Sinä, joka omistat 42" tuumaa pienemmän taulutelevision.
Kommentit (57)
40" telkkari meillä, riittää ihan hyvin kahdelle hengelle, tarviiollakyllä todella pieni kikuli jos tarvii isomman
Vierailija kirjoitti:
En halua että se toosa hallitsee koko olkkaria.
Sä kun sitä haluatkin että se on SUN toosa, joka siellä on hallitseva elementti.
Katsooko joku muka oikeasti vielä nykyään televisiota? Uutiset saa kätevästi katsottua verkosta, joten koko kapistukselle ei ole enää varsinaista käyttötarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sosiologi (Hki) kirjoitti:
meillä on 60" tuumainen sisäänpäin kaareutuva...
Kaarevat telkkarit ovat kyllä turhin keksintö ikinä. Nykyäänhän noita ei enää valmisteta.
taidat vaan olla kateellinen kun sinulla ei ole varaa ylellisyyksiin...
Turha meille kiukutella kun törsäsit rahasi tuollaiseen kuolleeseen teknologiaan.
sama mieltä, itse asiassa katselukulmaa on noissa kaareutuvissa huonompi kuin taso-TV:ssa, eli vain siitä yhdestä kohtaa keskeltä voi sen edun saada
Omaan opiskelija yksiööni riittää oikein hyvin lahjaksi saamani 32 tuuman televisio. - Jollen olisi saanut sitä lahjaksi niin jatkaisin eloani varmaan ihan tyytyväisenä kokonaan ilman televisiota. - Tuntuu hullulta, kun joillain on mahdottoman isoja televisioita pienissä yksiöissä ja sisutavatkin koko kämpän, niikuin tuo töllön ruutu olisi kaikkein merkittävin asia koko kämpässä.
22-tuumainen. En ole sitä avannut vissiin pariin vuoteen niin mitä sitä isompaan vaihtamaan.
Ap siis leuhkii telkkarinsa koolla. Melko lapsellista.
Meilläpä ei oo tv:tä ollenkaan, vaan katotaan ohjelmat läppärin ruudulta. Toivottavasti et nyt menettäny yöunia.
32" ja muutaman metrin katseluetöisyys, toimii ihan hyvin, kattoo sitten kun hajoaa ja on pakko ostaa uusi.
Mökillä on 40", ei kaupasta löytynyt silloin pienempää. Mökillä on parempi (uudempi) kotiteatterikin....
Ehkä nuo voisi päittäin vaihtaa, mutta en oo jaksanut.
26 tuumainen.Sain ilmaiseksi kaverilta, hyvä kuvanlaatu ja katson tv:tä todella vähän. En osta uutta kun tämä hajoaa.
Mullon toine toosa enemmän mielessä.
En omista vielä, mutta tarkoitus olisi hankkia, kunhan ehdin kauppaan. Nykyinen televisioni on vielä pienempi kuvaputkitelevisio, mutta digiboksi mokoma lakkasi näyttämästä Ylen kanavia, ja halvemmaksi tulee ostaa televisio.
Ja miksi pieni, no, katselen telkkaria todella vähän ja yleensä läppärillä (joka on sylissä) tai tabletilla, joka on vielä pienempi, joten olen tottunut pieneen ruutuun. En halua raivata telkkarille isoa tilaa hyllystä enkä varsinkaan ripustaa sitä seinälle, vaan halua, että se on helposti siirrettävissä paikasta toiseen sen mukaan, missä haluan katsella.
Kaverilla on joku metri kertaa kaksi telkkari, ja minusta se on hermostuttava, kun välkkyvä kuva valtaa koko olkkarin.
Mulla on 7-tuumainen töllö. Se on makkarissa joka ei kooltaan ole kuin jotain 5 neliötä, joten kovin kaukaa ei tule katsottuakaan. Jos nyt tulee katsottua ollenkaan.
Katsomisetäisyys määrittää mulle telkun koon. Ja tv nyt ei ole mulle muutenkaan mitenkään tärkeä vehje.
Hönöt ei ymmärrä. 65-tuumaset on jo so last season, kohta niitä saa ilmaseks. TV:t kootaan kohta paneeleista ja saat just sen kokosen ku haluut ja sopuhintaan.
Siis oikeesti, kuka vielä katsoo jotain telkkaria (<65v.)?!
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku muka oikeasti vielä nykyään televisiota? Uutiset saa kätevästi katsottua verkosta, joten koko kapistukselle ei ole enää varsinaista käyttötarkoitusta.
Muuten en katsoisi, mutta joskus haluan tallentaa ohjelman, ja sitä varten pitää olla telkkari.
Mikään ei ole niin huvittavaa kuin suomalainen katsomassa postimerkin kokoisessa huoneessaan jättitoosaa.
32 on optimaalinen kuvaruudun leveys HD-kuvaan. Hyvä valinta!