Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40.-vuotiaana, leveälanteisena 166/78 selluliittipyllynä on tuskaa koettaa löytää vaatekaupoista jotain !

Vierailija
01.04.2019 |

Täällä ovat siis vaihtoehtoina New Yorker, Only tai HM. Kireitä napapaitoja, pillifarkkuja joiden lahkeesta ei edes jalka mene läpi, minisortseja! Kaikki vaatteet tuntuvat suunnitellun 13 v tytöille, joilla ei ole lanteita.
Meinasin vapaapäivän kunniaksi vähän shoppailla, mutta ei sitten...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä 40v ihminen ostaisi vaatteensa teineille suunnatuista kaupoista? Mene aikuisten kauppaan, niin ehkä helpottaa. Lindex ja Kappahalli löytyy joka kylästä, niillä on vaatteita isommillekin naisille. Sokos ja Stocka on myös hyviä, kun on valikoimaa useille segmenteille. Onhan noita muitakin, mutta kun en tiedä kotikaupunkisi, niin vaikea enempää listata. Netissä on myös valikoimaa. Kiteytettynä kuitenkin: aikuinen nainen, osta vaatteesi aikuisten kaupoista.

Millainen kauppa on Kappahalli? Nimen perusteella siellä ilmeisesti myydään verhoja?

Ollaanpa sitä viisastelija. Kaikki tietää mikä Kappahalli on. Ihan niin kuin kaikki tietää myös mikä HenkkaMaukka on. Tai Stokka.

Vierailija
42/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leveä lantio sekä leveät hartiat , koon xs siroa mimmiä minusta ei saa saa vaikka kuihduttaisin itseni 40 kiloiseksi ! Olen 165cm ja pitkä ja painan 66kg, eli olen täysin normaalipainoinen mutta silti jostain NewYourkerista tai Ginasta on mahdoton löytää farkkuja. Myös paidoissa olisi kivaa löytää vaihtoehto kittanien napapaitojen ja muodottomien telttojen väliltä, siis paita jossa on pituutta ja ihonmyötäisyyttä olematta nakinkuori !  Ja suosin nuortenvaateketjuja siksi, että vaikka olen 39-vuotias en halua alkaa pukeutua tätivaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on leveä lantio sekä leveät hartiat , koon xs siroa mimmiä minusta ei saa saa vaikka kuihduttaisin itseni 40 kiloiseksi ! Olen 165cm ja pitkä ja painan 66kg, eli olen täysin normaalipainoinen mutta silti jostain NewYourkerista tai Ginasta on mahdoton löytää farkkuja. Myös paidoissa olisi kivaa löytää vaihtoehto kittanien napapaitojen ja muodottomien telttojen väliltä, siis paita jossa on pituutta ja ihonmyötäisyyttä olematta nakinkuori !  Ja suosin nuortenvaateketjuja siksi, että vaikka olen 39-vuotias en halua alkaa pukeutua tätivaatteisiin.[/quote

Oletko käynyt BikBokissa? Siellä on mun mielestä hyvä valikoima farkkuja. Itsellä useammat ja tykkään. Ja sit tosiaan noi Macit on kans hyviä mut aika hintavia.

T. Myyjä

Vierailija
44/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asuu asuu varmaan Mikkelissä? Täällä vaihtoehtoina on Nykynainen (mummojen juhlavaatteita), Prisma (huono farkkuvalikoima ja jotain tyhmän näköisiä Boys meet Girls-malliston paitoja) , H&M ( teinivaatteista hypätän suoraan isojen tyttöjen mallistoon) tai uutena tämä NewYorker jossa kaikki näytti olevan 11-vuotiaan tyttäreni kokoa mitä avajaispäivänä kävin vilkaisemassa. Nelikymppisen naisen jolla on pömppövatsa, isot tissit ja leveä lantio on hankalaa löytää täältä kivaa vaatetta ! En halua pukeutua kuin konsertiivinen luokanopettaja mutta en myöskään kuin ikänsä kieltävä  lähiölortto.

Vierailija
45/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä 40v ihminen ostaisi vaatteensa teineille suunnatuista kaupoista? Mene aikuisten kauppaan, niin ehkä helpottaa. Lindex ja Kappahalli löytyy joka kylästä, niillä on vaatteita isommillekin naisille. Sokos ja Stocka on myös hyviä, kun on valikoimaa useille segmenteille. Onhan noita muitakin, mutta kun en tiedä kotikaupunkisi, niin vaikea enempää listata. Netissä on myös valikoimaa. Kiteytettynä kuitenkin: aikuinen nainen, osta vaatteesi aikuisten kaupoista.

Millainen kauppa on Kappahalli? Nimen perusteella siellä ilmeisesti myydään verhoja?

Veikkaan, että löytyy ostoskeskusesta nimeltä AutoCorrect.

Ei. Totuus on tarua kauheampi. Olen oikeasti kuullut, kun ihmiset sanovat Kappahalli. Kappahl on heille Kappahalli.

Aivan kauheeta!! Mieti, mä olen niin rahvaanomainen, että lausun sanan croissant sanomalla "kroisantti" tai jopa "kroissu"! Joskus otan leikilläni lasin "viintä" ja kuuntelen "mussua"! Mutta en koskaan silloin, jos olen menossa salille "reenaamaan." Yleensä menen sinne "pyöpräillen", mutta toisinaan ihan vaan "käpyttelen" sinne. Ou mai gaad, kuinka kamalaa!

Vierailija
46/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on leveä lantio sekä leveät hartiat , koon xs siroa mimmiä minusta ei saa saa vaikka kuihduttaisin itseni 40 kiloiseksi ! Olen 165cm ja pitkä ja painan 66kg, eli olen täysin normaalipainoinen mutta silti jostain NewYourkerista tai Ginasta on mahdoton löytää farkkuja. Myös paidoissa olisi kivaa löytää vaihtoehto kittanien napapaitojen ja muodottomien telttojen väliltä, siis paita jossa on pituutta ja ihonmyötäisyyttä olematta nakinkuori !  Ja suosin nuortenvaateketjuja siksi, että vaikka olen 39-vuotias en halua alkaa pukeutua tätivaatteisiin.

On olemassa todella laaja valikoima vaatteita nuoriso- ja mummomuodin välillä.

Olen myös 39. Lempimerkkejäni ovat mm. Acne Studios, Toteme, Filippa K, Tiger of Sweden, Marimekko, Samuji.

Edullisimmista merkeistä esim. Lindex, Selected Femme ja Esprit löytyy myös kivoja vaatteita.

Vierailija
47/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon hemmetin kyllästynyt ylipainoisiin valittajiin, ettei mistään saa vaatteita ja kaikki on suunniteltu teineille. Se on täysin puppua. Olen 43v ja käytän kokoa xs/s, samaa kokoa käyttänyt koko elämäni ja lapsiakin on kolme.

Meidän liikkeessä myydään ihan aikuisten naisten vaatteita (eri merkkejä), ja jos ei niihin mahdu niin vika on kyllä jossain muussa. Jos liikkuu ja syö oikein niin pysyy kuosissa. Piste.

Jos et ole tyytyväinen itseesi, tee asialle jotain?!

T . Nro 23, Myyjä

Sinulle tuli tietysti alapeukkua, mutta minua raivostuttaa, että painon yhteydessä mainitaan aina ikä. Minä olen 53 ja koko ikäni myös samassa koossa, koko 36-38. Ihan kuin olisi pakko lihoa iän myötä. 

Alapeukut ei yllätä 😁.

Niinpä, ei se ikä sitä ylipainoa tuo. Aika moni sokeentuu omalle peilikuvalleen tai kek

sitään selityksiä (pienet mitoitukset jne).

Kiukutellaan myyjälle kun mikään ei istu....

Vierailija
48/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset, paksut spandex-legginssit on hyvä sijoitus. Sitten vain kivoja hameita ja mekkoja pitämään. Eikä nykyään ole pakko sipsutella joidenkin korkokenkien kanssa, jos haluaa hameita pitää. Niiden kanssa sopii yllättävän monet kengät.

50/57 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua pukeutua kuin konsertiivinen luokanopettaja mutta en myöskään kuin ikänsä kieltävä  lähiölortto.

Tässä kiteytyy suomalaisen aikuisen naisen pukeutumisongelma. Eli ei hallita sitä klassista, naisellista tyyliä. Esim. Ruotsalaisilla naisilla se on aivan eri tavalla hallussa.

Täällä meillä keski-ikäisistä naisista suurin osa pukeutuu juuri noin, eli joko elähtänyt rock- henkinen ikiteini tatuointeineen, kananpersekampauksineen ja bändipaitoineen, tai sitten trikookaapuihin verhoutunut muumimamma, jolla rumat terveyskengät jalassa.

90% suomalaisista keski-ikäisistä naisista menee jompaan kumpaan näistä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
51/57 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ylipainoinen, painoindeksi 28. Kymmenen kiloa pois ja sitten aikuisten vaateliikkeisiin ostoksille.

Ikäänkuin se kymmenen kiloa riittäisi :)

Edes treenattu ja hoikka (vatsalihakset näkyy ym.) 166/65 ei löydä sopivia vaatteita... Nuorten liikkeissä vaatteisiin ei mahdu, koska niissä ei ajatella että naisella voisi olla lihaksikas X-kroppa, ja aikuisten liikkeissä vaatteet ovat kaapuja, koska ilmeisesti aikuisella naisella ei saa olla vyötäröä.

Kun mitat ovat sellaiset, että rintojenympäryksen perusteella oikea koko on 38, vyötärön perusteella 32 ja lantion perusteella 40, ei mikään koko istu.

Vierailija
52/57 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Kannattaa pukeutua ikänsä ja vartalotyyppinsä mukaisesti, niin ei näytä naurettavalta. Miksi kukaan keski- ikäinen edes haluaisi käyttää jotain halvalta näyttäviä teinien rättejä?

Hyvin istuvat hameet, paitapuserot ja leningit näyttävät hyvältä tukevammankin päällä.

Nykyiset nelikymppiset ovat eläneet nuoruutensa grungen aikaan ja kokeneet merkittävästi vähemmän ulkonäköpaineita kuin nykypäivän nuoret naiset.

Joten se voi olla vähän kohtuutonta odottaa, että nämä ihmiset (ainakaan kaikki heistä) pukisivat päälleen paitapuseroa (paitsi ruudullista) tai leninkiä (paitsi maiharien kanssa).

Joten minun nähdäkseni riittää ihan, että vaatteet ovat oikean kokoiset ja puhtaat.

Ainakin tämä nelivitonen on elänyt nuoruuttaan jo kasarilla, jolloin lähes kaikki olivat hoikkia ja silti useimmat häpesivät vartaloaan. Liikunnanopettajakin oli sitä, mieltä, että 26 tuuman farkkuihin pitäisi kaikkien mahtua. 

Vierailija
53/57 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman pituinen kanssasi, painan 55kg.

Hyvin löytyy sopivaa vaatetta mainitsemistasi kaupoista.

Itse sinun kanssa samankokoisena koen, ettei oikein tahdo löytyä. Erityisesti mekkoja on lähes mahdoton löytää. Minulla on tiimalasi ja se vaikeuttaa kyllä kovasti tehtävää. Eli ruumiinrakenteella on valtava merkitys, miten helposti löytää istuvia ja itselle sopivia vaatteita. Sama juttu värimaailman kanssa, jos joku väri on muodissa, joka toinen vaatekappale on sen värinen, mikä on suunnattoman ärsyttävää. 

Vierailija
54/57 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama

Vierailija
55/57 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kieltäisi sinua olemasta sopivalanteinen 166/58 MILF?

M

Haha tunnistin oman kommenttini yli kahden vuoden takaa.

Oivoi, vietän täällä ihan liikaa aikaa.

M

Vierailija
56/57 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ap:lle on jonoksi asti. Missä sut voi tavata livenä?

Vierailija
57/57 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta kuka aikuinen viitsii New Yorkerista ostaa vaatteita? Laatu on aivan naurettavaa, miksi niin huonolaatuista vaatetta saa edes myydä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi