Äänestätkö Perus Suomalaisia seuraavissa eduskuntavaaleissa?
Muuttuiko mielesi jompaan kumpaan suuntaan Keskisarjan lausunnon takia? Ja kumpaan?
Kommentit (81)
En ole koskaan heitä äänestynyt enkä aiokkaan.
On tossa ollut parit vaalit välissä mutta nyt kun lukenut näitten demarien ja muitten haukkumisia ja lapsellisia nimityksiä, ulkonäköön puuttumisia ja ne kaikki valehtelut siihen päälle olen tullut siihen tulokseen että taidan seuraavaksi mennä persuja äänestämään, että kiitos teille vihervassarit.
Mitä enemmän olen heitä seurannut, sitä varmemmin saavat ääneni seuraavissa vaaleissa.
En. Mulla ei ole varaa persujen talouspolitiikkaan.
En, mutta en äänestä kyllä ketään muutakaan
Tottakai. Viimeinen vihervasemmiston sekoilu vain vahvisti että heillä ei ole muuta tekemistä kuin poseeraus ja piilottaa ongelmia.
Tämän hetken tilanne, että persut saavat yli 70 kansanedustajaa tuolla 37,5% kannatuksella. Voi mennä 80:kin rikki.
Joo äänestän, mutta en perussuomalaisia.
oon monesta samaa mieltä, mut en voi äänestää kun pummeja täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi äänestää persuja, koska se puolue on kovinkin heikkolaatuinen.
Mitä tarkoitat, onhan niillä Tavio, Mäkelä, Juuso ja Junnila... Keskisarja on sieltä paremmasta päästä, tohtorismies sentään.
Juusosta oikein loistaa älyn valo.
Kahta en äänestä ja ne ovat PS ja SDP. Seuraavissa vaaleissa 2027 äänestän kyllä, mutta pidän puoluekannan omana tietonani.
En. Leikkauksia työttömyysturvaan ei voi hyväksyä eikä puolustella mitenkään.
Ehdottomasti aion. Olen kyllästynyt Suomen alasajoon. Olen kyllästynyt maailmaan, joka tuli liian innokkasti kylään, eikä tajua itse lähteä pois. Ja olen ollut joskus nuori virheä ja naiivi nainen. Mutta vanhuus ja viisaus. Viisaus asuu vanhoissa naisissa.
Se on niin ikävää kuulla joskus tosiasíoita. Ehkä äänestän, jos ylipäätään äänestän.
PS-logiikka: Persut tulee saamaan eduskuntavaaleissa 35% kannatuksen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi äänestää persuja, koska se puolue on kovinkin heikkolaatuinen.
Mitä tarkoitat, onhan niillä Tavio, Mäkelä, Juuso ja Junnila... Keskisarja on sieltä paremmasta päästä, tohtorismies sentään.
Juusosta oikein loistaa älyn valo.
Kyllä Krista Kiuru on senään älykäs inehmo Juusoon verrattuna.😂
🤡🤡🤡