Miksi minun, masentuneen, aloitus poistettiin?
Eikö täällä saa tukea, jos on paha olla. Tarviin tukea ja paljon. Oon ihan sekasin, myönnetään.
Kommentit (19)
Mietin vaan mikä ois parhain tapa tehdä itsemurha. Lääkkeitä en saa enää kotiin aikasempien im yrityksien takia. Junan alle jääminen on ehkä liian kivuliasta, niin ehkä parasta viiltää ranteet auki. Se koskee vaan hetken.
Ap
Älä nyt vielä. Keksitään jotain muuta. Lähdet vaikka mun seuraksi patikoimaan keväällä. (Olen nainen, en vonkaava mies.)
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan mikä ois parhain tapa tehdä itsemurha. Lääkkeitä en saa enää kotiin aikasempien im yrityksien takia. Junan alle jääminen on ehkä liian kivuliasta, niin ehkä parasta viiltää ranteet auki. Se koskee vaan hetken.
Ap
olet valehtelija. kaikki masentuneet syövät lääkkeitä
olet todennäköisest psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apolet valehtelija. kaikki masentuneet syövät lääkkeitä
Et oo selvästikään perillä asioista. Käytän kyllä lääkkeitä mutta injektiona. Eli ei pillereitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo selvästikään perillä asioista. Käytän kyllä lääkkeitä mutta injektiona. Eli ei pillereitä.
Ap
ja tämä mitätön yksityihkohta unohtui mainitsemasta?
voisiko supo selvittää tämä itse-murha-aloituksia tehtailevan mielisairaan psykiatrin ip-osoitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apja tämä mitätön yksityihkohta unohtui mainitsemasta?
voisiko supo selvittää tämä itse-murha-aloituksia tehtailevan mielisairaan psykiatrin ip-osoitteen?
Miksi Supoa kiinnostaisi mun injektiot? Kerran kuussa 400mg niin mitä laitonta siinä on?
Ap
Ei tänne kannata masentuneen kirjoitella. Vettä heitetään vaan lisää tuskan kiukaalle. Eli paremman avun saat ulkolenkistä.
Varmaan siksi, ettet tartuta masennustasi kaikkiin palstalaisiin.
Olikohan se se, johon minä kirjoitin psykedeeleihin liittyvän kommentin. Harmi, kun tietyistä asioista ei saa puhua. Tää palsta on täyttä P A S K A A.
juu, ei ainakaan tää palsta masennukseen auta, pahentaa vaan.
Onko siihen masennukseen joku erityinen syy vai ihanko tyhjästä ne tunteet tulee?
Ei tämä ole mikään mt-ongelmaisten tukipalsta. Täällähän vaan tulee entistä hullummaksi :D
Vierailija kirjoitti:
ylläpito vihaa masentuneita
Vaikea uskoa, koska eiköhän keskustelupalstan ylläpitäksi hakeutuva ole aika masentunut itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ylläpito vihaa masentuneita
Vaikea uskoa, koska eiköhän keskustelupalstan ylläpitäjäksi hakeutuva ole aika masentunut itsekin.
Kokeile vaikka youtubesta meditaatio akuuttiin masennukseen. Toivottavasti löydät jotain mikä auttaa, palstailu tosiaan tuskin sitä tekee. Täällä parveilee kaiken maailman kusipäät ja kiusaajat. Tukea löydät vaikka vertaistukiryhmistä, facessakin on ihan hyviä. Tsemppiä sulle!
varmaan meni viiltämään ranteensa kun se tolleen hävisi. hyvin toimittu taas kerran av:n ylläpito!!
Onko se poistettu? Harmi, sinnehän tuli asiallisia vastauksia. Mua masentaa kun elämä tuntuu olevan täysin solmussa. Kaikki peruspalikat puuttuu ja pelkään etten koskaan saa niitä kerättyä.