Silmälasien käyttö vähentää 15%lla mahiksia Tinderissä tutkimuksen mukaan.
Päteeköhän myös muihin deittisivustoihin?
Pitääkö ottaa profiilikuvasta silmälasit pois?
Kommentit (20)
Ihan sama. En tosin edes ole Tinderissä. Mutta jos miehelle se ei käy, että naisella on silmälasit, niin sellaista miestä en edes välittäisi tavata.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. En tosin edes ole Tinderissä. Mutta jos miehelle se ei käy, että naisella on silmälasit, niin sellaista miestä en edes välittäisi tavata.
Sitten kannattaa etsiä miestä jostain mummo palstalta, eikä Tinderistä.
Sinccis
"Joo moii. Mä oon ihan vtuun älykäss, Jokainen argumenttti on analysoitavisssa. Ota kontaktii jos haluuut väitellllä ikuisesti."
Naiset yleisemmin peittelee silmälasien käyttöä. Oli kyse miehestä tai naisesta niin harvemmin rillit rumentaa ellei sitten ole täysin epäsopivat pokat.
Toisille kyllä sopii silmälasit ihan äärettömän hyvin. Tuohan on yksilöllistä. Paljon olen nähnyt todella hyvännäköisiä miehiä, joilla on ne lasit eikä pahenna lainkaan, päinvastoin.
Älykäs ihminen + silmälasit <3 onneksi osui kohdalle sellainen ihan ilman tinderiä ;)
Jos silmälasit on aina käytössä, lienee järjetöntä jättää ne kuvista pois. Ja jos ei toinen voi laseja hyväksyä, niin parempihan se on sitten ettei sellaisen ihmisen kanssa mätsääkään.
Se on itseeensä markkinoiintiiaaa. Todelllisuuus ihan vtunmoiista konfliktiiien selvittttämistä. Se on kuuuin sätkivä kalanruuuoto joka on osatttava teeskennnellllä etttä olen aitooo ja rakastaaan sinuaaa koko sydämessssäni.
Kylläpä ihmiset osaa olla yhä vaan hemmetin typeriä.
Mä käytän silmälaseja, koska mä oon hotti niissä. Mulla on muutamat imagolasit.
Jos silmälaseilla saa karkotettua typerimmät tapaukset, pidän ne ehdottomasti.
Silmälasit tekee miehestä ainakin omasta mielestäni todella seksikkään, itselläni ei siis ole laseja. En tiedä miksi mutta näin on. Jos ne eivät tinderissä kelpaa niin ehkä se kertoo enemmän tinderistä kuin ihmisten mieltymyksistä.
Itsehän laittaisin Tinderiin meikittömän kuvan, laseilla joita harvoin käytän ja ehkä myös ilmoittaisin minulla olevan kaksisuuntainen mielialahäiriö.
Karsiutuisi heti kaikki urpot pois.
No varmasti kun kattoo millaisia rynnäkkölaseja nykyään ihmiset pitää.
Elton johnkin jää toiseksi.
Minä taas olen aina tykännyt silmälaseja käyttävistä naisista. Tyylikkäästi valitut lasit ovat sirot ja seksikkäät, ehdoton plussa.
M34
Rillipäiset miehet on hot.
Ja itse kuulin viimeksi eilen olevani seksikäs silmälaseissa.
N28
15 prosenttia on vähän.
Ja mitä väliä, jos panodeitillä on rillit? Kyllä ne voi ottaa aktin ajaksi pois.
Hyvä vaan, jos mätsi on likinäköinen, mä näytän paremmalta.
Haluaisitko sinä tavata pölvästin, joka ei käsitä, miksi silmälaseja käytetään?
Minä en.