Mikä sinussa herättää vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen?
Jokaisella on se jokin, juttu, josta vastakkainen sukupuoli useimmin kiinnostuu. Rinnat naisella ja pituus miehellä ovat vähän kliseitä, mutta voihan se olla paljon muutakin: hiukset, silmät, uuma, sääret jne. Eikä pelkästään kehon osa vaan esimerkiksi tyyli tai ääni. Mikä on sinun vahvuutesi?
Kommentit (125)
Ei yhtään mikään. Haukkuja vain saanut miehiltä. Iso nenä, rumat pisamat, kauhee naama, läski, lauta... miestä ei ole ollut koskaan.
Isot rinnat, ei niitä pääse pakoon vaikka haluaisi!
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen joskus sanoi että minulla on syvänmatala ja rauhoittava ääni. Tulee kuulemma lämmin ja turvallinen olo.
Oi, ääni on miehellä tärkeä! Tosin kaikkein paras ääni oli aikoinaan miehellä, joka osoittautui alkoholistiksi. Mutta hänen äänensä oli kyllä ihan mieletön..
Suuret silmät, hoikka vyötärö ja muodokas lantio.
Hymyilen myös paljon ja se kertoo myös luonteestani, olen positiivinen, avoin ja kiinnostunut ihmisistä ja elämästä. Tässä toimii tosin sellainen mitä kutsun valojen päälle laittamiseksi, voin päättää olla avoin ja viehättävä ja silloin ihmiset yleensä huomaavat minut. Kun päätän"laittaa valot päälle" ilmeisesti liikun ryhdikkäämmin ja otan enemmän katsekontaktia.
Seksikäs matala ääni, ei ihan tavallista naisella
Vihreät tuikkivat silmät ja aito nauru, kuulemma.
Ei aavistustakaan, ei varmaan mikään. Paitsi kerran meinas yksi (kilpa)pyöräilijä ajaa pusikkoon mun takia. Veikkaan, ettei ollut älyn tai äänen vuoksi.
Huolehtiva, kanaemomainen luonne!
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan, ei varmaan mikään. Paitsi kerran meinas yksi (kilpa)pyöräilijä ajaa pusikkoon mun takia. Veikkaan, ettei ollut älyn tai äänen vuoksi.
Ei niin vaan sen vuoksi että seisoit keskellä tietä.
Naisellisuus, kuulemma.
En usko että jokin yksittäinen "paras ulkonäköpiirre" olisi oikeasti jokin valttikortti, jos kuoren sisällä ei ole kuin eksyksissä olemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epätoivoista, mutta kai tuokin toimii
On pakko päätellä, että ei ilmeisesti mikään. Jos on tähän ikään päässyt ja ainoa naiskokemus on känninen suudelma 15 vuotta sitten, niin pakko kai se on myöntää olevansa epäviehättävä friikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epätoivoista, mutta kai tuokin toimii
Älkääs nyt. Reunassa olin, mutta sille jäi tollo päälle. Turha tästä nyt on riemastua, yleisesti en ole vaarana pyöräilijöille(kään).
Minulla on kapea uuma ja isompi kuin useimmilla hevosilla. Yksikään nainen ei ole voinut vastustaa uteliaisuuttaan ja nykyisin jo ahdistaa, kun aivan ventovieraat naiset lähestyvät, koska ovat kuulleet minusta.
Peräreijän supistelu ja roikkuvat pallit naisella.
Hoikka vartalo, mutta myös hauskuus ja avoimuus. Jostain syystä ärsyttävät, mukanokkelat heitot uppoavat myös moniin miehiin, ja nämä ovat bravuurini.
Olen meikattuna myös ihan nätti.
Vierailija kirjoitti:
On pakko päätellä, että ei ilmeisesti mikään. Jos on tähän ikään päässyt ja ainoa naiskokemus on känninen suudelma 15 vuotta sitten, niin pakko kai se on myöntää olevansa epäviehättävä friikki.
Jooh naisena sama, paitsi ei oo ees ollu suudelmaa.
Siniset silmät ja hymy!