Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten masentunut ja syrjäytynyt voi saada naisen

Vierailija
02.04.2019 |

Rahatonta luuseria ei kukaan huoli. Paitsi ne jotka ovat jännämiesten perään mutta niillä apajilla ei kannata kalastella.

Tämä ei sitten ole niinkään itsetuntokysymys, se on jollakin tolalla. Minulla vaan ei ole edellytyksiä tästä asemaani kohentaa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit miettiä, että mitä sellaista voisit tarjota naiselle, että nainen haluaisi ainut. Masennus on huono lahja.

Vierailija
22/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit miettiä, että mitä sellaista voisit tarjota naiselle, että nainen haluaisi ainut. Masennus on huono lahja.

Eikö masentuneella ole oikeutta rakkauteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa syrjäytynyt mies syrjäytyneelle naiselle. Koettu on. Ei vaikka nainen on ylipainoinen ja mielenterveys ongelmia ja mies olisi päästään ja kehostaan terve, keho lihaksikas yksiössä vuosien raudan pumppaamisen johdosta. Jopa syrjäytynyt lääkkeitä popsiva nainen haluaa varakkaan ja korkean sosiaalisen statuksen omaavan miehen.

Vierailija
24/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

k mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö masentuneella ole oikeutta rakkauteen?

Ei feminismin aikakautena.

Vierailija
25/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt ja vähissä ovat tarjottavat. Minusta ei ole tuomaan taloudellista vakautta eikä tukea kumppanille kun olen itsekin niin heikoilla.

Vierailija
26/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa syrjäytynyt mies syrjäytyneelle naiselle. Koettu on. Ei vaikka nainen on ylipainoinen ja mielenterveys ongelmia ja mies olisi päästään ja kehostaan terve, keho lihaksikas yksiössä vuosien raudan pumppaamisen johdosta. Jopa syrjäytynyt lääkkeitä popsiva nainen haluaa varakkaan ja korkean sosiaalisen statuksen omaavan miehen.

Minä olen ihan työni puolesta tavannut niitä syrjäytyneitä naisia. Kyllä heidän miehillään ihan samoja ongelmia on. Esimerkiksi mielenterveyskuntoutujat seurustelevat usein toisen mielenterveyskuntoutujan kanssa.

Vierailija
27/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet syrjäytynyt (et näe ihmisiä?) niin miten sinä tutustut heihin?

Vierailija
28/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä baarissa, harvoin.

Vierailija
29/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan työni puolesta tavannut niitä syrjäytyneitä naisia. Kyllä heidän miehillään ihan samoja ongelmia on. Esimerkiksi mielenterveyskuntoutujat seurustelevat usein toisen mielenterveyskuntoutujan kanssa.

Olin itse vuosia sitten kurssilla jonka osallistujat olivat syrjäytyneitä ja pääosin masentuneita. Lähes kaikki miehet olivat sinkkuja, enemmistö naisista parisuhteissa. Tuo näkyy tilastoissakin: pienituloisuus lisää miehen riskiä jäädä vaille kumppania, kun taas pienituloiset naiset pariutuvat siinä missä muutkin.

Sitten on se toinen asia. Nimittäin ujo mielenterveyskuntoutujanainen ei pariudu ujon mielenterveyskuntoutujamiehen kanssa. Kumppani on joko töissäkäyvä reipasmies joka pelastaa naisen ahdingosta, tai j.nnämies.

Tässä aputaulukko:

- aikaansaapa hyvä mies, saat naisen

- aikaansaapa k.sipää, saat naisen

- syrjäytynyt hyvä mies, et saa naista

- syrjäytynyt j.nnämies, saat naisen

Vierailija
30/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan miten sinun on mahdollista tutustua ihmisiin jos et ole heidän kanssaan tekemisissä?

Vierailija
31/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan miten sinun on mahdollista tutustua ihmisiin jos et ole heidän kanssaan tekemisissä?

Tähän voi vastata yhdellä sanalla: heikosti ja vähän

Vierailija
32/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tarjottavaa sun olisi syytä löytää. Hyvät jutut, sydämellisyys, hyvä kroppa, kaunis hymy, syvällisyys, notkeus, luonnonkiharat, huomioonottavuus, vihreät silmät, tms.

Jotain sinulla varmasti on mikä antaa mahdollisuuden ihastua sinuun. On ihan hyvä tietää itsekin mikä se juttu on. Ei kukaan ihastu masennukseen ja syrjäytymiseen. Mutta moni ihastuu esimerkiksi hymyyn ja mukaansatempaaviin tarinoihin.

Vierailija
33/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itse vuosia sitten kurssilla jonka osallistujat olivat syrjäytyneitä ja pääosin masentuneita. Lähes kaikki miehet olivat sinkkuja, enemmistö naisista parisuhteissa. Tuo näkyy tilastoissakin: pienituloisuus lisää miehen riskiä jäädä vaille kumppania, kun taas pienituloiset naiset pariutuvat siinä missä muutkin.

Sitten on se toinen asia. Nimittäin ujo mielenterveyskuntoutujanainen ei pariudu ujon mielenterveyskuntoutujamiehen kanssa. Kumppani on joko töissäkäyvä reipasmies joka pelastaa naisen ahdingosta, tai j.nnämies.

Tässä aputaulukko:

- aikaansaapa hyvä mies, saat naisen

- aikaansaapa k.sipää, saat naisen

- syrjäytynyt hyvä mies, et saa naista

- syrjäytynyt j.nnämies, saat naisen

No minä olen näitä pariskuntia kuitenkin tavannut, ja eivät heistä kummatkaan osapuolet ole olleet "jännä" mitään.

Iso osa mielenterveyskuntoutujanaisista on myös ilman parisuhdetta. Moni heistä on hyvin yksinäisiä, eivät he tapaa miehiä.

Vierailija
34/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittavat siitä, että miehet

- eivät siivoa

- lihovat

- ovat huonoja seksissä

Ole parempi niissä asioissa missä moni kilpailija on huono.

Vierailija
35/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit saada oman tasoisesi naisen, masentuneen ja syrjäytyneen naisen.

luuletko, että syrjäytynyt mies kelpaisisi syrjäytyneelle naiselle?

Kyllä luulen. Koska ei se syrjäytynyt nainen kelpaa epäsyrjäytyneelle miehelle. Lika barn leka best.

Siis lika barn leka bäst, ei best. no, Tämä oli vähän saivartelua.

Vierailija
36/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä miten masennuksesi alkoi? Ilman selittäviä tekijöitä, vai onko taustalla paljon vastoinkäymisiä? Mietin vaan että jos on jo kouluaikoina ollut pulmaa oppimisessa, keskittymisessä, kaverisuhteissa, jaksamisessa jne, voisi olla hyvä kartoittaa myös mahdolliset nepsy ongelmat. Varsinkin add yhdistettynä lieviin autismikirjon piirteisiin jää helposti huomaamatta, mutta hoitamattomana aiheuttaa ylikuormitusta psyykelle ja sitä kautta masennusta. Netistäkin löytyy suuntaa antavia testejä ja lisää tietoa neuropsykiatrisista häiriöistä. Jos tuntuu että tästä voisi olla kyse, kannattaa pyytää lääkäriltä asian tarkempaa selvittämistä. Näihin ongelmiin käytetään ihan toisenlaisia lääkkeitä, ja ne tehoavat nopeasti. Kun mieli pääsee rauhoittumaan ja ajatus kulkemaan vaivattomammin helpottaa mielialaongelmatkin vähitellen. Sitten pystyt suunnittelemaan elämää eteenpäin helpommin.

Vierailija
37/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on muuten yhteishaku käynnissä enää n.vuorokauden. Hae vaikka jonnekin opiskelemaan.

Ps. Kukaan nainen tuskin haluaa olla miehelle pelkkä pillu. Tuli vain mieleen joistain kommenteista. Itse näen ihan vaivaa saadakseni selon miehen motiiveista ja kierrän sellaiset tarkasti kaukaa. Veikkaan että osa kommentoijista on aidosti huonommassa jamassa naisrintamalla juttujensa perusteella kuin sinä.

Vierailija
38/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä miten masennuksesi alkoi? Ilman selittäviä tekijöitä, vai onko taustalla paljon vastoinkäymisiä? Mietin vaan että jos on jo kouluaikoina ollut pulmaa oppimisessa, keskittymisessä, kaverisuhteissa, jaksamisessa jne, voisi olla hyvä kartoittaa myös mahdolliset nepsy ongelmat. Varsinkin add yhdistettynä lieviin autismikirjon piirteisiin jää helposti huomaamatta, mutta hoitamattomana aiheuttaa ylikuormitusta psyykelle ja sitä kautta masennusta. Netistäkin löytyy suuntaa antavia testejä ja lisää tietoa neuropsykiatrisista häiriöistä. Jos tuntuu että tästä voisi olla kyse, kannattaa pyytää lääkäriltä asian tarkempaa selvittämistä. Näihin ongelmiin käytetään ihan toisenlaisia lääkkeitä, ja ne tehoavat nopeasti. Kun mieli pääsee rauhoittumaan ja ajatus kulkemaan vaivattomammin helpottaa mielialaongelmatkin vähitellen. Sitten pystyt suunnittelemaan elämää eteenpäin helpommin.

Olen lukenut minäkin ja tämä on onneksi tulossa selvitykseen. AP.

Vierailija
39/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on muuten yhteishaku käynnissä enää n.vuorokauden. Hae vaikka jonnekin opiskelemaan.

Ps. Kukaan nainen tuskin haluaa olla miehelle pelkkä pillu. Tuli vain mieleen joistain kommenteista. Itse näen ihan vaivaa saadakseni selon miehen motiiveista ja kierrän sellaiset tarkasti kaukaa. Veikkaan että osa kommentoijista on aidosti huonommassa jamassa naisrintamalla juttujensa perusteella kuin sinä.

Minulla on tällä hetkelläkin opiskelupaikka mutta sillä en saanut muutaman kuukauden jälkeen mitään  tehtyä.

Vierailija
40/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällä hetkelläkin opiskelupaikka mutta sillä en saanut muutaman kuukauden jälkeen mitään  tehtyä.

Tämä siis AP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme