Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40.-vuotiaana, leveälanteisena 166/78 selluliittipyllynä on tuskaa koettaa löytää vaatekaupoista jotain !

Vierailija
01.04.2019 |

Täällä ovat siis vaihtoehtoina New Yorker, Only tai HM. Kireitä napapaitoja, pillifarkkuja joiden lahkeesta ei edes jalka mene läpi, minisortseja! Kaikki vaatteet tuntuvat suunnitellun 13 v tytöille, joilla ei ole lanteita.
Meinasin vapaapäivän kunniaksi vähän shoppailla, mutta ei sitten...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kieltäisi sinua olemasta sopivalanteinen 166/58 MILF?

M

Vierailija
2/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä kannattaa ostaa. Itse olen 161 cm, 103 kg eikä mitään ongelmia löytää vaatteita. Mutta en tosiaan lähde tuonne ostoskeskuksiin etsimään ketjuliikkeistä, tilaan isoille tytöille tarkoitetuista nettikaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo netista! Ja mekkoja, ei housuja. :) 

Vierailija
4/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen kanssasi, painan 55kg.

Hyvin löytyy sopivaa vaatetta mainitsemistasi kaupoista.

Vierailija
5/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva pyllystäsi niin voimme suositella sinulle vaatteita!

Vierailija
6/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo liikkeet on nuorille ja hoikille. Tukevat nauset joutuvat ostamaan aikuisten vaatekaupoista ja netistä ja usein maksamaan enemmän. Kokemusta on.

Vierailija
7/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry käyttämään hameita ja mekkoja!

8/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pukeutua ikänsä ja vartalotyyppinsä mukaisesti, niin ei näytä naurettavalta. Miksi kukaan keski- ikäinen edes haluaisi käyttää jotain halvalta näyttäviä teinien rättejä?

Hyvin istuvat hameet, paitapuserot ja leningit näyttävät hyvältä tukevammankin päällä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
9/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen suurin piirtein tuon pituinen ja painoa 53 kg. Löydän kyllä monestakin kaupasta päälle laitettavaa. Raaka fakta kuitenkin on, että jos massaa on enemmän, niin vaihtoehdot vähenevät. Tiedän, koska muistan kun 65 kg tuntui että mikään ei näytä hyvältä. Ja kyseinen fakta koskee myös miehiä. 

Vierailija
10/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä 40v ihminen ostaisi vaatteensa teineille suunnatuista kaupoista? Mene aikuisten kauppaan, niin ehkä helpottaa. Lindex ja Kappahalli löytyy joka kylästä, niillä on vaatteita isommillekin naisille. Sokos ja Stocka on myös hyviä, kun on valikoimaa useille segmenteille. Onhan noita muitakin, mutta kun en tiedä kotikaupunkisi, niin vaikea enempää listata. Netissä on myös valikoimaa. Kiteytettynä kuitenkin: aikuinen nainen, osta vaatteesi aikuisten kaupoista.

Vierailija
11/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös leveälanteinen, sinua pari senttiä lyhyempi ja pari kiloa lihavampi 36vee nainen, kokoa 44 ja tilaan kaikki vaatteeni netistä! Suosittelen! ;) Joo, huomasin jo 25-vuotiaana, kun etsiskelin kesäshortseja kivijalkamyymälöistä, että vaikka olin kokoa 38, ei lantioni sopinut mitenkään esim. Seppälän tai H&M:n vaatteisiin. Kun otin koon joka oli lantiolta sopiva, olivat reidestä aivan älyttömän väljät! Vihaan nykyajan muotia; croptoppeja ja ohuita skinny-farkkuja, niita tursuaa joka liikkeessä! Ja miksei mistään löydy enää normaalipituisia shortseja? En tarkoita mitään bermudamallisia vaan kauniisti reiden puolivälin ylittäviä, normaalikorkuisella vyötäröllä!

Vierailija
12/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo liikkeet on nuorille ja hoikille. Tukevat nauset joutuvat ostamaan aikuisten vaatekaupoista ja netistä ja usein maksamaan enemmän. Kokemusta on.

Nuo liikkeet on nimenomaan nuorille. Siksi vaatteet niissä on halpoja, sillä nuorilla on vähän rahaa. Toisaalta nuoria ei haittaa, että vaatteen käyttöikä on lyhyt, sillä trendit menevät ohi nopeasti.

Aikuisten liikkeet on kalliimpia, sillä aikuiset yleensä haluavat, että vaatekappale kestää yli 5 pesua ehjänä. Aikuisilla on yleensä myös enemmän rahaa, eli voivat maksaa laadusta enemmän.

Vierailija
13/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen suurin piirtein tuon pituinen ja painoa 53 kg. Löydän kyllä monestakin kaupasta päälle laitettavaa. Raaka fakta kuitenkin on, että jos massaa on enemmän, niin vaihtoehdot vähenevät. Tiedän, koska muistan kun 65 kg tuntui että mikään ei näytä hyvältä. Ja kyseinen fakta koskee myös miehiä. 

Älä nyt yleistä. Kyllä myös yli 65-kiloinen mies voi näyttää hyvältä.

Vierailija
14/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä kannattaa ostaa. Itse olen 161 cm, 103 kg eikä mitään ongelmia löytää vaatteita. Mutta en tosiaan lähde tuonne ostoskeskuksiin etsimään ketjuliikkeistä, tilaan isoille tytöille tarkoitetuista nettikaupoista.

Isoille tytöile? Ymmärsin aloituksesta että on kysymys ihan aikuisesta henkilöstä.

Vierailija
15/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis laihduttaminen,,? En sano pahalla, mutta läski on terveysriski monella tapaa. Ihan tavallisella terveellisellä ruualla ja liikunnalla laihtuu. Sori, ei ole tarkoitus loukata ketään, mua vaan harmittaa, kun ihmiset eivät välitä terveydestään. 

Vierailija
16/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä 40v ihminen ostaisi vaatteensa teineille suunnatuista kaupoista? Mene aikuisten kauppaan, niin ehkä helpottaa. Lindex ja Kappahalli löytyy joka kylästä, niillä on vaatteita isommillekin naisille. Sokos ja Stocka on myös hyviä, kun on valikoimaa useille segmenteille. Onhan noita muitakin, mutta kun en tiedä kotikaupunkisi, niin vaikea enempää listata. Netissä on myös valikoimaa. Kiteytettynä kuitenkin: aikuinen nainen, osta vaatteesi aikuisten kaupoista.

Millainen kauppa on Kappahalli? Nimen perusteella siellä ilmeisesti myydään verhoja?

Vierailija
17/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pukeutua teinikuteisiin (oi miksi?), ei auta kuin pitää itsensä teinin mitoissa. 

Ehkä fiksumpaa olisi aikuistua. 

Vierailija
18/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kauppa on Kappahalli? Nimen perusteella siellä ilmeisesti myydään verhoja?

Veikkaan, että löytyy ostoskeskusesta nimeltä AutoCorrect.

Vierailija
19/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Olen samanpituinen, lihonut yllättävästi viime kesästä ja ihan hukassa mistä lähtis etsimään kevyempää vaatetta. Talvi meni hyvin farkuissa ja neuleissa mut nyt pitäis lähteä shoppailemaan kun viime kevään ja kesän vaatteet eivät mahdu enää päälle :/ Netistä en halua ostaa kun ei ole mitään hajua mikä koko on sopiva milläkin merkillä tai miten istuu päälle. 

Vierailija
20/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman pituinen kanssasi, painan 55kg.

Hyvin löytyy sopivaa vaatetta mainitsemistasi kaupoista.

Ihanaa miten suvaitsevainen ja avulias ihminen olet, ja muutenkin varmaan täydellinen, hienoa! Jatka valitsemallasi linjalla, hienotunteisuus tuntemattomiakin ihmisiä kohtaan läheisistä puhumattakaan on ihan täysin yliarvostettua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan