiviinilehdyköitä taiteillen. Mies on näissä asioissa yksinkertainen.
Joistain tuntuu ihan hirveän lapselliselta tai naista alentavalta että (lapseton) vaimo tekee esimerkiksi miehelle eväsleivät töihin tai aamupalan joka aamu. Mutta musta taas näyttäisi että nämä liitot on ne onnellisimmat missä myös mies on tyytyväinen, ei lähde edes katselemaan missä ruoho on vihreempää ja osallistuu vapaaehtoisemmin kodinhoitoon.
Uskon muutenkin siihen että ruoan laittaminen toiselle on se suurin rakkaudenosoitus.
Muita mielipiteitä?
Kommentit (42)
Kyllähän tuollainen palvelu kenen tahansa mieltä ylentää, miehen tai naisen. Me tehdään toisillemme ruokaa molemmat, kyllähän se parantaa suhdettamme. Vaan äidiksi en alkaisi.
Molempi parempi. Uskallan sanoa etta olen hyva seka sangyssa etta keittiossa ja tykkaan puuhastella molemmissa. :)
Siivoamisessa sitten taas olen tosi laiska ja suurpiirteinen, onneksi mies on tassa parempi.