Millaiset välit sinulla on sisaruksiisi?
Kommentit (26)
Lämpimät, mutta silti etäiset ja osittain ongelmalliset. Minulla on useampi sisarus ja lapsuudenperheemme oli kauhea. Selviydyimme kukin miten parhaiten kykenimme, ja olemme sitten kotoa muutettuamme ottaneet etäisyyttä, jotkut enemmän ja toiset vähemmän. Mielestäni suhtaudume toisiimme rakkaudella, mutta lapsuuden traumat vaikuttavat välisiimme suhteisiin tavalla tai toisella.
Ei juuri minkäänlaiset. Ollaan aina oltu täysin erilaiset. Ihan jotain pakollista viestinvaihtoa esim. dementoituneen äidin hoidosta tai isän lääkityksestä. Jouluisin sovitaan kumpi ottaa jouluksi ne hoitoon. Siinäpä ne välit oli. Lapsemme (serkukset) kyllä keskenään ovat tiiviissä yhteydessä ja siskoni on lasteni kanssa tekemisissä, kuten minä hänen lasten kanssa.
Hyvät. Olen vanhin ja minulla on kaksi nuorempaa siskoa. Tiedetään toistemme kuulumiset, ja ollaan vähintään viikottain yhteyksissä. Sisareni ovat todella hyvää seuraa, ja viihdyn heidän kanssaan. Välimatkan takia näemme kuitenkin harvoin, emme asu samassa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät, mutta silti etäiset ja osittain ongelmalliset. Minulla on useampi sisarus ja lapsuudenperheemme oli kauhea. Selviydyimme kukin miten parhaiten kykenimme, ja olemme sitten kotoa muutettuamme ottaneet etäisyyttä, jotkut enemmän ja toiset vähemmän. Mielestäni suhtaudume toisiimme rakkaudella, mutta lapsuuden traumat vaikuttavat välisiimme suhteisiin tavalla tai toisella.
Kuin suoraan omasta suustani. Voisi olla hyvin siskoni kirjoittama :)
Ennen pantiin useammin, nyt vain kerran kaksi vuodessa :(
Otan osaa, en muutakaan sanottavaa tiedä vaikka tuo kuulostaa ihan pskalta. Tämähän se on mullakin. Katsella siellä facessa näitä sisarusten ylistyksiä, maailman paras sisko, tms. ja itse olen se ulkopuolinen.