Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tie miehen sydämeen oikeasti vatsan kautta

Vierailija
03.04.2019 |

Oletteko sitä mieltä? Musta tuntuu että olen pikkuhiljaa tullut lopputulokseen että näin on. Kun nainen oikeasti on intohimoinen pitämään miehen eväissään liittokin on hyvä. Tai parisuhde.

Eli nimenomaan miehelle, miehen herkkua, nätisti laitettuna. Ei nyt aina jaksa, mutta suurimmaksi osaksi. Tai voihan se miehelle suunniteltu herkku olla myös vaikka ranskalaiset uunissa tai kiuasmakkara. (Eli siis joku helppo ja nopea) ei jokapäivä tarvitse viettää 3h keittiössä mitään origamiviinilehdyköitä taiteillen. Mies on näissä asioissa yksinkertainen.

Joistain tuntuu ihan hirveän lapselliselta tai naista alentavalta että (lapseton) vaimo tekee esimerkiksi miehelle eväsleivät töihin tai aamupalan joka aamu. Mutta musta taas näyttäisi että nämä liitot on ne onnellisimmat missä myös mies on tyytyväinen, ei lähde edes katselemaan missä ruoho on vihreempää ja osallistuu vapaaehtoisemmin kodinhoitoon.

Uskon muutenkin siihen että ruoan laittaminen toiselle on se suurin rakkaudenosoitus.

Muita mielipiteitä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa jotain perää. Mutta että tehdä toiselle eväät töihin?? Se kuulostaa minusta ällöttävältä, ihan sama onko mies vai nainen joka toiselle ne eväät tekee. Lapsille tehdään, samoin kuin paloitellaan pihvi tai  voidellaan leipä. Ei aikuiselle ihmiselle! 

Mutta että voi rakkaudella valmistaa jotain jauhelihakastiketta tai makaroonilaatikkoa ja lihapullia... niin se saa miehen sukat pyörimään jaloissa. Niin ja pullaa, kotipullaa! Siis ihan oikeesti, sillä iskee miehen kuin miehen. 

Jossain aikaisemmassa kommentissa ja tässä mainittiin leipominen/pulla ja täytyy sanoa kun ensimmäistä kertaa 27v leivoin pullaa mies ei ole koskaan tainnut kehua mitään niin paljon, oli niin innoissaan pullasta että laittoi kaverilleenkin kuvia :D

Vierailija
22/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vipe putti kirjoitti:

Tie miehen sydämeen vie rintalastan kautta.

Ja moni on parhaimmillaan avautuneena juuri rintalastan kohdalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan ytimessä. AP:n kaltainen nainen on monien miesten unelmanainen.

Mutta yhä harvempi nainen nykyisin osaa kokata tai ainakaan panostaa miehelleen (ja itselleen) kokkaamiseen.

Vierailija
24/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain yksi tie. On myös monia muita. Sydämeen vie useita teitä. Voi valita sen tien mitä tahtoo kulkea.

Kaupassa kuultua. Henkilö oli asiakkaana lihatiskillä. Jutteli myyjän kanssa, että ostaa yhden hiukopalaksi, toisen iltapalaksi, kolmannen välipalaksi, täytyy laittaa sellaista ja tällaista ruokaa jne. Henkilö oli roimasti ylipainoinen eli näitä rakkaudellisia paloja oli tullut nautittua paljon. Myyjä jo pitkästynyt asiakkaan jaaritteluun. Myyjä huokaisi ja palveli ystävällisesti. Ajatteli varmaan, että yksinäinen ihminen tahtoo keskustella elämänsä ainoasta sisällöstä, syömisestä, ja hänen työnsä on kuunnella ja myydä.

Vierailija
25/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuossa jotain perää. Mutta että tehdä toiselle eväät töihin?? Se kuulostaa minusta ällöttävältä, ihan sama onko mies vai nainen joka toiselle ne eväät tekee. Lapsille tehdään, samoin kuin paloitellaan pihvi tai  voidellaan leipä. Ei aikuiselle ihmiselle! 

Mutta että voi rakkaudella valmistaa jotain jauhelihakastiketta tai makaroonilaatikkoa ja lihapullia... niin se saa miehen sukat pyörimään jaloissa. Niin ja pullaa, kotipullaa! Siis ihan oikeesti, sillä iskee miehen kuin miehen. 

Jossain aikaisemmassa kommentissa ja tässä mainittiin leipominen/pulla ja täytyy sanoa kun ensimmäistä kertaa 27v leivoin pullaa mies ei ole koskaan tainnut kehua mitään niin paljon, oli niin innoissaan pullasta että laittoi kaverilleenkin kuvia :D

Leivopa pullaa joka viikko 10 vuoden ajan, niin mies ei edes noteeraa asiaa. Saattaa kommentoida, että nyt ei onnistunut tai etkö voisi leipoa välillä jotain muuta.

Vierailija
26/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoilla ävuilla ei saa kyllä sitä kään kovaksi.

Vierailija
27/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta yhä harvempi nainen nykyisin osaa kokata tai ainakaan panostaa miehelleen (ja itselleen) kokkaamiseen.

Ei ole. Ajan myötä siitä tulee miehelle itsestäänselvyys, josta ei tarvitse enää kiitellä vaimoa. Korkeintaan voi mutristella kulmia, jos ruoka ei olekaan valmiina kun mies tulee töistä.

Vierailija
28/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen huomioimisen on oltava tasapuolista.

Moni mies kyllä hyväksikäyttää naista.

Edistyneet puolittaa ruokalaskun, silloinkin mies kuitenkin syö 2/3 ateriasta.

Itse kokkailin nuorena, kun oli heikko itsetunto. Lapsuuden kaltoinkohtelun seurauksena en koskaan kokenut riittäväni, vaan aina piti miellyttää, ostaa hyväksyntää. Vaikka antamalla ilmaiset ruoat.

Kun suhde loppui, mies ei olisi millään halunnut luopua saavuttamastaan edusta. Yritti käydä ilmaiseksi syömässä, lopuksi väkivalloin.

Kun aika kuluu ja itsetunto kasvaa, riippuvuussuhteista pääsee.

Ruoanlaitto on perustaito, älkää mystifioiko sitä millään turhalla.

Vierailija
29/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan miehenä mielelläni hyvää ja terveellistä ruokaa. Olen tosin huomannut, että suomalaiselle naiselle ruuanlaitto on miehensä passaamista ja mies alistaa tällöin naista. Muualla euroopassa on en ole tällaista huomannut. Suomalainen parisuhde on kaupankäyntiä, ''tee sä toi mä teen ton'' ''sun pitää tehdä toi että mä teen tän''. Osaako suomalaiset oikeasti rakastaa? Siis ihan oikeasti?

Ongelma on siinä, että jotkus miehet ottavat tuon vastaan heille kuuluvana itsestään selvänä asiana, eivätkä edes tajua, että toinen tekee siinä töitä hänen eteensä ja pitää huolen. Siksi se on nyyt siihen, että joillekin miehille pitää kertoa eriseen, ettei toisen yksipuolista passaamista passaava osapuoli jaksa välttämättä pitkään. Jos mies passuuttaa niin, että naisen elämä olisi helpompaa ilman miestä, niin mitä virkaa sellaisella parisuhteella naiselle on, ja kuinka pitkään sitä nainen jaksaa katsella? Tuo 'kaupankäynti' on sitä että antaa miehelle mahdollisuuden tajuta yksipuolisen hyväksikäyttönsä ennen lemppaamista. Ennen naisen piti niellä kaikki ja vain kestää koska naisilla pidettiin yllä riippuvuussuhdetta aviomieheensä, enää ei tarvitse vaan voi myös erota, ja se on muuttanut tilannetta vanhasta.

Vierailija
30/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan miehenä mielelläni hyvää ja terveellistä ruokaa. Olen tosin huomannut, että suomalaiselle naiselle ruuanlaitto on miehensä passaamista ja mies alistaa tällöin naista. Muualla euroopassa on en ole tällaista huomannut. Suomalainen parisuhde on kaupankäyntiä, ''tee sä toi mä teen ton'' ''sun pitää tehdä toi että mä teen tän''. Osaako suomalaiset oikeasti rakastaa? Siis ihan oikeasti?

Miten siellä muualla Euroopassa perheen raha-asiat menevät? Maksavatko naiset puolet yhteisistä kuluista niin kuin Suomessa? Kommentistasi päätellen kotitöiden jakaminen on jotenkin väärin, miksi? Kyllä minustakin olisi kiva elää niin, että kävisin vain töissä ja loput ajat tekisin vain kivoja juttuja. Kotityöt ei ole niitä.

Itseasiassa ma asun "muualla Euroopassa". Olen siis suomalainen ja miesystava on EU:n ulkopuolelta, ollaan siis molemmat meille ns. vieraassa maassa. 

Meilla on talla hetkella niin, etta mies on tyoton ja mina kokopaivatoissa. Niinpa minusta/meista on itsestaanselvaa etta mies tekee viikolla kotona kaikki kotityot. Niinpa mina "kayn vain toissa" ja loput ajat teen kivoja juttuja. Mies saattaa esimerkiksi peitella mut sohvalle ja tuoda mulle viinilasin kateen, luen sitten kirjaa silla valin kun mies laittaa ruokaa, kunnes huikkaa kattamaan poydan.

Pyykkihuolto pelaa, talo on siisti, astianpesukone pyorii ja koira on ruokittu ja ulkoilutettu. Joka ilta saa seksia.

Viikonloppuisin sitten mina puolestani hemmottelen miesta. Eipa mulle oikein jaa kuin tuo ruuanlaitto, kun muusta on huolehdittu jo viikolla. Puutarhatyot tosin tehdaan yhdessa (paitsi mies leikkaa ruohon), silla nautin ko. puuhastelusta ja muutenkin yhdessa on kivempi tehda. :) 

Vierailija
31/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ajan myötä siitä tulee miehelle itsestäänselvyys, josta ei tarvitse enää kiitellä vaimoa. Korkeintaan voi mutristella kulmia, jos ruoka ei olekaan valmiina kun mies tulee töistä.

Pyh. Itse osaan aikuisena ihmisenä kokata, mutta on SUURI PLUSSA jos treffeillä ja yhdessä ollessa nainen panostaa ja kokkaa hyviä aterioita, sillä niin minäkin teen hänelle. 

En haluaisi, että se on yksipuolista vaan tykkään jos nainenkin tekee meille joskus hyvää ruokaa.

Tällainen nainen voittaa 100-0 verrattuna naiseen joka ei kokkaa ja on muutenkin sellainen joka ei välitä terveydestä ja syö jotain eineksiä tai syö vain ulkona ravintoloissa/take away.

100-0. Jopa ulkonäöllisesti heikompi kokkaava nainen voittaisi kympin ylläkuvaillun eihalutun naisen.

32/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki ihmiset tykkäävät, kun toinen laittaa heille ruokaa. Parhaimmat treffimuistoni nuoruudesta ovat niitä joissa mies on kokannut minulle. Teen myös itse mielelläni ruokaa, leivon yms.

Vierailija
33/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siellä muualla Euroopassa perheen raha-asiat menevät? Maksavatko naiset puolet yhteisistä kuluista niin kuin Suomessa? Kommentistasi päätellen kotitöiden jakaminen on jotenkin väärin, miksi? Kyllä minustakin olisi kiva elää niin, että kävisin vain töissä ja loput ajat tekisin vain kivoja juttuja. Kotityöt ei ole niitä.

Itseasiassa ma asun "muualla Euroopassa". Olen siis suomalainen ja miesystava on EU:n ulkopuolelta, ollaan siis molemmat meille ns. vieraassa maassa. 

Meilla on talla hetkella niin, etta mies on tyoton ja mina kokopaivatoissa. Niinpa minusta/meista on itsestaanselvaa etta mies tekee viikolla kotona kaikki kotityot. Niinpa mina "kayn vain toissa" ja loput ajat teen kivoja juttuja. Mies saattaa esimerkiksi peitella mut sohvalle ja tuoda mulle viinilasin kateen, luen sitten kirjaa silla valin kun mies laittaa ruokaa, kunnes huikkaa kattamaan poydan.

Pyykkihuolto pelaa, talo on siisti, astianpesukone pyorii ja koira on ruokittu ja ulkoilutettu. Joka ilta saa seksia.

Viikonloppuisin sitten mina puolestani hemmottelen miesta. Eipa mulle oikein jaa kuin tuo ruuanlaitto, kun muusta on huolehdittu jo viikolla. Puutarhatyot tosin tehdaan yhdessa (paitsi mies leikkaa ruohon), silla nautin ko. puuhastelusta ja muutenkin yhdessa on kivempi tehda. :) 

Wow, onnea sinulle. Tekstistäsi käy selville, että miehesi ei ole suomalainen. Suomalainen mies odottaisi sinua kiukkuisena ja nälkäisenä töistä kotiin, että mies saa ruokaa. Loppuilta sinulla menisikin miehen sotkuja siivotessa.

Vierailija
34/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Lähes kaikki ihmiset tykkäävät, kun toinen laittaa heille ruokaa. Parhaimmat treffimuistoni nuoruudesta ovat niitä joissa mies on kokannut minulle. Teen myös itse mielelläni ruokaa, leivon yms.

Paras tapa saada muut naiset kateelliseksi on kertoa, että mies hoitaa arkisin ruuanlaiton ja itse pääsee työpäivän jälkeen valmiiseen ruokapöytään. Sitä huokailun määrää "voi kun meilläkin joskus olisi noin". Harmi, että tuo vaihe kesti meillä vain pari vuotta, mutta olihan se luksusta.

Vierailija
35/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh. Itse osaan aikuisena ihmisenä kokata, mutta on SUURI PLUSSA jos treffeillä ja yhdessä ollessa nainen panostaa ja kokkaa hyviä aterioita, sillä niin minäkin teen hänelle. 

En haluaisi, että se on yksipuolista vaan tykkään jos nainenkin tekee meille joskus hyvää ruokaa.

Tällainen nainen voittaa 100-0 verrattuna naiseen joka ei kokkaa ja on muutenkin sellainen joka ei välitä terveydestä ja syö jotain eineksiä tai syö vain ulkona ravintoloissa/take away.

100-0. Jopa ulkonäöllisesti heikompi kokkaava nainen voittaisi kympin ylläkuvaillun eihalutun naisen.

Miten se arkiruuanlaitto teillä sujuu? Kumpi tekee?

Vierailija
36/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko tuohon oman mieheni kohdalla. Varsinkaan sillä ei ole mitään väliä, onko ruoka katettu kauniisti esille vai ei, sillä hänelle esteettisyydellä ei oikein ole mitään merkitystä. Ei hän huomaa onko kukkia, servettejä tai kauniita lautasia esillä. 

Teen meillä pääsääntöisesti ruoan, ja ehkä mies vain on siihen tottunut. Toisaalta en ole mikään mestarikokki, ja koska mies käy paljon työn puolesta illallisilla, on myös tottunut oikeasti laadukkaaseen ruokaan. Mieheni ei oikein tykkää mistään peruspullasta tai vastaavista leivonnaisista, joten ei niitäkään oikein arvosta. 

Mielestäni tie miehen sydämeen käy sängyn kautta. 

Vierailija
37/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että jotkus miehet ottavat tuon vastaan heille kuuluvana itsestään selvänä asiana, eivätkä edes tajua, että toinen tekee siinä töitä hänen eteensä ja pitää huolen. Siksi se on nyyt siihen, että joillekin miehille pitää kertoa eriseen, ettei toisen yksipuolista passaamista passaava osapuoli jaksa välttämättä pitkään. Jos mies passuuttaa niin, että naisen elämä olisi helpompaa ilman miestä, niin mitä virkaa sellaisella parisuhteella naiselle on, ja kuinka pitkään sitä nainen jaksaa katsella? Tuo 'kaupankäynti' on sitä että antaa miehelle mahdollisuuden tajuta yksipuolisen hyväksikäyttönsä ennen lemppaamista. Ennen naisen piti niellä kaikki ja vain kestää koska naisilla pidettiin yllä riippuvuussuhdetta aviomieheensä, enää ei tarvitse vaan voi myös erota, ja se on muuttanut tilannetta vanhasta.

Kuulostaa kohtuulliselta ja järkevältä.

T: Se kokkailija

Vierailija
38/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow, onnea sinulle. Tekstistäsi käy selville, että miehesi ei ole suomalainen. Suomalainen mies odottaisi sinua kiukkuisena ja nälkäisenä töistä kotiin, että mies saa ruokaa. Loppuilta sinulla menisikin miehen sotkuja siivotessa.

Juu no ehkä niiden junttien kanssa joiden kanssa sinä olet seurustellut.

Vierailija
39/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön itse lähinnä kasvisruokaa ja olen maidolle allerginen. Mies syö mielelläni sitä ruokaa mitä teen. Välillä teen kuitenkin miehelle ihan oman ruuan. Ehkä 2-3 kertaa kuussa. Esim kievin kanaa, pasta carbonarat, jauhelihapihvit hampurilaisen väliin, juustoa ja oikeaa kermaa. :) Vaikka se onkin oman vakaumuksen vastaista. Mutta tiedän että mies tykkää.

Mua kiinnostaisi tietää palstalle vastanneet miehet että mitä pidätte oikeana hyvänä ruokana? :) Huomaan että teillä painottuu terveellisyys. Lasketaanko tällöin ulos ruokavaliosta esimeriksi perinteiset nakkikastikkeet ja makaroonilaatikot?

Vierailija
40/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ma kuulin just yhdelta Suomessa asuvalta, ei-suomalaiselta miehelta, joka seurusteli suomalaisen naisen kanssa, etta tama nainen oletti etta mies tekee vahintaan puolet kotitoista SEKA aina ruokaa (nainen ei osannut laittaa ruokaa ollenkaan, pelkkia eineksia). Ja mies kavi kokopaivatoissa, nainen ei kaynyt toissa ollenkaan. Eli voi se menna toisinkin pain. 

Heilla meni taman takia jopa suhde poikki, kun mies kyllastyi seka rahoittamaan etta palvelemaan. 

Ma olen sitten taas jotenkin onnistunut aina pariutumaan miesten kanssa, jotka tekevat oman osansa ja jos molemmat on toissa niin tehdaan kristillisesti puoliksi. Ja naitten joukossa on ollut myos suomalaisia miehia muutama. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä