Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä pääsiäismenu mökillä kuulostaa? Yksi aikuinen pariskunta tulossa kylään.

Vierailija
03.04.2019 |

kiirastorstai

päivällinen
vaaleaa kalaa grillattuna, yrttikastike, keitetyt perunat ja salaattia

iltapala
västerbottensilliä, saaristolaisleipää, päivästä jääneistä perunoista perunasalaatti

pitkäperjantai

aamupala
leipää, kinkkua, juustoa, tomaattia, suolakurkkua, munakokkelia, silliä, hedelmiä

päivällinen
broilerin siipiä (teriakimarinadissa), marinoidut seesamikurkut

iltapala
maalaisleipää, aiolia, yrttejä, järkisärkeä, munia

Mitä muuta tuohon pitkäperjantain päivälliseen?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruokailu aamulla venyy kymmeneen, päiväruoka klo 14-15 ja siinä menee äkkiä pari tuntia ja iltapala joskus klo 20."

Niin siis tuossa on aamiainen, lounas ja iltaruoka-/pala. Kolme ateriaa on ihan ok, mutta iltaruoka saisi sitten olla kunnon ruoka. Meillä on mökillä tuo aika sama rytmi, tosin iltaruoka saattaa olla vasta 22-23 aikoihin. Ja ihmiset, jotka ei osaa oikein syödä isoa aamiaista, tarvitsee todennäköisesti välipalaa ennen tuota lounasta.

Lisäisin jälkiruokia ja ehdottomasti ainakin juomia. Ja varmistaisin, et ruoat on tarpeeksi ruokaisia. Lisäksi panostaisin tuohon iltaruokaan, et olisi myös juhlava. Pitkä perjantaina monet nauttivat juhla-aterian, karitsaa tms.

Vierailija
102/104 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo menu joku vitsi? Itse en tykkäis mistään, no eka paistettu kala ehkä ok jos sitä on tarpeeksi.

Toisaalta jos sä tiedät kaikkien tykkäävän sillistä, särjistä ja siivistä, ja syövän olemattoman vähän, niin mitäs kyselet täältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkiruuat puuttuvat!

Mämmiä, kermaa ja pashaa! Korillinen suklaamunia - korvaavat pääruuan puuttuvat osat :D

Vierailija
104/104 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi koko pääsiäistä tuollaista. Vähän ja outoihin aikoihin syötävää ja silti pitää venyä pöydässä

pari tuntia kerrallaan. Mutta mä olenkin alkujani ortodoksiperheestä, ei ihan keskivertomenoa sekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme