Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden suhde on erilainen miltä muille näyttää?

Vierailija
31.03.2019 |

Minua pidetään ns bossladynä. Olen menestynyt työelämässä, ja hoidan meidän paperiasiat, näytän itsevarmalta, ja olen meistä sosiaalisissa tilanteissa taitavampi.

Mies vaikuttaa lähes perässä vedettävältä ja ujolta, on todella ystävällinen kaikille. Tykkää paljon eläimistä ja ystävieni lapsista.

Kuitenkin kotona mies päättää lähes kaiken. Myös tietynlainen väkivalta on sallittua. Elän kai jonkin sortin kotikurisuhteessa, mutta tavallaan en. Sanon suoraan ja kerron mielipiteeni, mutta miehellä on oikeus tukistaa, piiskata, puristaa käsivarsista.... käskeä olemaan hiljaa, uhkailla. Rakastan häntä sellaisella palvovalla tavalla, jota voisi pitää jonkin tason sairautena. Lisäksi saan näistä mielettömiä kiksejä.

Tuntuu välillä raskaalta, kun en kehtaa jakaa tätä oikein kenenkään kanssa. En myöskään kerro mielipiteitäni parisuhteista koska ne ovat niin nykyihanteita vastaan.

Onko muilla suhteita jotka näyttävät muille päinvastaiselta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti olla alistettu?

Miksi sallit itsesi satuttamisen?

Vierailija
2/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sulle raskasta?

Kyllä netistä löytyy samanhenkisiä ystäviä, jos haluat jutella esim jonkun samanlaisen naisen kanssa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että netistä löytyy enemmän bdsm:n ja fetismin ystäviä, ja ovat lajissaan jo konkareita. Jotenkin yhteistä taajutta ei ehkä löydy.

En tiedä miksi sallin, saan altistumisesta osittain todella hyvän olon. En voisi kuvitella enää muunlaista suhdetta. Välillä tulee hetkiä, kun mietin onko tämä ok, mutta melko harvoin. Tuntuu kuin olisi vuoristoradassa, hyvällä tavalla.

Ap

Vierailija
4/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä luullaan rikkaiksi. Todellisuudessa ollaan ongelmissa laskujen kanssa. Eletään tuhansia ja tuhansia yli varojemme joka kk.

Vierailija
5/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että netistä löytyy enemmän bdsm:n ja fetismin ystäviä, ja ovat lajissaan jo konkareita. Jotenkin yhteistä taajutta ei ehkä löydy.

En tiedä miksi sallin, saan altistumisesta osittain todella hyvän olon. En voisi kuvitella enää muunlaista suhdetta. Välillä tulee hetkiä, kun mietin onko tämä ok, mutta melko harvoin. Tuntuu kuin olisi vuoristoradassa, hyvällä tavalla.

Ap

Jaa. Olet varmaan elämyshakuinen ihminen ja tarvitset tuollaisia dopamiinipiikkejä arkeen.

Vierailija
6/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä luullaan rikkaiksi. Todellisuudessa ollaan ongelmissa laskujen kanssa. Eletään tuhansia ja tuhansia yli varojemme joka kk.

Tiedän yllättävän monia kaltaisianne. Hyvät duunit, netot yli 10.000 eur/kk ja silti kulutusluottoja joka suuntaan ja laskut maksamatta koska tilit on tyhjät. Jotenkin surullista, kun näyttämisen halu on joillakin niin kova.

T. Pankin täti

Vierailija
7/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaa. Olet varmaan elämyshakuinen ihminen ja tarvitset tuollaisia dopamiinipiikkejä arkeen.

Voi olla. Olin lapsena ja teininä itsepäinen enkä nöyrtynyt auktoriteeteille. En arvostanut montaakaan ihmistä, mutta pärjäsin koulussa hyvin. En muista pelänneeni juuri mitään. Kuitenkin viehtymys vauhtiin (kirjaimellisesti) oli ja tykkään edelleen tehdä sykkeen nostattavia asioita.

Aloin seurustella parikymppisenä ja suhde oli aika pian tällainen. Alussa mies yritti turhaan alistaa, mutta parin vuoden päästä huomasin olevani hänen. Tuntuu, että dynamiikka vaan voimistuu, ja pidän siitä. Mies on ehkä ensimmäinen ihminen, joka sai minut "kuriin" niin omituiselta kuin se kuulostaakin.

Ap

Vierailija
8/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yllättävän monia kaltaisianne. Hyvät duunit, netot yli 10.000 eur/kk ja silti kulutusluottoja joka suuntaan ja laskut maksamatta koska tilit on tyhjät. Jotenkin surullista, kun näyttämisen halu on joillakin niin kova.

T. Pankin täti

On jääty elintasoon koukkuun. Osa laskuista jo ulosotossa. Vaikea keksiä mistä voitaisiin luopua. En tiedä koska posahtaa, aina on keksitty joku pelastusrengas. Tehdään työtä jossa on oltava bränikkä auto ja tyyriit vaatteet. Seuraava valinta on varmaan leasing ja vaatevuokraamo.

Vierailija
9/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan introverttejä molemmat, joten kaikki luulee että istutaan kotona ja tuijotellaan seiniä. Yksikin kaveri kännissä sanoi miehelleen, "jos me ikinä ollaan noin hiljaisia niin..."

Kun taas oikeasti puhutaan tosi paljon, keksitään hauskaa tekemistä ja riehutaan yhdessä.

Ei viihdytä muiden seurassa mutta kahdestaan on erittäin viihtyisää.

Vierailija
10/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että olet löytänyt toimivan suhteen. Aikaisempien aihetta käsittelevien ketjujen perusteella tämä palsta ei todellakaan ole paras paikka hakea ymmärrystä BDSM-elämäntavalle. Jos siis kaipaat aiheesta järkevää keskustelua, niin kannattanee suunnata ihan muihin paikkoihin.

Vierailija
11/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa huutoraivareita. On itse rauhallisuus kodin ulkopuolella, korkeasti koulutettu ja analyyttinen. Tekisi mieli videokuvata se raivari.. Anteeksi naapurit.

Vierailija
12/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissiliitto meillä. Ulospäin näyttää hyvältä, samassa sängyssä nukutaan, mutta siinä se. Joka toinen päivä suunnittelen lähtöä, joka toinen päivä päätän jäädä. Lapset ja yhteinen pankkilaina pitävät kai vähän liiankin tehokkaasti yhdessä.

Vierailija
13/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pankin täti

Meidän kaveripiirissä on kolme perhettä joilla pitää olla ihan kaikki. Hienot autot iso talo ja kaikki viimeisen päälle. Todellisuudessa ne elää jokainen kädestä leukaan eli ei edes suuhun asti. Kolme perhettä ei ymmärrä todellisuutta. Ne ei ymmärrä sitä, että muut tietää sen tilanteen ihan kun arkea katsoo. Niillä ei ole edes varaa käydä kahvilla ulkona saati sitten syömässä. Autoista bensat loppu ja sitten valehdellaan, että autoissa vikaa. Joo vikaa on varmaan täysin uusissa autoissa ja samassa perheessä on välillä molemmat autot rikki. Mies kertoi kerran, että oli ollu tankkaamassa samaan aikaa, niin kaveri oli tankannu 4,5eurolla. Ilmeisesti alle vitosella pääsee kotiin kilometrin verran.

Vierailija
14/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies on kodin ulkopuolella todella rauhallinen, mutta on kotona saanut raivareita joissa hänen oman käytöksen objektiivinen tarkastelu on todella vaikeaa.

Minä olen paikasta riippumatta aika reaktiivinen. Mutta pyrin riitatilanteessa kohti diplomaattista ratkaisua enkä loukkaamaan ketään.

Vierailija
15/34 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pankin täti

Meidän kaveripiirissä on kolme perhettä joilla pitää olla ihan kaikki. Hienot autot iso talo ja kaikki viimeisen päälle. Todellisuudessa ne elää jokainen kädestä leukaan eli ei edes suuhun asti. Kolme perhettä ei ymmärrä todellisuutta. Ne ei ymmärrä sitä, että muut tietää sen tilanteen ihan kun arkea katsoo. Niillä ei ole edes varaa käydä kahvilla ulkona saati sitten syömässä. Autoista bensat loppu ja sitten valehdellaan, että autoissa vikaa. Joo vikaa on varmaan täysin uusissa autoissa ja samassa perheessä on välillä molemmat autot rikki. Mies kertoi kerran, että oli ollu tankkaamassa samaan aikaa, niin kaveri oli tankannu 4,5eurolla. Ilmeisesti alle vitosella pääsee kotiin kilometrin verran.

Tän takia me asutaan vuokralla ja ajetaan vanhalla koslalla. Käydään usein ulkona syömässä, kaikki neljä harrastetaan mitä halutaan, vuokrataan huviloita kesäisin samoin veneitä. Säästöön jää mukavasti, ja laskut aina ajallaan maksettuna. Lapset osallistuu kielimatkoille ym.

Silti monet sukulaiseni ihmettelevät meidän asumista ja auton vuosimallia (2007). En ymmärrä miksi.

Vierailija
16/34 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin vaikutetaan varmaankin sellaisilta että ihmiset miettivät miksi ollaan yhdessä. Ei julkisia hellyydenosoituksia, ei ”lässyttämisiä”, juhlissakin keskitytään kavereihin eikä toisiimme. Miehen työn takia olemme viikottain enemmän erossa kuin yhdessä.

Välillämme on kuitenkin paljon rakkautta ja syvä luotto. Rakastamme toisiamme paljon vaikkemme vietä yhtä paljon aikaa yhdessä kuin muut parit. Meillä on keskinäinen oma huumorille ja kukaan ei uskoisi kuinka paljon me kotona halailemme ja pussailemme. Saatikka kuinka paljon nauramme omille tyhmille jutuilemme.

Vierailija
17/34 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin ihan tavallinen, nuoresta asti yhdessä ollut pariskunta. On lapset, okt, autot pihassa, vakityöt yms kliseet.

Ollaan toki kaikkea tätä, mutta suhde ollut vuoden verran avoin. Tästä nyt ei viitsi huudella lastenkaan takia, eikä jaksaisi kuunnella moralisointia. Keskinäisessä parisuhteessa ei myöskään ole mitään vikaa, mutta uskotaan ettei toista voi omistaa.

Vierailija
18/34 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan todella siistejä ulkonäöltämme, mutta kotimme on pommi. Kaikki on räjähtänyt. Aamulla on haastavaa löytää vaatteita.

Vierailija
19/34 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaverit katsovat minua nenänvarttansa pitkin, kun omat kumppanit ovat uraa tekeviä raivofeministejä ja minä olen kauniisti käyttäytyvä, miellyttämishaluinen ja kovin perinteinen kotirouva. Miehelläni on ronski huumorintaju ja aina jos esim. istumme iltaa porukalla, otan emännän roolin ja katson, että kaikille riittää virvokkeita ym. Keskusteluissa kuuntelen enemmän kuin puhun. Oletus siis on, että olen kynnysmatosta seuraava, ja mieheni kamala sovinisti. 

Totuus on kuitenkin se, että olemme olleet melkein 20 vuotta yhdessä, ja minä olen ainoa, joka on nähnyt mieheni ns. todelliset kasvot. Kun olemme kahden/perheen kesken, hän on hellyydenkipeä, puhuu kauniita jatkuvasti, tekee palveluksia ja ostaa lahjoja minkä ehtii. Huumori on silloinkin roisia, vaan erisävyistä. Itse taas olen kulkenut pitkän matkan aggressiivisesta päällehuutajasta sieväkäytöksiseen kuuntelijaan, ja tämän muutoksen tein täysin omasta halustani- minun on paljon, paljon parempi olla kun hillitsen itseni hyvin enkä mene tunnetasolla mukaan keskusteluihin!  Kukaan ei ole vaatinut tai edes halunnut minusta nykyistä versiotani, mutta sellaiseksi kasvoin, enkä voisi olla tyytyväisempi. :) 

Vierailija
20/34 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varmaan luulee, että ollaan yhdessä vaan lapsien takia ja pidetään kulissia yllä. Meillä on oikeesti hyvä parisuhde, puhutaan kaikesta ja tykätään olla yhdessä. Kaikki ei ole siltä, miltä ulospäin näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan