Mikä sinussa herättää vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen?
Jokaisella on se jokin, juttu, josta vastakkainen sukupuoli useimmin kiinnostuu. Rinnat naisella ja pituus miehellä ovat vähän kliseitä, mutta voihan se olla paljon muutakin: hiukset, silmät, uuma, sääret jne. Eikä pelkästään kehon osa vaan esimerkiksi tyyli tai ääni. Mikä on sinun vahvuutesi?
Kommentit (125)
Iso pyöreä pylly ja timmi kroppa. Olen saanut nämä geeneissä + rakastan liikuntaa.
Olen tyytyväinen kroppaani, mutta miestä etsiessä se ei ole pelkkä plussa: vedän aina puoleeni miehiä, joita kiinnostaa vain tasan vartaloni ja sen paneminen. Eksäni kanssa teimme hyvän mielen harjoituksen, jossa oli tarkoituksena sanoa mikä on parasta kumppanissa. Eksäni sanoi minulle näin: "Sulla on aivan käsittämätön kroppa ja seksi SEN kanssa on upeaa. Ja oot myös kiva." Ei näin, ei näin....
Ah kun löytäisinkin miehen, jota kiinnostaisi eniten minä ihmisenä, ja vasta sen jälkeen kroppa/seksi.
Eipä ole vielä tapahtunut.
N27
Vierailija kirjoitti:
Nunnamaisen korkea moraali yhdistettynä hu*ran hulluuteen. Siinä sitä on kylän pojilla ihmettä!
Oletko se sinä rakkaani?
Pihalla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nunnamaisen korkea moraali yhdistettynä hu*ran hulluuteen. Siinä sitä on kylän pojilla ihmettä!
Mitä on hu*ran hulluus?
Tekotukka
Tekohuulet
Tekokynnet
Tekotissit
Tekoääni
Tekohihitys
T: terja tintseri
Eli lyhyesti : hyvät geenit LOL
Olen pitkä ja hoikka mies. Aina olen ajatellut sitä normaalina, mutta onhan se etu.
Hyvä supliikki, olen myyntialalla
Persettä ja silmiä kehutaan paljon. En sitten tiedä.
Ei mikään. Rahaa on jonkin verran, mutta ulkomuoto on sellainen, ettei kukaan halua tutustua niin kauan, että asia tulisi esille.
Sukupuolista kiinnostusta en saa aikaa, mutta ihmiset tykkää jutella kanssani. Sekin pieni korvike.
Nr. 72 on siis nainen. Tämä tarkennuksena.
Nenä. Isäni on kotoisin Balkanilta, joten sieltä on peräisin ylväs nenäni, joka herättää miesten huomion. Muutenkin olen pitkä ja solakka.
Puhelahjat, silmät, hiukset, ikä.
Blondi, luonnonkihara tukkani, joka minua itseäni vähän kyllästyttää, kun kampausten vaihtaminen ei tahdo onnistua.
Kengät, olen oikea kenkäfriikki ja näytän sen
Hymy ja hiukset.
Luonteessa ilmeisesti itsenäisyys ja aikaansaavuus.
Tätä täytyisi kysyä siltä vastakkaiselta sukupuolelta, koska en todellakaan tiedä.
Olen aina ollut mitättömän näköinen, tasaisen harmaa, rinnaton lauta. Lisäksi perusilmeeni on "resting bitch fase". Joten useimmiten mikään ei herätä vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta. Joskus huomaan kuitenkin kuinka miesten katseet ensin lipuu ohitseni kuin minua ei olisikaan ja kääntyy sitten äkisti takaisin ja miehet muuttuvat saalistajiksi. Jotkut miehet vain jollain vaistollaan tuntuvat huomaavan, että olen hyvin voimakkaasti seksuaalinen. Ulkonäössäni mikään ei siihen viittaa.
Jos lohduttaa, niin ei tuo kovin kummoinen suudelma (varmaan, en ole aihepiirin asiantuntija) ollut. Lähinnä semmoista epäsynkronoitua liman eritystä ja matojen parittelua vastaavaa kieliliikettä.