Palstahullujen kokoontumisajot! Kuka on legendaarisin palstahullu?
Tuli tuosta monistajahullu-keskustelusta mieleen, että keitä kaikkia palstahulluja muistatte? Kuka on mielestäsi legendaarisin palstahullu ja miksi?
Kommentit (343)
Oon absoluuttinen hullumies eli minä itse. Karkasin kerran vankimielisairaalasta. Nyt elän Tampereella väärän henkilöllisyyden turvin ja kukaan ei töissä epäile henkilöllisyyttäni. Älkää pidättäkö minua, senkin mielipuolet vandaalit, en jää koskaan kiinni!! Muhahahhahaha :D
Vierailija kirjoitti:
Oon absoluuttinen hullumies eli minä itse. Karkasin kerran vankimielisairaalasta. Nyt elän Tampereella väärän henkilöllisyyden turvin ja kukaan ei töissä epäile henkilöllisyyttäni. Älkää pidättäkö minua, senkin mielipuolet vandaalit, en jää koskaan kiinni!! Muhahahhahaha :D
Mee hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu/Kiukkuinen/Kaikki mitä rakastan
Oliko tällä vielä muita nimiä?
Ainakin Petra P -nimimerkillä on esiintynyt tällä palstalla. Aikaisempia blogeja on paljon, mutta niiden käyttäjänimellä ei ole rekisteröitynyt tänne. Blogeja on ollut esim. Musa mamma, Se elämä, Lauran pieni suuri perhe, Perhe elämää isän silmin jne. Moni hänen juttujaan seurannut on löytänyt tyypin oikean FB-profiilin ja sen kautta hänen oikean nimensä.
Ei ole montakaan päivää siitä, kun tämän Petra P:n edesottamuksista kirjoiteltiin täällä.
Oli kait kuvannut jonkun tallin hevosia ja sitten esitellyt näitä hevosia blogissaan väittäen niitten olevan hänen omia, tjsp.
Petra ja silpputyyppi ovat tyylisamikset.
Petra ja Sillpu ovat oikeasti saman kirjoittajan eri hahmoja.
Miten kipeä pitää olla, että tekee tuollaisia alter egoja itselleen? Mahdollisesti tällä on näitä enemmänkin? Jospa kissa, ikis ja kaikki teidän tuntemanne "palstahullut" ovat saman kirjoittajan hahmoja, sinccis mukaan lukien? Sanoin "tuntemanne", koska minulle vinkattiin tästä vauvapalstasta alle vuosi sitten. Moni on pyörinyt täällä vuosia, näköjään.
Heh...Onkohan sillä kirjoittajalla kotonaan sellainen seinä kuten poliisisarjoissa, profilointijuttu, jossa on kunkin hahmonsa pääasiat, vai onko kirjoittaja tällä tavalla vain harvinaisen hyvämuistinen? Tosi outoa....Tai tulee mieleen eikö tuota ominaisuutta voisi käyttää parempiinkin tarkoituksiin kuin ihmisten huijaukseen vauvapalstalla tai missä sitten huijaakin? Ehkä tämä sitten riittää?
Ei kai siihen muuta syytä, kuin yksinäisyys ja se, ettei luota siihen, että oikea persoona olisi riittävän mielenkiintoinen. Tai sitten haluaa luoda itselleen satumaailman, jossa elää niinku leikisti. Sitten aina välillä pinna palaa/alkaa kyllästyttää vaikkapa pienen vauvan äidin esittäminen ja uusi hahmo astuu esiin. Hänhän ei kovin aktiivisesti pidä kaikkia hahmojaan aktiivisena samaan aikaan, korkeintaan pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen tötterö pitää olla mieleltään, jos ei ymmärrä pedorinkien olevan isojen poikien suojelemia ja siksi juuri vaikeita saada kiinni kuin ala- ja väliportaalta. Tulee mieleen, että jotkut suojelevat sitten niitä rinkejä täällä. Ei siihen Sirpaa tarvita tajaumaan tuo asia. Nämäkin jotka jäivät kiinni olivat olevinaan tavallisia ihmisiä. Vauva-palstahan olisi kuin hunajaa heille.
Luulisi lasten suojelemisen olevan kaikille yhteinen juttu mutta kuten sanottu täällä ollaan nähty outoja tekijöitä. Keskustelu pysritään ohjailemaan pois leimaamalla ja herjoin. Ei tule onnistumaan.
Kovin on päättäjätkin olleet hiljaa ja ei mitenkään huolissaan tästä viimeisimmästä pedoringistä satanismeineen. Niin hiljaa, että korvia särkee.
Mihin siinä päättäjiä tässä kohdin tarvitaan. Päättäjät ovat säätäneet lait, ja määritelleet, mikä on rikollista ja mikä ei. Poliisi on toimeenpannut tutkinnan epäillessään lakia rikotun ja tuomioistuin sitten aikanaan tuomitsee.
Se on meidän yhteiskuntajärjestelmämme perusta, vallan kolmijako; lainsäädäntö, toimeenpano ja tuomiovalta on eriytetty, eli sama taho, joka laatii lain, ei käytä toimeenpano- eikä tuomiovaltaa.
Mitä se mihinkään vaikuttaa, jos joku päättäjä ilmaisee olevansa huolissaan. Resursseja tutkintaan, eikä mitään huolissaan lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin unohtui Jenni- hullu?! Aloittaa viattomilta vaikuttavia ketjuja Jenni Vartiaisesta ja vastailee itse niihin herjaamalla Jenniä.
Äiti- hullu/ kivikissa on oma lukunsa.
Sössöstä ei ole taas kuulunut mitään, onkohan hoidossa?
Onko kukaan muu kinnittänyt huomiota " naikkos"- hulluun? Vastailee randomisti ketjuihin, joissa luulee jonkun kirjoittelevan miehelleen. Vaikuttaa tidella sairaalta.
Eikö Jennihullu ja Saara Aalto-hullu ole sama henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu/Kiukkuinen/Kaikki mitä rakastan
Oliko tällä vielä muita nimiä?
Ainakin Petra P -nimimerkillä on esiintynyt tällä palstalla. Aikaisempia blogeja on paljon, mutta niiden käyttäjänimellä ei ole rekisteröitynyt tänne. Blogeja on ollut esim. Musa mamma, Se elämä, Lauran pieni suuri perhe, Perhe elämää isän silmin jne. Moni hänen juttujaan seurannut on löytänyt tyypin oikean FB-profiilin ja sen kautta hänen oikean nimensä.
Ei ole montakaan päivää siitä, kun tämän Petra P:n edesottamuksista kirjoiteltiin täällä.
Oli kait kuvannut jonkun tallin hevosia ja sitten esitellyt näitä hevosia blogissaan väittäen niitten olevan hänen omia, tjsp.
Petra ja silpputyyppi ovat tyylisamikset.
Petra ja Sillpu ovat oikeasti saman kirjoittajan eri hahmoja.
Miten kipeä pitää olla, että tekee tuollaisia alter egoja itselleen? Mahdollisesti tällä on näitä enemmänkin? Jospa kissa, ikis ja kaikki teidän tuntemanne "palstahullut" ovat saman kirjoittajan hahmoja, sinccis mukaan lukien? Sanoin "tuntemanne", koska minulle vinkattiin tästä vauvapalstasta alle vuosi sitten. Moni on pyörinyt täällä vuosia, näköjään.
Heh...Onkohan sillä kirjoittajalla kotonaan sellainen seinä kuten poliisisarjoissa, profilointijuttu, jossa on kunkin hahmonsa pääasiat, vai onko kirjoittaja tällä tavalla vain harvinaisen hyvämuistinen? Tosi outoa....Tai tulee mieleen eikö tuota ominaisuutta voisi käyttää parempiinkin tarkoituksiin kuin ihmisten huijaukseen vauvapalstalla tai missä sitten huijaakin? Ehkä tämä sitten riittää?
Ei kai siihen muuta syytä, kuin yksinäisyys ja se, ettei luota siihen, että oikea persoona olisi riittävän mielenkiintoinen. Tai sitten haluaa luoda itselleen satumaailman, jossa elää niinku leikisti. Sitten aina välillä pinna palaa/alkaa kyllästyttää vaikkapa pienen vauvan äidin esittäminen ja uusi hahmo astuu esiin. Hänhän ei kovin aktiivisesti pidä kaikkia hahmojaan aktiivisena samaan aikaan, korkeintaan pari.
Täällä käy enemmänkin näitä, joilla monta persoonaa tai provohahmoa. Onko jotain dissoja vai muuten outoja?
Esim. just tää hel-nyc + monen muun eri hahmon esittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko palstapersujen trolliarmeija. Tavallaan ihailtavaa, jos puolueella on noin fanaattisia kannattajia, että jaksavat tehtailla koko ajan aivan löperön surkeita ja läpinäkyviä provoaloituksia tänne. Välillä tosin mietin myös, onko nää niitä maksettuja mielipidevaikuttajia, koska niitä tuntuu olevan tosi paljon. Ainakin osa varmasti on, mutta kuinka moni? Olispa mielenkiintoista jos voisi tietää.
Kuka nyt noin paskasta ja läpinäkystä trollaamisesta mitään maksaisi?
Muistakaa äänestää Halla-Ahoa!
Munsalan kansallispuku-hullu, joka taisi olla vaan retardi. Mutta oli kyllä viihdyttävä ja legendaarinen.
Voi helkkari, mä houkuttelin salaliittohullun tähän ketjuun nimeämällä hänet. 😬 Anteeksi, palsta! 😅
Vierailija kirjoitti:
Kahvipulla. Mihin on uuten hävinnyt? Kuluuko kaikki aika persujen vaaliteltoilla?
No terve, terve. Täällähän minä.
Jos olisit yhtään lukenyt kirjoituksiani, tietäisit, että inhoan persuja ja muitakin öyhöttäjiä. Olen konservatiivinen perusporvari ja äänestän Kokoomusta.
Hullu en myöskään tietääkseni ole.
Onpa kiva, että olen tehnyt näin lähtemättömän vaikutuksen :D
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Voi helkkari, mä houkuttelin salaliittohullun tähän ketjuun nimeämällä hänet. 😬 Anteeksi, palsta! 😅
Äläpäs yritä taas manipuloida muita mukaan eristämisyrityksiisi ja leimaamiseesi. Oletkos pikkaisen niille kade jotka hahmottvat asioita laajemmin, ja koet etkä pysty tuomaan keskusteluihin uutta itse. Ei kannattaisi vaan kadehtia vaan kehittää itseään, opiskella ja oppia kuuntelemaan muita heidän alaspainamisensa sijaan.
Jokainen näkee miten huseeraat täällä toisten kirjoittajien nilkoissa kiinni kuin pahainen kakara, vaikka foorumilla on aikuisia. Niin että manipulointiesi lävitse nähdään ja kuten sanottu. Et voi estää jäkätykselläsi ihmisiä näkemästä laajemmin ja tuomasta näkökulmiaan esille. Sinähän käyt toisten mielipiteitten kimppuun suomatta niitä heille, sinähän varsinainen diktaattori yrität täällä olla. Ehhei kuule et onnistu tukkimaan suita.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvipulla. Mihin on uuten hävinnyt? Kuluuko kaikki aika persujen vaaliteltoilla?
No terve, terve. Täällähän minä.
Jos olisit yhtään lukenyt kirjoituksiani, tietäisit, että inhoan persuja ja muitakin öyhöttäjiä. Olen konservatiivinen perusporvari ja äänestän Kokoomusta.
Hullu en myöskään tietääkseni ole.
Onpa kiva, että olen tehnyt näin lähtemättömän vaikutuksen :D
Miten terveydenhoitajasta tulee Kokoomuksen kannattaja? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs yritä taas manipuloida muita mukaan eristämisyrityksiisi ja leimaamiseesi. Oletkos pikkaisen niille kade jotka hahmottvat asioita laajemmin, ja koet etkä pysty tuomaan keskusteluihin uutta itse. Ei kannattaisi vaan kadehtia vaan kehittää itseään, opiskella ja oppia kuuntelemaan muita heidän alaspainamisensa sijaan.
Jokainen näkee miten huseeraat täällä toisten kirjoittajien nilkoissa kiinni kuin pahainen kakara, vaikka foorumilla on aikuisia. Niin että manipulointiesi lävitse nähdään ja kuten sanottu. Et voi estää jäkätykselläsi ihmisiä näkemästä laajemmin ja tuomasta näkökulmiaan esille. Sinähän käyt toisten mielipiteitten kimppuun suomatta niitä heille, sinähän varsinainen diktaattori yrität täällä olla. Ehhei kuule et onnistu tukkimaan suita.
Hitto miten paranoidi.
Jokunen on niin typerä että luulee ihmisten ypöyksin toimivaan vaikka pedorenkaanakin :) Juu ei mitään salaliittoja vaikka rinki ulottuu maailmanympäri, yksinään se äijä vaan kaiken tehtaili. Voi elämä täällä on aivopestyä sakkia jotkut, ei mitään hajua miten maailma oikeasti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOT. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten paranoidi.
Hitto miten tietämätön kaikesta mitä maailmassa tapahtuu, kuplaeläjien kuningatar. Kaikki uhkaa kuplasi ulkopuolella?
Niin, hihhuleita on moneen junaan,kuten erinäiset aloitukset esim. "Kysy minulta,vastaan mitä vaan terv. ämpäriruma sinkku NAINEN...Voiko kuukautisten aikaan uida meressä KYPROKSELLA,koska HAIT...!?? Ja vakavasti pakkomielteinen,todennäköisesti ns.moniminäinen "Mari Pudas-HULLU" on kenties jo päässyt varikolle"huoltoon",koska ei ole enään "näkynyt"?!
Onko täällä tarkemmin ajateltuna muita kuin hulluja paikalla?