Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ole kateellinen mutta kauniit saa kaiken ilmaiseksi tai vähällä vaivalla.

Vierailija
02.04.2019 |

Itse olen liian tavallinen, ujokin ja sairas, huono yhdistelmä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole kateellinen mutta" :DDDDD

toi kerto kaiken

Vierailija
42/45 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ainakin kauniit naiset saavat etulyöntiaseman töihin ja ihmissuhteisiin sekä parisuhteisiin. Niin se vaan menee. Ei miehilläkään haitanne jos on edustava ja saa anteeksi muita vajavaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaksi tulee aiikanaan jokainen, mutta kun on jo valmiiksi ruma,tyhmä, heikko; köyhä hidas veikko, niin ei siinä sitten mitään  niin paljon häviäkään.

(Ehkä siinä vain muistikin sitten  vielä  menee, mutta sehän vain siinä vaiheessa jo  helpottaa)

Vierailija
44/45 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työpaikkaa ei edes tarvi hakea, kun ne tulee kotoa hakemaan. Enhän oikeastaan edes työpaikkaa tarvi, sillä rahaa ilmestyy tilille jatkuvasti. Korkeakoulututkintokin vain tuli postissa yksi päivä. Urheilla ei tarvi ja saa syödä mitä haluaa, kroppa on täydellinen. Upeita miehiä koputtelee ovella joka ilta. Ikinä ei ole sydän särkynyt. Eikä elämässä ole ollut muitakaan suruja tai vastoinkäymisiä. Elämä on ihanaa! On varmasti ikävää olla ruma, olisin pahoillani puolestasi, mutta koska olen kaunis, en osaa olla pahoillani mistään!

Vierailija
45/45 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä entinen kaunis. Nuorena vientiä riitti ja sopi siihen elämäntilanteeseen.

Tavattiin miehen kanssa nettitreffeillä, eli ei oltu nähty lainkaan, kun olin jo tosi ihastunut.

Etenimme nopeaa vauhtia ja sinne jäi muut miehet.

Ulkonäöllä saan kiinnostusta. Esim äiti - lapsi ryhmässä kävi toimittaja, minua haastateltiin jne.

Mutta esim ei tänä päivänä pääse naaman perusteella haastatteluun työpaikalka, ellet hae paikkaan, jossa olet esillä.

Kyllä joku päivä lapset katsoivat vanhoja valokuvia ja totesivat minun olleen tosi kaunis. Se riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme