Aion sanoa tänään miehelleni, että en ole enää kiinnostunut hänestä!
Tilanne on tämä:
Miehellä on ollut oma yritys nyt n. 1,5v ja siitä lähtien hän on vaan loitonnut minusta. Miehelle on nykyään vain tärkeää hänen lapsuudenperheensä, ystävät, työlliset ja heidän hyvinvointi.
Ymmärsin tuon alussa, että miehen aika menee aika pitkälti vain yritykseen, mutta nyt kun aikaa/kiinnostusta minuun ja lapsiin ei enää ole niin en enää jaksa ymmärtää.
Mies tekee päivät paperi/järjestelytöitä (sitten kun jaksaa herätä) ja kun työlliset tulevat kotiin hän lähtee heti keskustelemaan heidän kanssa työ (?) asioista. Kun yksi työmies on töissä on mieheni autettava hänen vaimoaan erilaisissa asioissa (esim tänään menee käyttämään huonekalukaupassa ostamaan uutta sohvaa).
Kavereille ja työmiehille riittää kyllä aikaa, mutta kotona ei voi olla vaikka kuinka pyytäisin.
Olen jo ihan sekaisin tästä tilanteesta. Meillä on 2 lasta ja odotan kolmatta. Mies ei ole kiinnostunut minusta (sanoikin kerran, että ei halua käydä minun kanssa missään, kun valitan koko ajan asiasta. Miksiköhän?) eikä halua viettää aikaa minun kanssa, ei kuulema ole aikaa :/.
Jos mies minua rakastaisi tai edes välittäisi minusta niin hän luultavasti haluaisi myös olla minun kanssa ja pitää minua edes vähän tyytyväisenä. Olenkin sanonut, että kohtelisit minua edes niin hyvin kuin ystäviäsi, perhettäsi ja työkavereitasi, mutta ei...
Eli olen siis päättänyt sanoa miehelleni, että en halua pelkkää seksisuhdetta ja en ole enää kiinnostunut hänestä. Hän voi vielä tuon asian luultavasti korjata jos muuttaa käytöstään, mutta jos tätä jatkuu kauan niin on jo myöhäistä. Jäädään kyllä yhteen, mutta riidan ja pahan mielen saatan miehelle tällä saada aikaan.
Ikävä ilta tiedossa :(
Kommentit (6)
elättääkseen perhettään ja sinä vain ruikutat. Olet itsekäs.
on hyvä että olet rehellinen miehellesi ja annat vielä mahdollisuuden korjata jos hän vaan haluaa! miehet vaan on niin kummia kapistuksia et vasta kun on liian myöhästä niin huomaa menettävänsä paljon!!!
mutta oikein paljon jaksamisia!!! ja vaikka se ei kiva ole olla rehellinen niin se on helpompaa kaikkien kannalta!
Onko työllisen vaimon kuskaaminen töitä? Onko joka viikkoinen saunailta (ryyppääminen) kavereiden/työllisten kanssa töitä? Onko työllisten kanssa paskan jauhaminen töitä? Ei ole!!!
Ja ei tuosta yrittämisestä niin kamalasti jää, että rahahuolia ei olisi.
Lähti aamulla käymään rautakaupassa ja yhä on sillä matkalla. Just kun soitin niin sanoi olevansa juttelemassa työmiehensä kanssa (äänikin kuului takana) ja oli kokonaan unohtanut, että meidän piti tänään grillata.
Mies on menossa parin tunnin päästä taas " saunakokoukseen" ja turha on odottaa miestä kotiin ennen kun minä olen jo nukkumassa. Saa nyt nähdä tuleeko kotiin kuuteen mennessä niin kuin lupasi, ehditäänkö me grillata tai edes jutella :/
Ottaa kyllä jo päähän!
ap
Kannattaa puhua niin, että jätät miehelle vielä mahdollisuuden muuttaa toimintaansa, ettet samantien ole häntä jättämässä.
Voi olla, että tollo miehesi ei ole vaan edes jaksanut ajatella sitä, mitä se sinulle merkitsee.
ap