Michael Jackson -fani, aiotko katsoa vai oletko jo katsonut Leaving Neverland -dokkarin
Aiheuttiko muutosta suhtautumisessasi heppuun ja hänen musiikkiinsa?
Kommentit (479)
Olen katsonut. Ei muuttanut.
Ihmisiä on niin helppo manipuloida dramaattisella musalla ja hyvällä näyttelyllä. Ei menny hetkeäkään läpi noiden ukkojen sepitykset. Mutta kyllä sen taas näkee ketkä ajattelee omilla aivoillaan ja selvittää näidenkin KAHDEN ainoan ihmisen taustat jonka ympärille koko dokkari rakentui..
Brandi Jackson joka on siis Michaelin vanhimman veljen tytär kertoo You Tubella itse suoraan että hän oli suhteessa Wadeen 12v-18 v ja vasta 18 v oli heidän välillään seksiä. Mutta Wadella oli ollut seksiä Britney Spearsin ja tanssijatyttöjen kanssa KOKO AJAN kun seurusteli olevinaan Brandiä. Jätkä oli jäänyt kiinni Brandin saatua Britneyn piiristä faxin ja Wade oli vaan itkenyt kun Brandi oli katkaisuut suhteensa Wadeen heti sen jälkeen.
Melekoinen naistenkaataja siis koko heppu! Kuunelkaa itse:
Vierailija kirjoitti:
Brandi Jackson joka on siis Michaelin vanhimman veljen tytär kertoo You Tubella itse suoraan että hän oli suhteessa Wadeen 12v-18 v ja vasta 18 v oli heidän välillään seksiä. Mutta Wadella oli ollut seksiä Britney Spearsin ja tanssijatyttöjen kanssa KOKO AJAN kun seurusteli olevinaan Brandiä. Jätkä oli jäänyt kiinni Brandin saatua Britneyn piiristä faxin ja Wade oli vaan itkenyt kun Brandi oli katkaisuut suhteensa Wadeen heti sen jälkeen.
Melekoinen naistenkaataja siis koko heppu! Kuunelkaa itse:
Miksi mun pitäisi uskoa Brandin sanaa, mutten saisi uskoa Waden sanaa?
Olin tulossa keskustelemaan ohjelmasta mutta tämä ketju onkin skitsojen foliohattujen taisteluareena. Menen muualle keskustelemaan, hyvää jatkoa teille.
Olen nähnyt dokkarin molemmat osat kaksi kertaa, hämmennys on suuri. Olen ollut pienestä pitäen ainakin jonkinlainen MJ:n fani, pidän hänen musiikistaan ja jotenkin outous vetää puoleensa. Thrillerin musiikkivideo kyllä jätti pienet traumat muksuna :D Minusta on hienoa, jos joku osaa tanssia, laulaa, piirtää tai soittaa jotain hyvin. Ehkä siksi MJ:stä pidän, tai en ole edes varma pidänkö enää.
Ennen en tiennyt MJ:n elämästä mitään, mutta biiseistä pidin. Jacksonilla oli huono elämä, eikä hänellä ollut lapsuutta. Varmaan syy siihen että viihtyi lasten kanssa..?
Dokumenttia katsellessa alkoi välillä oikeasti kuvottaa, varsinkin kun miehet kertoivat niin yksityiskohtaisesti kaiken. Se oli mielestäni epäolennaista. Varsinkin Wade. En puolusta raiskaajaa, mutta tuntui että Wade keksi ainakin osan jutuista omasta päästään. (koska mani, eikä MJ ollut enää puolustamassa itseään.) Tuntui myös, että kun miehet ja heidän äitinsä kertoivat tapahtumista, heistä ei näkynyt järkytystä tai surua sen koommin, vaikka jotain niin traumaattista oli tapahtunut viattomille lapsille. Voi parkoja.
Kirjoitan varmaan lisää mielipiteitä, kun on paremmin aikaa. Sori kun teksti oli niin tönkköä.
Vierailija kirjoitti:
MJ oli manipuloija homopedofiili ja huono kastraattilaulaja.
Haist kukkane :D
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Areenasta just molemmat dokkarit, ja jäi aika hämmentynyt olo. Eniten ihmettelen näitä äitejä; kuka hemmetti antaa oman pikkulapsensa yö toisensa perään vieraan aikuisen miehen sänkyyn, vaikka tämä olisi koko maailman kuningas.
En väitä olevani mikään suuri ihmistuntija, mutta jostain syystä mun oli helpompi uskoa sitä "sormuspoikaa". Toisen epäilen vähintään vahvasti liioitelleen juttuja, ja lisäksi hänen tarinoissaan oli liikaa turhaa alleviivausta ja mehustelua, esim niitä "Haluan muistuttaa että kyseessä oli aikuisen miehen p enis minun pienessä 7-vuotiaan suussani" jne.
En ole MJ-fani eikä minulla ole mitään intohimoja aiheesta kumpaankaan suuntaan. Henkilönä hyvin erikoinen ja hämmentävä.
Ei maailman kuningas, mutta popin kuningas
Itse olin nuoruuteni MJ - fani (ei kai se aikuisiälläkään se fanitus mihkään mennyt), ja ollut hankaluuksia suhtautua tohon dokkariin. Toisaalta MJ:tä syytettiin jo hänen elinaikana ties mistä muttei kuitenkaan koskaan oikeudessa todettu syylliseksi. Pidän edelleen hänen musiikistaan, mutten tietenkään arvosta hänen tekojaan tai häntä millainen hän oli ihmisenä jos hän on mennyt tuollaisia juttuja tekemään. Olen myös katsonut Youtubeen tehdyn "vastadokumentin", mikä pistää miettimään HBO.n väitteiden totuudenperäisyyttä. En ole varma että HBO.n väittämät olivat tosia. Tuo juttu on VAIN dokumentti, eikä juurikaan selvitä oikeasti asioiden totuudenperäisyyttä.
Pelkkää rahan metsästystä koko juttu. Kuollutta on helppo syyttää.
"Minustakin MJ oli musiikillinen nero, enkä ole lopettamassa hänen musiikkinsa kuuntelemista oli niin tai näin."
Olihan hän. En aio itsekään lopettaa kuuntelemista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin nuoruuteni MJ - fani (ei kai se aikuisiälläkään se fanitus mihkään mennyt), ja ollut hankaluuksia suhtautua tohon dokkariin. Toisaalta MJ:tä syytettiin jo hänen elinaikana ties mistä muttei kuitenkaan koskaan oikeudessa todettu syylliseksi. Pidän edelleen hänen musiikistaan, mutten tietenkään arvosta hänen tekojaan tai häntä millainen hän oli ihmisenä jos hän on mennyt tuollaisia juttuja tekemään. Olen myös katsonut Youtubeen tehdyn "vastadokumentin", mikä pistää miettimään HBO.n väitteiden totuudenperäisyyttä. En ole varma että HBO.n väittämät olivat tosia. Tuo juttu on VAIN dokumentti, eikä juurikaan selvitä oikeasti asioiden totuudenperäisyyttä.
Vastenmielistä puolustelua. Eivät nämä kaksi hyväksikäytettyä muutu miljonääreiksi sillä, että kertovat surullisen tarinansa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten tässä voi olla kenellekään mitään epäselvää. Aikuinen mies haluaa nukkua pikkupoikien kanssa. Kerta toisensa jälkeen. Senkin jälkeen kun häntä on jo syytetty pedofiliasta. Välillä myös sellaisten lasten kanssa, joita ei ole edes tuntenut montaa päivää. Kiertueilla hän on halunnut jakaa sviittinsä lapsen kanssa. Siis oikeasti pienen lapsen. Yksikään täysijärkinen aikuinen ei voi nähdä minkäänlaista perusteltua syytä tällaiselle järjestelyllä, lukuunottamatta sitä että MJ on halunnut viettää kahdenkeskistä aikaa näiden lasten kanssa suljettujen ovien takana.
En halua olla loukkaava, mutta jos yhdenkään vanhemman mielestä on normaalia, että aikuinen tuttava mies haluaa nukkua oman lapsen kanssa suljettujen ovien takana (ilman järkevää syytä), niin silloin altistaa lapsensa hyväksikäytölle. En näe itse yhtään perustelua, miksi näin tulisi toimia ja en ole eläessäni kuullut, että yksikään yli nelikymppinen mies olisi halunnut nimenomaan _viettää öitänsä_ tuttavan lapsen vieressä. Lapsirakkaita ihmisiä on paljonkin ja he tykkäävät lasten seurasta, mutta aikaa voi viettää miljoonalla muullakin tavalla kuin kiehnäämällä öitä vierekkäin.
Toisekseen, kun tarkastelee faktoja: Mies tykkää viettää öitänsä suljettujen ovien takana lasten kanssa. Hänellä ei tiedettävästi ole ollut naissuhteita, vaan hänen julkiset hellyydenosoitukset kohdistuvat aina lapsiin. 5 kpl hänen lähipiirissään olevista lapsista on kertonut joutuneensa seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Yhdelle näistä hän on maksanut yli 20 miljoonaa vaientaakseen hänet. Näitä hyväksikäytettyjä lapsia yhdistää mm. myöhemmät mielenterveysongelmat ja omasta isästä vieraantuminen. Myös tämän miehen sisko on julkisessa haastattelussa kertonut uskovansa tämän olevan pedofiili ja heidän isänsä raiskanneen lapsia toistuvasti. Kaiken tämän jälkeen ihmiset sanovat, että ei tämä ihminen ole pedofiili, koska todisteita ei ole. Mitä te oikein tarvitsette uskoaksenne? Videon peppupanosta?
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että Macaulay Culkinia on myös hyväksikäytetty, mutta hän ei halua myöntää asiaa, koska on hyvin läheinen mm. MJ:n tyttären kanssa ja pelkää menettävänsä tärkeitä ihmissuhteita jos kertoo kaiken perustuneen valheelle ja hyväksikäytölle.
Hieno kirjoitus.
Michael Jackson tuli tunnetuksi "antisemitistista" lausunnoistaan. Kuuntelemalla sensuroimattoman version kappaleesta "They Don't Care About Us", voitte päätellä että pedofiilisyytökset olivat pelkkä juoni pilata Jacksonin ura. Se kaikki alkoi tuosta kappaleesta: jos vittuilet eräille ja puhut tätä salaseuraa vastaan, sinusta tehdään pedofiili.
Suomalaisten tyhmyys ihmetyttää yhä edelleen. Eivät mene etsiman kunnon tietoa vaan uskovat maailmalla uomion saanutta "dokumenttia" Wade Robson kunnon huijari ollut koko ikänsä ja koko perhe käyttänyt paljon hyväksi julkkiksia. Dan Reedillä ohjaajalla myös kyseenalainen maine. Katsokaa You tubista Loving Neverland jossa kaikki väitteet TODISETAAN vääriksi. Tämä kannattaa kaikkien oikeasti katsoa. Tiedätte miten media meitä huijaa päivittäin.
Loving Neverland löytyy You tubesta. Pelkkää FAKTAA. Voitte jättää villit mielikuvituksenne omaan arvoon.
NO siitähän sen pedofiilin juuri erottaa: se haluaa leikkiä VAIN lasten kanssa. MJ leikki muutenkin, koska ei todellakaan ollut henkisesti kuin aikuinen ihminen.
Siksi hän nimenomaan ei täytä perinteisen pedofiilin tunnusmerkkejä, vaan oli nimenomaan enemmänkin henkisesti hyvin keskenkasvuinen monella tavalla.