Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka omistat 42" tuumaa pienemmän taulutelevision.

Vierailija
31.03.2019 |

Miksi katsot sellaisesta postimerkistä?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisin pienen uuden telkkarin? Pitäisi olla kuvaruutu alle 50 senttiä leveä (en tiedä mitä se olisi tuumakokona). Mutta eihän niin pieniä löydä mistään.

Vierailija
42/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SeppoMies2001 kirjoitti:

Mulla on 20 senttinen.

Saanko tulla neliovisella Bemarillani katsomaan sitä?

T: Niko Petteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 metrin päässä asuvalla naapurillani on niin julmetun iso telkkari, että en oikeastaan tarvitse omaa. Yleensä siellä ei ole mitään verhoja ikkunassa kun katselevat.

Vierailija
44/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin otsikon, arvasin, että joku pösilö taas kysyy miksi. Minä en edes tiedä paljonko tuumia omassa tv:ssä on.

Vierailija
45/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin huvittavaa kuin suomalainen katsomassa postimerkin kokoisessa huoneessaan jättitoosaa.

Se vaan on niin kun on siiderivalas. Sääliksi käy miehiä.

Vierailija
46/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson telkkaria niin läheltä että isommasta ei näkisi kunnolla koko kuvaa kerralla.

Vierailija
47/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin välttämään paskoja tuotteita, joten se ei hajoa nopeammin, 10 vuotta ikää and counting. Ostan mielummin ylimääräisillä rahoilla laitteen hajoamiseen asti vaikkapa nanoteknologiaa televisioihin soveltavaa firmaa, että teille köyhille riittää tuhlattavaa jatkossakin.

Vierailija
48/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Mulla on 43. Ei ole sit pieni :)

Vierailija
49/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko ap vielä telkkaria vuonna 2019? Old school meininkiä

Vierailija
50/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ostettiin 37-tuumainen kohta kymmenen vuotta sitten ja mies ei halua vaihtaa ennen kuin se hajoaa. Kerran se jo menikin rikki mutta korjaus meni takuun piikkiin (oltiin otettu maksullinen pitempi takuu) ja sen jälkeen se on toiminut moitteetta.

Meillä on loma-asunnollamme 48-tuumainen tv ja aina kun palaa kotiin niin tuo vakituinen telkkari näyttää tosi kurjalta ja pieneltä.

Olen jo miettinyt että sille voisi käydä ikävä "onnettomuus" esim. imuroidessa. Vielä en ole ryhtynyt toimeen.

Vierailija
51/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 20 tuumainen pienessä olkkarissa..Nyt ostettiin vähän isompi 32 tuumainen...

Vierailija
52/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ostettiin 37-tuumainen kohta kymmenen vuotta sitten ja mies ei halua vaihtaa ennen kuin se hajoaa. Kerran se jo menikin rikki mutta korjaus meni takuun piikkiin (oltiin otettu maksullinen pitempi takuu) ja sen jälkeen se on toiminut moitteetta.

Meillä on loma-asunnollamme 48-tuumainen tv ja aina kun palaa kotiin niin tuo vakituinen telkkari näyttää tosi kurjalta ja pieneltä.

Olen jo miettinyt että sille voisi käydä ikävä "onnettomuus" esim. imuroidessa. Vielä en ole ryhtynyt toimeen.

Voishan ne vaihtaa päikseen?!

Vierailija
53/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko ap vielä telkkaria vuonna 2019? Old school meininkiä

Olen 51-vuotias ja kyllä katson ohjelmia telkkarista. En tosin mitään suorana, vaan digiboxilta silloin kun on itselle sopiva hetki. Mutta esim. BBC:ltä tulee mahtavan hyviä sarjoja. Mistä ne sitten pitäisi katsoa jos ei telkkarista?

Vierailija
54/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voishan ne vaihtaa päikseen?!

Ei ihan voi kun ne ovat kahdessa eri maassa ja matkustetaan lentäen. Jos olisi kyse paikasta jonne mennään autolla, olisi varmaan jo vaihdettukin.

Vierailija
55/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy sekä 42" että 32". En oo asiaa pahemmin miettinyt mutta ehdottomasti enemmän katselen ohjelmia pienemmästä ruudusta, mistä sitten johtuneekaan. Eikä ole ongelma katsella puhelimenkaan näytöltä jos on tarvis.

Vierailija
56/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2010 nykyisen televisioni. 40 tuumainen ja vielä toimii todella hyvin. Hintaa oli aikanaan yli tuhat euroa ja se kyllä on mielestäni kipuraja television hinnalle. Uuden ostan kun tuo vanha hajoaa. Toivottavasti kestää vielä monta vuotta. 

Elektroniikka on muutenkin nykyään liian kertakäyttöisen oloista. Nykyistä puhelintani olen käyttänyt kohta neljä vuotta. Akku vaihdettu ja lasia vaihdettu ja homma toimii. En koe että uudempi olisi yhtään parempi. Sitten kun lopullisesti simahtaa niin on uuden hankkimisen aika. 

Vierailija
57/57 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella alle 65-vuotiaalla on televisio. Elokuviaharrastajille ei oikein kelpaa kännykän näyttö. Videotykki on tietysti hyvä vaihtoehto.

40” riittää toistaiseksi. Pienehköhän se on, mutta kun sattuu toimimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi