Nainen, olitko kauneimmillasi 17-vuotiaana kuten yleensä sanotaan?
Miten oli omalla kohdallasi, ja minkä ikäinen olet nyt?
Kommentit (126)
En todellakaan. Täysin ilmaa miehille tai jos itse heitä lähestyin, sain pakit ja haukut päälle. 26-27 v oli vientiä. Olin tuolloin vaikeasti alipainoinen joten en ymmärrä miksi yhtäkkiä kelpasin miehille? Nyt olen taas täysin ilmaa miehille, normaalipainoinen 30 v.
Olin mielestäni kauneimmillani 22-24-vuotiaana. 17-vuotiaana kasvoissa oli vielä sellaista lapsellisuutta, joka hävisi minulta vasta 19-vuotiaana. Lisäksi törkeä meikki ja liian ohuiksi nypityt kulmakarvat rumensivat.
N29
En todellakaan ollut. Pituuskasvu ihan hassussa vaiheessa, kroppa ihan vinksinvonksin ja kamala akne. Apua siihen sain vasta +20v. Silloin taisin olla kauneimmillani. Nolo teiniaika..
Terveellisillä elintavoilla moni nainen on kauneimmillaan yleensä myöhemmin. Varsinkin nuorina tupakoinnin aloittaneilla naisilla tupakointi alkaa näkymään ihosta monesti jo 25 ikävuoden jälkeen.
Varsinkin jos nuoresta asti tupakoineella on ollut vähän pyöreyttä nuorempana niin siinä kolmenkympin paikkeilla jos laihduttaa reilusti niin ryppyjä tulee kasvoihin. Tupakka on vanhentanut ja vienyt elastisuuden ihosta joten se jää löysällä ja ryppyiseksi.
Harmittaa miten monen naisen kauneuden tupakka on pilannut ennen aikojaan.
Itse olen tullut koko ajan vaan komeammaksi, silmälääkäri on tosin suositellut laseja jo vuosia. 😁😁
En todellakaan. Olin silliin lapsi. Nyt olen huomattavasti vanhempi ja kauniimpi oikea nainen. N 48.
Olin kaunis 17 vuotiaana. Korkeat poskipäät, kauniin muotoiset huulet, lainehtivat vaaleat tuuheat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naisten kommentit nojaavat hyvin vahvasti omaan käsitykseen ulkonäöstään, siis itsetuntoon, mikä on täysin eri asia kuin objektiivisesti arvioitu kauneus. Luultavasti mieskin on kauneimmillaan siellä alle parikymppisenä, mutta usein epävarma kukkakeppi.
Aloituksessa kysyttiinkin naisen omaa kokemusta kauneudestaan, kauneutta millään tapaa määrittelemättä.
Eiköhän ole sanomattakin selvää että nää 40-50v av mammat ovat sitä mieltä että ovat kauneimmillaan juuri nyt. Jatkuvasti täällä saa lukea kun niiltä kysytään papereita alkossa, ystävät sanoo että näyttää 15v nuoremman näköiseltä, robin laittoi instan kauttaa treffipyynnön, parikymppisiä miljonääri italialaiskreikkalaismalleja on jonossa kosimassa jne jne.
Aika moni tähän kommentoineista näyttäis olevan 20-30v, nelikymppisiä vain jokunen
Enpä tuollaista sanontaa ole vielä kuullut, vaikka takana on elettyä elämää, onhan 17v monessa asiassa kehitys vielä kesken, kroppa ja kasvonpiirteet muuttuvat ja kehittyvät. Taitaa olla ihan ap. oma juttu, sille ei ainakaan ole lääketiett.faktoja ja perusteita.
Parhaimmillaan ollaan 25v jolloin ollaan saavutettu kaikki ne kehitysvaiheet mitä ihmisessä tapahtuu ja sen jälkeen kehityskaari kulkee pikkuhiljaa kohti vanhuutta.
Mitä ihmettä. 17v nainen on kauneimmillaan?
Kyllä 17v pidetään lääketiett. että juridisesti lapsena (teininä) eikä suinkaan naisena.
17-vuotiaana näytin vielä ihan lapselta. Olin todellinen kaunotar noin 30-vuotiaana, kun kuvia nyt katsoo.
Kyllä kaikissa sivistysmaissa 17v pidetään lapsena, eikä suinkaan naisena tai miehenä.
Jos 17v tulee raskaaksi, kysymys on teiniraskaudesta, jos hän sairastuu, niin häntä hoidetaan vielä lapsena, samoin jos tekee rikoksen, hän saa alentavan tuomion ikänsä perusteella, samoin hän ei voi päättää juridisista asioista.
Ja siksi otsikko on virheellinen, ei 17v voi naisena olla kauneimmillaan, vaan lapsena tai nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 17v pidetään lääketiett. että juridisesti lapsena (teininä) eikä suinkaan naisena.
Mikä lääketieteellinen fakta lienee kyseessä? Täysikasvuinen ja sukukypsä naaaraspuolinen nautaeläin kuitenkin on lehmä eikä vasikka?
Mitä ihmettä. Ei ihme jos lasten hyväksikäyttö on nykyään niin yleistä, kun joku pitää 17v tyttöä naisena ja vielä kauneimmillaan.
Sairasta. Ja lääkkeiden oton aika. Puistattaa tuollainen tyyppi.
Toivottavasti nuo ilkeät nyljäkkeet saadaan kiinni ja vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääketieteellinen fakta lienee kyseessä? Täysikasvuinen ja sukukypsä naaaraspuolinen nautaeläin kuitenkin on lehmä eikä vasikka?
Nyt olet täysin tietämätön ja ulkona kuin lumiukko.
Täyskasvuinen ja sukukypsä nautaeläin ei ole mikään lehmä, ellei ole poikinut, vaan HIEHO.
Ja nyt keskustellaan ihmisestä, ei eläimistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet täysin tietämätön ja ulkona kuin lumiukko.
Täyskasvuinen ja sukukypsä nautaeläin ei ole mikään lehmä, ellei ole poikinut, vaan HIEHO.Ja nyt keskustellaan ihmisestä, ei eläimistä
eli...
Neiti = hieho
Rouva = lehmä
Ihan vastaavia ilmaisuja on siis meidänkin eläinlajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sinun sivistystasolla ja tietomäärällä...
muut kyllä tietävät eron.
Näin jälkikäteen voi sanoa että taisin olla... :(
Silloin tosin kuvittelin olevani susiruma. Kuvia kun katsoo niin nykyään olen vielä rumempi ja voisin vaikka maksaa että näyttäisin samalta kuin vuosia sitten.
Kauneimmillani olin 32 vuotiaana. Silloin vartaloni oli täydellisessä tikissä harrastamani kilpaurheilun ansiosta. Lapsia en vielä ollut saanut. Lasten saamisen jälkeen alkoi nopeutunut vanheneminen.
En. Olen nyt 22-vuotias ja paljon paremmannäköinen.