Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 54 vuotias mies ja käynyt salilla nyt 2 kk, vinopenkki on nyt 105 kg

Vierailija
12.03.2025 |

15 vuotta menikin kaljaa juodessa kun lopetin punttisalilla käymisen kokonaan. mutta nyt on kunto jo nousussa,, uimassa ja salilla 2 kk , 2 kertaa viikossa. tosin viikonloppuisin on usein mennyt se 2 koria olutta mutta nyt pysyn raittiina. jännästi on puntti kehittynyt noin 2 kuukaudessa, vaikka monella nuorella menee 3 vuotta salin aloittamisesta, kunnes saavat edes sen 100 kg penkistä.

olen siis kunnon mies. tosin töissä en käy ja naiset on täälläpäin rumia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoni on kyllä 92kg eli liikaa, pituus 170 cm, hieman on masua, mutta otan sen pian pois kuurilla!

Vierailija
2/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia tuossa iässä, moni nostaa 150 kg, tosin suurin osa vain 60 kg ja iso kaljamaha ja ruipelot jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna treenaisin ehkä enemmän kardioharjottelua. Eli talvisin hiihto ja kesäisin lenkkeily. Niin lähtee turha rasva vyötäröltä.

Vierailija
4/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä jatkoon, sekä punttiksen että raittiuden kanssa 💪 

Vierailija
5/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nosta tuon verran, etkä tule koskaan nostamaan. Penkistä voisit saada tuon 5 vuoden säännöllisellä treenillä.

Vierailija
6/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liikunta on hyväksi eikä alkon pois jättäminenkään ole paha. Varsinkin tuossa iässä kannattaa tehdä jotain jotta säilyttää liikuntakykynsä pidempään.

Vierailija
7/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 80 kg pystypunnerrus 3 viikon salitreenin jälkeen. Oma paino 61 kg.

M46

Vierailija
8/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nosta tuon verran, etkä tule koskaan nostamaan. Penkistä voisit saada tuon 5 vuoden säännöllisellä treenillä.

Hyvin voi nostaa jos on pidempään treenannut ennen noita viidentoista vuoden ryyppäjäisiä kun vielä kävi salilla. 

Vierailija
9/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikämies lähtee salille "laihduttamaan", sitten iskee paniikki kun 20v nostaa enemmän, sitten alkaa voimien kasvatus ja siinä massakaudena aikana se maha ei kyllä ainakaan pienene ja lopulta kun lopettaa tuon touhun ja on tottunut syömäaänkin suurempia määriä, niin päätyy lähes tuplasti lihavammaksi, mitä oli aloittaessa.

Vierailija
10/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nostan, toki nuorempana kävin salilla ja juoksemassa 5 kertaa viikossa, 21-33 vuotiaaksi penkki oli kuitenkin se 80 kg. olin joku 70 kg painoinen. sitten 36 vuotiaana aloitin taas puntin 5 kertaa viikossa, penkki oli silti vain 95 kg x 2. paino 83 kg. sitten Kaljaa n 15 vuotta eikä urheilua. Nyt 2 kk punttia ja uintia, penkki taisi olla 80-85 kg ihan alkujaankin, nyt se on siinä 105-ja 110 kg pian. en syö edes mitänä lisäprotskuja. mutta lihasmuisti edesauttanut että nyt vinopenkki 105 kg. paino vaan ärsyttää, 92 kg, viime kesänä se oli tosin  jo 103 kg. olikkä oleppa sinä homohyytelö hiljaa ja mene virkkaamaan lapasia.

ap

Vierailija
11/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 95-v ukko ja penkiltä nousee 35-45kg ja naisten kuulaa jaksan työntää vähän.

Vierailija
12/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljon nostan kun en ole kokeillut koskaan enkä tule kokeilemaan koska mulla ei ole tarvetta kokeilla. Yks hailee mulle vaikka nostaisin 20kg.

Vierailija
13/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tässä jännä on että lopetin sen urheilun n 37-vuotiaana ja 15 vuotta oon juonut kaljaa noin 80-100 purkkia viikossa, silti olen elämäni parhaassa lihaskunnossa nyt 54 vuotiaana! tosin juokseminehan ei onnistu varmaan ollenkaan, ehkä 2-5 km saisin juuri ja juuri ähkittyä, jos sitäkään, ja tuskin putkeen!

ap

Vierailija
14/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla geeneillä sinusta olisi voinut tulla olympiamitalisti.

Vierailija
15/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 95-v ukko ja penkiltä nousee 35-45kg ja naisten kuulaa jaksan työntää vähän.

Vaan jaksatko naisiin työntää seivästä edes vähän. 

Vierailija
17/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen treenannut 2 vuotta säännöllisesti, ikä 43, paino 68 ja penkistä nousee 75 kg. Koskaan en ole ryypännyt tai muutenkaan kehoani kaltoinkohdellut. Tasa ei kyllä kortteja tässä elämässä jaella.

Vierailija
18/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet pullukka joka jaksaa nostaa penkistä rautaa. Eipä taida nostaa sun osakkeita naismarkkinoilla, edelleen yhtä pitkä kuin paksukin.

Vierailija
19/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, tätä penkki innostusta minä jaksan ihmetellä. Salilla ei ole käyty kenties ikinä niin penkkiä tai vinopenkkiä ähistään aina vaan. Muuta ei osata tehdä. Sit suurin elkein appelsiinit kainalossa kuljetaan ympäri salia kun ollaan niin voimamiestä että. 

Siinä penkin ääressä häärii setämiehiä tsemppaamassa toisiaan pesemättömissä salikamoissa. Jalat on koko sakilla kun tikut kun eihän tosimies nosta kuin penkistä

Vierailija
20/20 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt noilla tuloksilla lähtisi vielä kehuskelemaan. 

Itse olen jo 63 ja olen punttailun ohella myös treenannut yleiskuntoa. 

Ei niissä vielä hirveästi ole kehumista, mutta kymppi taittuu jo 50 minuuttiin. 

Punttailun puolelta leuat lisäpainolla menee 30 kilolla. 

Enemmän siis keskityn kehon kokonaisvaltaisuuteen . Paino on tippunut 110 > 85 ja juu kyllä ihan vatsapalat jo näkyy. Vaimo kyllä tykkää. Alkoa menee, mutta harvoin. Hyvin harvoin . Kandee aloittaa treeni . Keho ja mieli kiittää.