Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten masentunut ja syrjäytynyt voi saada naisen

Vierailija
02.04.2019 |

Rahatonta luuseria ei kukaan huoli. Paitsi ne jotka ovat jännämiesten perään mutta niillä apajilla ei kannata kalastella.

Tämä ei sitten ole niinkään itsetuntokysymys, se on jollakin tolalla. Minulla vaan ei ole edellytyksiä tästä asemaani kohentaa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla kiinnostava! Olen maisteri ja olen usein deittaillut ja tapaillut masentuneita ja syrjäytyneitä jos he ovat esim. kiinnostuneita kirjoista, musiikista ja muusta ja osaavat keskustella. Monasti masentunut ihminen on syvällisempi.

Mene nettiin ja etsi sieltä joku syvällisempi  nainen ja kirjoita ja kerro suoraan itsestäsi.

Vierailija
62/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit saada oman tasoisesi naisen, masentuneen ja syrjäytyneen naisen.

luuletko, että syrjäytynyt mies kelpaisisi syrjäytyneelle naiselle?

No minulle kelpaisi. :D En ole peruskoulun jälkeen tehnyt mitään ja olen itsemurhan partaalla päivittäin. Tule ihmeessä hakemaan jos sinulle kelpaa.

Missäpäin vaikutat ja minkä ikäinen?

Etelä-Suomessa, 20v.

Joo no olen vähän liian vanha varmaan sitten sulle kun olen 28v ja asun enemmän idässä päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit saada oman tasoisesi naisen, masentuneen ja syrjäytyneen naisen.

luuletko, että syrjäytynyt mies kelpaisisi syrjäytyneelle naiselle?

No minulle kelpaisi. :D En ole peruskoulun jälkeen tehnyt mitään ja olen itsemurhan partaalla päivittäin. Tule ihmeessä hakemaan jos sinulle kelpaa.

Missäpäin vaikutat ja minkä ikäinen?

Etelä-Suomessa, 20v.

Joo no olen vähän liian vanha varmaan sitten sulle kun olen 28v ja asun enemmän idässä päin.

Harmi. Toivottavasti löydät jonkun kivan naisen sieltä päin.

Vierailija
64/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneen puolisolla on suuri riski sairastua itse, ja kyllä mulle meinasi käydä juuri niin. En suosittele masentuneen puolison ottamista kenellekkään.

Sieltä maaennuksesta pitää pyrkiä ulos ja samoin siitä syrjäytyneisyydestä.

Vierailija
65/65 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

k mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit miettiä, että mitä sellaista voisit tarjota naiselle, että nainen haluaisi ainut. Masennus on huono lahja.

Eikö masentuneella ole oikeutta rakkauteen?

Jos masentunut hakee parisuhteesta ilmaista terapeuttia ja naista joka korjaisi hänet, niin ei. Ei ole kenenkään naisen tehtävä eheyttää ketään miestä, vaan miehen on tehtävä tämä omasta aloitteestaan - toki hyvä kumppani tukisi miestä tässä, mutta naisen ei pitäisi potkia miestä persuuksille saadakseen tämän hoitamaan omia asioitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän