Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka omistat 42" tuumaa pienemmän taulutelevision.

Vierailija
31.03.2019 |

Miksi katsot sellaisesta postimerkistä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan tyytyväinen tuohon omaan 32 tuumaiseen. Yritän muutenkin vähentää television katsomista, joten tuo riittää. Sitten aikanaan jos se hajoaa niin en tiedä ostanko uutta.

32 on optimaalinen kuvaruudun leveys HD-kuvaan. Hyvä valinta!

22/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40" telkkari meillä, riittää ihan hyvin kahdelle hengelle, tarviiollakyllä todella pieni kikuli jos tarvii isomman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua että se toosa hallitsee koko olkkaria.

Sä kun sitä haluatkin että se on SUN toosa, joka siellä on hallitseva elementti.

Vierailija
24/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko joku muka oikeasti vielä nykyään televisiota? Uutiset saa kätevästi katsottua verkosta, joten koko kapistukselle ei ole enää varsinaista käyttötarkoitusta.

Vierailija
25/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sosiologi (Hki) kirjoitti:

meillä on 60" tuumainen sisäänpäin kaareutuva...

Kaarevat telkkarit ovat kyllä turhin keksintö ikinä. Nykyäänhän noita ei enää valmisteta.

taidat vaan olla kateellinen kun sinulla ei ole varaa ylellisyyksiin...

Turha meille kiukutella kun törsäsit rahasi tuollaiseen kuolleeseen teknologiaan.

sama mieltä, itse asiassa katselukulmaa on noissa kaareutuvissa huonompi kuin taso-TV:ssa, eli vain siitä yhdestä kohtaa keskeltä voi sen edun saada

Vierailija
26/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan opiskelija yksiööni riittää oikein hyvin lahjaksi saamani 32 tuuman televisio. - Jollen olisi saanut sitä lahjaksi niin jatkaisin eloani varmaan ihan tyytyväisenä kokonaan ilman televisiota. - Tuntuu hullulta, kun joillain on mahdottoman isoja televisioita pienissä yksiöissä ja sisutavatkin koko kämpän, niikuin tuo töllön ruutu olisi kaikkein merkittävin asia koko kämpässä. 

Vierailija
27/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-tuumainen. En ole sitä avannut vissiin pariin vuoteen niin mitä sitä isompaan vaihtamaan.

Vierailija
28/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis leuhkii telkkarinsa koolla. Melko lapsellista.

Vierailija
29/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä ei oo tv:tä ollenkaan, vaan katotaan ohjelmat läppärin ruudulta. Toivottavasti et nyt menettäny yöunia.

Vierailija
30/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

32" ja muutaman metrin katseluetöisyys, toimii ihan hyvin, kattoo sitten kun hajoaa ja on pakko ostaa uusi.

Mökillä on 40", ei kaupasta löytynyt silloin pienempää. Mökillä on parempi (uudempi) kotiteatterikin....

Ehkä nuo voisi päittäin vaihtaa, mutta en oo jaksanut.

Vierailija
31/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 tuumainen.Sain ilmaiseksi kaverilta, hyvä kuvanlaatu ja katson tv:tä todella vähän. En osta uutta kun tämä hajoaa.

Vierailija
32/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon toine toosa enemmän mielessä.

Vierailija
33/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista vielä, mutta tarkoitus olisi hankkia, kunhan ehdin kauppaan. Nykyinen televisioni on vielä pienempi kuvaputkitelevisio, mutta digiboksi mokoma lakkasi näyttämästä Ylen kanavia, ja halvemmaksi tulee ostaa televisio.

Ja miksi pieni, no, katselen telkkaria todella vähän ja yleensä läppärillä (joka on sylissä) tai tabletilla, joka on vielä pienempi, joten olen tottunut pieneen ruutuun. En halua raivata telkkarille isoa tilaa hyllystä enkä varsinkaan ripustaa sitä seinälle, vaan halua, että se on helposti siirrettävissä paikasta toiseen sen mukaan, missä haluan katsella. 

Kaverilla on joku metri kertaa kaksi telkkari, ja minusta se on hermostuttava, kun välkkyvä kuva valtaa koko olkkarin.

Vierailija
34/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7-tuumainen töllö. Se on makkarissa joka ei kooltaan ole kuin jotain 5 neliötä, joten kovin kaukaa ei tule katsottuakaan. Jos nyt tulee katsottua ollenkaan.

Vierailija
35/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomisetäisyys määrittää mulle telkun koon. Ja tv nyt ei ole mulle muutenkaan mitenkään tärkeä vehje.

Vierailija
36/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönöt ei ymmärrä. 65-tuumaset on jo so last season, kohta niitä saa ilmaseks. TV:t kootaan kohta paneeleista ja saat just sen kokosen ku haluut ja sopuhintaan.

Vierailija
37/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20 senttinen.

Vierailija
38/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, kuka vielä katsoo jotain telkkaria (<65v.)?!

Vierailija
39/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko joku muka oikeasti vielä nykyään televisiota? Uutiset saa kätevästi katsottua verkosta, joten koko kapistukselle ei ole enää varsinaista käyttötarkoitusta.

Muuten en katsoisi, mutta joskus haluan tallentaa ohjelman, ja sitä varten pitää olla telkkari.

Vierailija
40/57 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin huvittavaa kuin suomalainen katsomassa postimerkin kokoisessa huoneessaan jättitoosaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän