Omasta mielestäni Simpsonit ei ole kovin hyvä sarja
Olen viimeksi katsonut sarjaa 15-vuotiaana, eikä sen jälkeen ole enää napannut.
Kommentit (16)
Vitsit on aika ennalta-arvattavia.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit on aika ennalta-arvattavia.
Sepä se.
Vierailija kirjoitti:
Katsopa tuotantokausia 3-7
Olen katsonut nuo tuotantokaudet jo 13-vuotiaana ja olihan ne jonkun verran parempia kuin myöhemmät kaudet. Siltikään tuon sarjan huumori ei ole enää yli 10 vuoteen iskenyt yhtään. Vaikka tuota pidetäänkin aikuisten piirrossarjana, niin tuntuu kuitenkin että luontevin kohderyhmä tuolle sarjalle olisivat kenties lapset ja alle 16v teinit.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut nuo tuotantokaudet jo 13-vuotiaana ja olihan ne jonkun verran parempia kuin myöhemmät kaudet. Siltikään tuon sarjan huumori ei ole enää yli 10 vuoteen iskenyt yhtään. Vaikka tuota pidetäänkin aikuisten piirrossarjana, niin tuntuu kuitenkin että luontevin kohderyhmä tuolle sarjalle olisivat kenties lapset ja alle 16v teinit.
AP
Hahmot on niin puhkukulutettu että niistä ei enää irtoa mitään hauskaa. Ei vaikka katsoisi niitä parempia tuotantokausia. Tosin yhden hauskan vitsin bongasin mitä en tajunnut silloin nuorena: https://www.youtube.com/watch?v=Q8mD2hsxrhQ
Vierailija kirjoitti:
Onhan kasissakin paljon hyviä jaksoja. On näitä kiva seurata paremman puutteessa, mutta eivät ole samalla tavalla hauskoja kuin esim. Rick & Morty
ei ap
Olet katsonut viimeksi 15-vuotiaana? Mistäs sitten voit tietää, millainen sarja nykyään on?
Viimeiset 20 tuotantokautta on täyttä kuraa.
Jaa. Kuka tykkää mistäkin. Varmaan suurella osalla viehätys johtuu siitä että hahmoihin on kiintynyt, enemmänkin kuin siitä että vitsit olisivat jotenkin erityisen hauskoja.
joo ekat vajaa 10voli ihan ok, seuraavat 20v... niitä ilman olisi maailma pärjännyt paremmin.
Eihän se enää ole ollutkaan vuosiin. vuosikymmeneen?
Simpsoneiden oivaltavimmat jaksot tehtiin 90-00 taitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olet katsonut viimeksi 15-vuotiaana? Mistäs sitten voit tietää, millainen sarja nykyään on?
Jos hän tänään täytti 16 v?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta aika monet tykkää, makuasia.
Makuasia, sanoi koira kun pallejaan nuoli -- :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Oli Stephen Hawkingin lempisarjoja, joten en ihan määrittelisi lastensarjaksi. Huumori on sen tyyppistä ettei naurata kaikkia, mutta ei se tee sarjasta huonoa.
Nykyään tylsä, mutta päihittää sellaisenakin monet muut mennen tullen. Rick ja Morty on parempi, mutta täysin eri tyyppinen huumoriltaan, eikä kiinnosta monia omituisilla asetelmillaan.
No eihän se huumori kaikkiin iske. Minun mielestäni monessa jaksossa on hyvää parodiaa.
Toisaalta aika monet tykkää, makuasia.