miten masentunut ja syrjäytynyt voi saada naisen
Rahatonta luuseria ei kukaan huoli. Paitsi ne jotka ovat jännämiesten perään mutta niillä apajilla ei kannata kalastella.
Tämä ei sitten ole niinkään itsetuntokysymys, se on jollakin tolalla. Minulla vaan ei ole edellytyksiä tästä asemaani kohentaa.
Kommentit (65)
Tekemällä elämänmuutoksen, jonka jälkeen et ole enää masentunut ja syrjäytynyt. Zeta uroksen ei kannata pilata beta naaraiden elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet syrjäytynyt (et näe ihmisiä?) niin miten sinä tutustut heihin?
Lähinnä baarissa, harvoin.
Tarkoitan miten sinun on mahdollista tutustua ihmisiin jos et ole heidän kanssaan tekemisissä?
Tähän voi vastata yhdellä sanalla: heikosti ja vähän
Nyt on muuten yhteishaku käynnissä enää n.vuorokauden. Hae vaikka jonnekin opiskelemaan.
Ps. Kukaan nainen tuskin haluaa olla miehelle pelkkä pillu. Tuli vain mieleen joistain kommenteista. Itse näen ihan vaivaa saadakseni selon miehen motiiveista ja kierrän sellaiset tarkasti kaukaa. Veikkaan että osa kommentoijista on aidosti huonommassa jamassa naisrintamalla juttujensa perusteella kuin sinä.
Minulla on tällä hetkelläkin opiskelupaikka mutta sillä en saanut muutaman kuukauden jälkeen mitään tehtyä.
Jonnekin seurakunnan toimintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä miten masennuksesi alkoi? Ilman selittäviä tekijöitä, vai onko taustalla paljon vastoinkäymisiä? Mietin vaan että jos on jo kouluaikoina ollut pulmaa oppimisessa, keskittymisessä, kaverisuhteissa, jaksamisessa jne, voisi olla hyvä kartoittaa myös mahdolliset nepsy ongelmat. Varsinkin add yhdistettynä lieviin autismikirjon piirteisiin jää helposti huomaamatta, mutta hoitamattomana aiheuttaa ylikuormitusta psyykelle ja sitä kautta masennusta. Netistäkin löytyy suuntaa antavia testejä ja lisää tietoa neuropsykiatrisista häiriöistä. Jos tuntuu että tästä voisi olla kyse, kannattaa pyytää lääkäriltä asian tarkempaa selvittämistä. Näihin ongelmiin käytetään ihan toisenlaisia lääkkeitä, ja ne tehoavat nopeasti. Kun mieli pääsee rauhoittumaan ja ajatus kulkemaan vaivattomammin helpottaa mielialaongelmatkin vähitellen. Sitten pystyt suunnittelemaan elämää eteenpäin helpommin.
Olen lukenut minäkin ja tämä on onneksi tulossa selvitykseen. AP.
Hyvä! Aikuisilla nää nepsy asiat on tosi alidiagnosoituja. Lapsilla tutkitaan herkemmin, mutta vielä muutama vuosikymmen takaperin nää oli paljon tuntemattomampia asioita, ja siksi moni on ehtinyt varttua aikuiseksi ilman että kukaan on näihin puuttunut sen kummemmin. Olen töissä lasenpsykiatrialla, eikä tosiaankaan ole mitenkään tavatonta, tai edes harvinaista, että kun lapsen ongelmia aletaan tarkemmin kartoittamaan vanhemmat löytävät itsestään samoja piirteitä. Sitten kun lähtevät omalta osaltaan asiaa selvittelemään löytyykin tosiaan myös heiltä adhd, add tai muuta selittävää. Toivottavasti apua löytyy ja asiat etenevät. Mun mielestä pitäisi aina aikuisten mielialahäiriöiden kohdalla selvittää myös mahdolliset nepsyongelmat, mutta näin ei valitettavasti käytännössä tapahdu.
Sivulta 4 löytyy vastauksia masentuneille.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3429650/mista-oikein-tietaa-olevansa-ma…
k mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit miettiä, että mitä sellaista voisit tarjota naiselle, että nainen haluaisi ainut. Masennus on huono lahja.
Eikö masentuneella ole oikeutta rakkauteen?
Kenelläkään ei ole "oikeutta rakkauteen." Mistä tämä syrjäytyneiden oikeutustunnelukko on peräisin? Ihmuset rakastaa niitä keitä sattuu rakastamaan ilman oikeuksia tai velvollisuuksia.
Masentunut ja syrjäytynyt ei saakaan mitään Instagram-mallia, sitä naista täytyy etsiä sieltä masentuneiden ja syrjäytyneiden joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit saada oman tasoisesi naisen, masentuneen ja syrjäytyneen naisen.
luuletko, että syrjäytynyt mies kelpaisisi syrjäytyneelle naiselle?
No minulle kelpaisi. :D En ole peruskoulun jälkeen tehnyt mitään ja olen itsemurhan partaalla päivittäin. Tule ihmeessä hakemaan jos sinulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit miettiä, että mitä sellaista voisit tarjota naiselle, että nainen haluaisi ainut. Masennus on huono lahja.
Olen miettinyt ja vähissä ovat tarjottavat. Minusta ei ole tuomaan taloudellista vakautta eikä tukea kumppanille kun olen itsekin niin heikoilla.
Unohda nuo talousasiat. Tässä maassa jokainen saa ihan omat rahansa ja sosiaaliturvaakin ihan omalle pankkitilille tarvittaessa sukupuoleen katsomatta. Ei sitä rakkautta lompakolla etsitä kuin jostain Pattayalta tai vastaavalta.
Mutta kuten itsekin sanoit, niin tarjottavasi ovat tällä hetkellä vähissä. Ehkä voisit hyväksyä että juuri tässä elämänvaiheessa ei ole parisuhteen aika. Keskity nyt siihen terapiaan ja itsesi hoitamiseen. Kun saat leukasi pystyyn ja pääset jaloillesi, on aika palata parisuhdetta hakemaan. Silloin kun on itse mäsänä päätyy pahimmillaan aivan vääränlaiseen suhteeseen väärin motiivein ja siinäpä sitten kärvistelet ja yrität pitää masennuksen loitolla. Oma elämä kuntoon ensin ja murehdi näitä vasta sitten. Tsemppiä sulle ap.
Jostain masentuneitten ja syrjäytyneitten tukiryhmästä?
Miten masentuneena ja syrjäytyneenä edes jaksaisi panostaa johonkin parisuhteeseen ja kumppaniin.
Suosittelen panostamaan ensin omaan terveyteesi.
Niitä syrjäytyneitä ja masentuneita naisia on pilvin pimein. Miksi ne ei sitten kelpaa ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole esine, joka on "sulla".
Jos et näe naista ihmisenä, unohda knulla.Saa ehdottaa parempaa ilmausta. Päätyä yhteen?
"Miten masentunut ja syrjäytynyt voisi löytää sellaisen elämänilon ja -halun, että jaksaisi alkaa tutustua uusiin ihmisiin, harrastaa, nauttia elämästä ja kenties tavata myös naisen, jonka kanssa voisi kehittyä onnellinen parisuhde?"
Vierailija kirjoitti:
Hartiat taakse ja baanalle. Kotoa ei kukaan hae, eikä kengänkärkiänsä tuijottamalla ainakaan seuraa löydä.
Poliisit ovat minut monesti kotoa hakeneet ja kengät otettiin pois putkaan laitettaessa. Ei edes niitä saanut tuijottaa. Putkaan kyllä järkättiin seuraa, vaikka siellä olisin halunnut olla yksin. Olkoon hänen nimensä vaikka Yrjö. Oikeaa nimeä en kysynyt, mutta jotenkin tuo nimi nousi ensiksi pintaan.
Ap, kuvitellaan että heräät huomisaamuna ja on tapahtunut sellainen taika, että sinulla on mukava, rakastava tyttöystävä. Olette jo seurustelleet jonkin aikaa ja molemmat vähintäänkin ihastuneita toisiinne ellei peräti rakastuneita. Mikään muu elämässäsi ei ole muuttunut eli et ole rikkaampi tms. Millaista arkesi on huomisesta eteenpäin, miten se on muuttunut? Mikä saa kyseisen naisen haluamaan olla kanssasi, tulemaan luoksesi opintojen tai töiden jälkeen? Miten vietätte aikaa yhdessä? Millaisia suunnitelmia teillä on pääsiäiselle, vapulle, helatorstaiviikonlopulle, kesälomalle...? Mitä teette yhdessä? Silloin kun olette sinun luonasi, mitä teette siellä, miltä kotonasi näyttää, miten hyvin siellä viihdytte? Entä kun tapaatte naisesi ystäviä ja sukulaisia, miltä se sinusta tuntuu, millainen olet niissä tilanteissa?
k mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö masentuneella ole oikeutta rakkauteen?
Tottakai, mutta miten nainen voi olla onnellinen parisuhteessa, jossa toinen on masentunut ja syrjäytynyt? Johan siinä masentuu se nainenkin. Eikö naisen kannata ottaa siinä tilanteessa ihan vaan se tavallisella mielentilalla varustettu suht yhteiskunnan normien sisällä elävä mies, jonka seura ei vie alaspäin?
Mitä se rakkaus on, mitä syrjäytynyt mies haluaa? Naisen oman onnellisen elämän uhraamista, jotta mies saat seksuaaliset halut tyydytettyä? Vai sitä, että pystyy jakamaan sen masentuneen mielentilan television edessä? Masentunut mies ei voi olla rakastunut, mutta hän voi haluta itselleen hyödynnettävän naisen kotiinsa. Mutta miksi nainen haluaisi olla siinä tilanteessa? Ei miksikään. Eikä ainakaan itseään kunnioittava ja arvostava nainen suostu tuollaiseen.
No eipä toi ketjun syrjäytynyt nainen kelvannu ap:lle vaikka ihan pyysi hänet hakemaan. Joku instabeibe pitäisi taas olla. Täyttä shittiä taas tämäkin aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle kelpaisi. :D En ole peruskoulun jälkeen tehnyt mitään ja olen itsemurhan partaalla päivittäin. Tule ihmeessä hakemaan jos sinulle kelpaa.
Missäpäin vaikutat ja minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
No eipä toi ketjun syrjäytynyt nainen kelvannu ap:lle vaikka ihan pyysi hänet hakemaan. Joku instabeibe pitäisi taas olla. Täyttä shittiä taas tämäkin aloitus.
Sen takia minä tulin kyselemään jahka kerkesin siivoamiselta.
T: Se lihaksikas syrjäytynyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin vaikutat ja minkä ikäinen?
Etelä-Suomessa, 20v.
On iso ero:
syrjäytynyt mies joka tunnustaa ongelmansa ja tekee voitavansa , hakee apua jne.
syrjäytynyt mies joka ei tunnusta ongelmaansa vaan vika on naisissa kun eivät ihastu.
Kummalla paremmat mahdollisuudet löytää kumppani?
Asiansa hoitavalla muita kunnioittavalla ihmisellä vaiko välinpitämättömällä muita syyttävällä ihmisellä? Kumman kaa?