Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset välit sinulla on sisaruksiisi?

ap
02.04.2019 |

Kertokaas

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisaruksillani on toistensa kanssa läheiset välit, itse olen aina ollut ulkopuolinen enkä ole mahtunut heidän tekemisiinsä mukaan, paitsi silloin kun tarvitsivat minulta jotain. Kun tajusin, että minä olin aina se joka auttoi mutta kun itse kerrankin tarvitsin apua, kellään ei ollutkaan aikaa, lopetin yhteydenpidon.

Otan osaa, en muutakaan sanottavaa tiedä vaikka tuo kuulostaa ihan pskalta. Tämähän se on mullakin. Katsella siellä facessa näitä sisarusten ylistyksiä, maailman paras sisko, tms. ja itse olen se ulkopuolinen.

Vierailija
22/26 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät, mutta silti etäiset ja osittain ongelmalliset. Minulla on useampi sisarus ja lapsuudenperheemme oli kauhea. Selviydyimme kukin miten parhaiten kykenimme, ja olemme sitten kotoa muutettuamme ottaneet etäisyyttä, jotkut enemmän ja toiset vähemmän. Mielestäni suhtaudume toisiimme rakkaudella, mutta lapsuuden traumat vaikuttavat välisiimme suhteisiin tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri minkäänlaiset. Ollaan aina oltu täysin erilaiset. Ihan jotain pakollista viestinvaihtoa esim. dementoituneen äidin hoidosta tai isän lääkityksestä. Jouluisin sovitaan kumpi ottaa jouluksi ne hoitoon. Siinäpä ne välit oli. Lapsemme (serkukset) kyllä keskenään ovat tiiviissä yhteydessä ja siskoni on lasteni kanssa tekemisissä, kuten minä hänen lasten kanssa.

Vierailija
24/26 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät. Olen vanhin ja minulla on kaksi nuorempaa siskoa. Tiedetään toistemme kuulumiset, ja ollaan vähintään viikottain yhteyksissä. Sisareni ovat todella hyvää seuraa, ja viihdyn heidän kanssaan. Välimatkan takia näemme kuitenkin harvoin, emme asu samassa maassa.

Vierailija
25/26 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpimät, mutta silti etäiset ja osittain ongelmalliset. Minulla on useampi sisarus ja lapsuudenperheemme oli kauhea. Selviydyimme kukin miten parhaiten kykenimme, ja olemme sitten kotoa muutettuamme ottaneet etäisyyttä, jotkut enemmän ja toiset vähemmän. Mielestäni suhtaudume toisiimme rakkaudella, mutta lapsuuden traumat vaikuttavat välisiimme suhteisiin tavalla tai toisella.

Kuin suoraan omasta suustani. Voisi olla hyvin siskoni kirjoittama :)

Vierailija
26/26 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pantiin useammin, nyt vain kerran kaksi vuodessa :(