Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus-> Parisuhde

Vierailija
02.04.2019 |

Tuli tässä pohtineeksi, että en ole koskaan päätynyt parisuhteeseen miehen kanssa johon olen ollut silmittömän ihastunut pidemmän aikaa. Ensimmäinen oli teininä, toinen parikymppisenä ja nyt olen 37-vuotias ja tästäkään ei taida koskaan suhdetta tulla vaikkakin miehestä vahva ”vakka löytänyt kantensa”tunne. Mies kenen kanssa sain lapset ja hiljattain erosin oli vain ”annetaan nyt mahdollisuus” ja ihastuneisuus oli hillittyä. Olisi kyllä kiva, että joskus päätyisi suhteeseen miehen kanssa johon on korviaan myöten lätkässä mutta tällä ilmaantumisvauhdilla todennäköisyydet ei oo puolellani. Mut enää ei se ihan jees mies kelpaa, ollaan ennemmin yksin. Miten muilla, saitko sen jalat alta vievän ihastuksen ja vieläkö se tuntuu siltä oikealta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä käy kun ihastuu vain korkeatasoisempiin. Nainen sentään pääsee panopuuksi.

Vierailija
2/6 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen pitkäaikaisen ihastukseni kanssa. Mutta kääntöpuoli on se, että pelkään koko ajan hänen jättävän. Ei hyvä tämäkään tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelen pitkäaikaisen ihastukseni kanssa. Mutta kääntöpuoli on se, että pelkään koko ajan hänen jättävän. Ei hyvä tämäkään tunne.

onko korkeampitasoinen, joka on tyytynyt, vai miksi pelkäät?

Vierailija
4/6 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja rakastuin ihan kertaheitolla tuossa kaksi vuotta sitten. En koskaan kertonut tunteista, mutta eiköhän tuo ollut ja ole vieläkin ilmiselvää. En osaa sanoa, onko vastapuolella samaa vetoa. Jokin sisälläni vain syttyy sen miehen seurassa. Ei voi mitään. Elämä vei muualle. Muutin toiselle puolelle maata. Itkin aivan järkyttävästi tajutessani, että olen lähtemässä ja hän jää. Ollaan kyllä edelleen hyviä ystäviä. Soittaisinkohan hänelle, vai ollakko repimättä haavoja...

Vierailija
5/6 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin yhtä miestä kohtaan tuon jalat alta -ihastumisen mutta en saanut tälle vastakaikua (paljon omassa itsessäni vikaa mut ei enempää siitä). En ole päässyt yli vaikka aikaa on kulunut, tuskin pääsenkään. Olen kuitenkin hyväksynyt ja odottelen että koen saman tunteen (ehkä vielä vahvempana) uudestaan sitten jonkun toisen kanssa :)

Vierailija
6/6 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko korkeampitasoinen, joka on tyytynyt, vai miksi pelkäät?

No siis minä miellän, että hän on korkeatasoisempi. En tiedä ajattelisinko näin, jos oltaisiin vaan tavattu vaikkapa baarissa. Mutta ehdin tehdä hänestä miltei jumalhahmon ihastusvuosien aikana ja... sitten hän halusikin minut. Aivot eivät vieläkään käsitä tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan