Mikä sinussa herättää vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen?
Jokaisella on se jokin, juttu, josta vastakkainen sukupuoli useimmin kiinnostuu. Rinnat naisella ja pituus miehellä ovat vähän kliseitä, mutta voihan se olla paljon muutakin: hiukset, silmät, uuma, sääret jne. Eikä pelkästään kehon osa vaan esimerkiksi tyyli tai ääni. Mikä on sinun vahvuutesi?
Kommentit (125)
Minuun törmättyään miehet tietävät mitä on esittämättömyys, aitous, paljas herkkyys, näyttelemätön himo, ja tämä kaikki kuulemma näkyy päällepäin. Olen yleensä vain ihan s**tanan ihana nainen, en mikään tietty ruumiinosa, vaikka niitäki ihaillaan lähikontaktissa sujuvasti. Minua ei pysy unohtaa, ja minä olen se kehen seuraavia vertaillaan.
Ei mikään, mutta mähän olenkin näkymätön tavis.
m45
Vierailija kirjoitti:
Suorapuheisuus.
Samalla myös kiroukseni.
Kirouksen tuossa piirteessä ymmärrän. Harvemmin se on positiivinen asia. Yleensä suorapuheiset ihmiset ovat ilkeitä, ja sitten sanovat perään "se on minun mielipiteeni!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäössä hymy ja luonteessa huumorintaju. Tavallaan siis yhteneväiset asiat :D
-N
Nuo minullakin. Hymyäni on aina kehuttu ja hymykuoppiani moni ihastelee, varsinkin miehet. Huumorintajuni on myös aika helppoa ja monelle sopivaa kilttiä tilannehuumoria, joten saan ihmiset helposti nauramaan.
N44
Ihastuin sinuun vähän jo tämän kertomasi perusteella. :3
(hetero)N41
Silmiäni kehutaan, tissejäni katsotaan ...
Sporttinen kroppa, itsevarmuus ja rentous, luonnollisuus, nätti naama.
Puhe- /puhelinääneni on kuulemma erittäin miellyttävä. Asiakaspalvelutehtävissä sillä tuli joskus jopa vähän leikiteltyä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus huomaan kuitenkin kuinka miesten katseet ensin lipuu ohitseni kuin minua ei olisikaan ja kääntyy sitten äkisti takaisin ja miehet muuttuvat saalistajiksi. Jotkut miehet vain jollain vaistollaan tuntuvat huomaavan, että olen hyvin voimakkaasti seksuaalinen.
:'DDD
Olen tosi hiljainen/introvertti/yksityisyydenhakuinen, joten minuun ei ole helppo sen syvellisemin ihastua. Sitten kun tutustuu, huomaa, että olen aito, empaattinen, huumorintajuinen ja oikeudenmukainen. Näitä on kehuttu, niin miesystävieni kuin ystävieni suusta.
Ulkonäöllisesti olen ok, mutta koska en yleensä meikkaa, niin sulaudun onneksi harmaaseen massaan. Viihteelle lähtiessä meikkaan, silmiä yleensä kehutaan jos jotain.
Lihakset, jos olen jossain esim uimahallissa tai rannalla..
Hopeisena hehkuva hyvin leikattu kampaukseni.
Miestissini. Ne ovat vastustamaton katseen vangitsija, molemmille sukupuolille. Usein toivon että katsoisivat nyt edes silmiin.
Lyhyyteni. Olen sopusuhtainen nainen 152cm. Se vain herättää jostain syystä monien miesten mielenkiinnon.
Ujouteni ja itsekseen oleskelu houkuttelee miehiä helpon saaliin toivossa.
En yhtään osaa sanoa. Olen yli 40 v nainen. Viimeisen puolen vuoden aikana olen laihdutanut ja innostuin leikkaamaan uuden hiusmallin, josta itse tykkään kovasti. Olen korkeasti koulutettu rauhallinen, kiltti, empaattinen ja avulias intorvertti, mutta näytän vihaiselta koko ajan. Jostain syystä ikäiseni komeat miehet flirttailevat kanssani, jota aina ihmettelen hiljaa mielessäni että eikö ne huomaa miten vanha olen. Muutama puolituttu mies on selvästi ihastunut minuun tuijottavat ja katselusta kiinni jäätytään punastelevat ja säpsähtelevät, tekevät tikusta asiaa ja yrittävät udella suhdestatustani. Olen eronnut pitkästä suhteestä ja haluan olla sinkku enkä etsi miestä, mutta tyrkyllä niitä tuntuisi olevan enkä ymmärrä miksi.
Seksikkyys. Useimmat miehet haluavat kanssani seksiä/seksisuhteen.
Itse haluaisin älyyn, huumorintajuun ym. perustuvan parisuhteen.
Poikamaisuus, jos jokin. Silmissäni, ilmeessäni ja olemuksessa on kuulemma vilpitöntä poikamaisuutta. En ole uhkaava enkä jännä. Minulle jutellaan helposti.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään osaa sanoa. Olen yli 40 v nainen. Viimeisen puolen vuoden aikana olen laihdutanut ja innostuin leikkaamaan uuden hiusmallin, josta itse tykkään kovasti. Olen korkeasti koulutettu rauhallinen, kiltti, empaattinen ja avulias intorvertti, mutta näytän vihaiselta koko ajan. Jostain syystä ikäiseni komeat miehet flirttailevat kanssani, jota aina ihmettelen hiljaa mielessäni että eikö ne huomaa miten vanha olen. Muutama puolituttu mies on selvästi ihastunut minuun tuijottavat ja katselusta kiinni jäätytään punastelevat ja säpsähtelevät, tekevät tikusta asiaa ja yrittävät udella suhdestatustani. Olen eronnut pitkästä suhteestä ja haluan olla sinkku enkä etsi miestä, mutta tyrkyllä niitä tuntuisi olevan enkä ymmärrä miksi.
40-55 vuotiaat miehet katsovat ihan kaikkia vähänkin mukavan näköisiä itsevarmoja naisia. Varsinkin kevät on aina sellaista aikaa, että miehet alkavat etsimään hätäpäissään itselleen naisystävää, mutta myös joulun alla on toinen sykli.
Olen varattu hieman yli nelikymppinen nainen ja olen huomannut tämän asia ystävieni kanssa vuosia sitten. Kun itsekin joskus erehtyy vahingossa katsomaan jotakin sellaista miestä silmiin vaikka kaupassa, niin siinä saa tehdä töitä päästäkseen eroon tyypistä. Joskus se oli ihan kivaa, mutta kun omassa suhteessa menee mainiosti, niin kiinnostusta vaihtoon ei ole.
Tissit. Ja silmät on kuulemma aivan ihmeelliset. Kai niissä jotain on, kun melkein kaikki miespuoliset puhekumppanit punastuu jos katson silmiin.
Oikeasti olen sisältä ikivanha ja väsynyt, joten ristiriita ulkonäön ja katseen välillä kai hämmentää.
Ei kukaan ole pyytänyt vuosiin ulos joten tuskin mikään :(