Aprillipilat - Missä menee raja onko pila hauska vai ei
Huomenna se taas on, aprillipäivä.
Minulle on tehty jos jonkinmoisia aprillipiloja ja osa mennyt todella yli "hauskuuden rajasta" Esimerkiksi keksityillä sairauksilla tai raskauksilla pilailu ei ole hauskaa.
Millainen pila mielestäsi on onnistunut ja hauska?
Millainen menee yli rajan?
Mitä piloja olet tehnyt/sinulle on tehty?
Kommentit (45)
Olin masentunut, itsetuhoine teini jolla alkoi mennä paremmin kun kun löysin ihanan poikakaverin. Kolmen viikon seurustelun jälkeen tuli aprillipäivä ja poikakaveri soitti "mun mielestä meidän pitäis erota ". Itkin ja menin pihavajaan veitsen kanssa, sain pahaa jälkeä aikaan kun käsittelin molemmat käsivarret ja vielä tumppasin tupakan kämmeneen. Sisällä soi puhelin, poikakaveri koetti turhaan soittaa että aprillia. Kun lopulta tuli munkkipossujen kanssa käymään , löysi minut verissäpäin ja naama itkusta turvoksissa.
Siitä pilasta on jäljet näkyvissä vielä 30v myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosiminen. Akka suutui, kun en ollutkaan tosissani.
Ja jätti sut. Ainiin, eihän sulla mitään naista ollutkaan.
Juuri näin toimii mielensäpahoittajat 😂
Kyllä mulla oli nainen. Nimenomaan OLI ja hyvä niin.No naisen kannalta ainakin hyvä niin, että OLI.
Enpä sanoisi noin. Olin melkoisen yllättynyt, kun näin hänet paikallisen baarin nurkilla ns. perseet ollalla. Se entinen kauneutensa oli mennyttä. Itse olen hyvässä virassa ja hyvin toimeentuleva kuin myös vaimonikin.
Olin teininä todella ihastunut rinnakkaisluokkalaiseen poikaan. En muistanut yhtään että on aprillipäivä. Luokan suositut tytöt tulivat sanomaan, että tämä poika oli kertonut heille olevansa kiinnostunut minusta, ja että poika oli pyytänyt soittamaan. Kun soitin, tämä poika huusi puhelimeen että mitä sä helvetin ru ma pizzanaamainen läski mulle soittelet ja käski minua tappamaan itseni. Luonnollisesti itkin koko illan ja kävipä tuo pojan ehdotuskin mielessä. Illalla nämä suositut tytöt soittivat ja lällättivät kuorossa aprillia aprillia, läski lehmä. Voin kertoa, että en ollut suorastaan onneni kukkuloilla tuosta pilasta.
tehtiin kaverille joskus niin että tekaistiin oikean näköinen lasku jostain ihme firmasta ja pakettiin sukkia ja laitettiin postilaatikkoon. Liittenä oli vielä kirje tyyliin tervetuloa sukkakerhoon ensimmäiset sukat saat puoleen hintaan 25€:pari.
laitettiin toisen ystävän salainen numero. Oli siinä pokassa pitelemistä kun soittoa tuli ettei hän ole liittynyt mihinkään😂😂
Hauska pila on sellainen, joka on oikeasti hauska kaikista osapuolista.
En suosittele piloja. Vaikka pila olisi mielestäsi harmiton, silti jos aprillipilan kohde ei pidä pilasta olet syyllistynyt kiusaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla oli nainen. Nimenomaan OLI ja hyvä niin.No naisen kannalta ainakin hyvä niin, että OLI.
Enpä sanoisi noin. Olin melkoisen yllättynyt, kun näin hänet paikallisen baarin nurkilla ns. perseet ollalla. Se entinen kauneutensa oli mennyttä. Itse olen hyvässä virassa ja hyvin toimeentuleva kuin myös vaimonikin.
Olet siis vahingoniloinen kiusaaja ja vielä mainostat sitä avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kannalta oli hyvä, että suhde kariutui ja naisesta tuli alkoholisti? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset naiset päättelevät asian noin. Kuka edes haluaisi olla viiniä päivittäin siemailevan naisen kanssa?
Raskaudella olen narrannut kerran. Tein elämäni ensimmäisen raskaustestin 1.4.2008 (kortsu oli mennyt rikki, olin ottanut jälkiehkäisyn) ja kirjoitin mesessä silloiselle poikaystävälle, että tein sen testin, se näytti että saadaan kaksoset. Hetken se uskoi, hölmö.
Nyt olen ekaa kertaa raskaana, 11+1 (todella odotettu ja toivottu lapsi). Voisi olla hauskaa kertoa just huomenna jollekulle. En varmaan kumminkaan kerro vielä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset naiset päättelevät asian noin. Kuka edes haluaisi olla viiniä päivittäin siemailevan naisen kanssa?
Vaikutat ilmeisen tyytyväiseltä entisen naisystäväsi alkoholisoitumiseen.
Kun olin ekaluokalla, kuutoset tekivät meille sellaisen pilan, että kovaäänisestä kuului, että koulun pakastimet ovat hajonneet ja sulavat jäätelöt tulee kiireesti tulla syömään pois. Porukkahan rynnisti sinne kuin nälkäinen hyeenalauma :D Siellä meille sitten rallatettiin "aprillia, syö silliä, mutta et saa jäätelöä päälle" Muistan että jotkut luokkalaiseni itkivät, mutta suurin osa piti hauskana.
1.4.2002 (jos muistan vuoden oikein) opiskelin Turussa. Yllätyksekseni minulle tuli aamulla Hesari postiluukusta, jota en todellakaan ollut tilannut. No, mikäs siinä, luin sitä aamukahvilla ja ajattelin etsiä siitä aprillipilaa. Heti ekalla sivulla lukikin, että Sauli Niinistö aikoo presidenttiehdokkaaksi. Aivan liian selkeä pila, ajattelin. (Sauli kävi samaa koulua vanhempieni kanssa, enkä ollut saanut kovin vakavastiotettavaa kuvaa hänestä. Lisäksi komedia-autokauppiaan naama... mutta hyvin hän on hommansa hoitanut, mielipiteeni on muuttunut parikymppisestä!)
Samana aamuna soitin/mesetin silloiselle poikaystävälle kertoakseni yllätyshesarista ja siinä olevasta ylihelposta aprillipilasta. Poikaystävä ei millään suostunut uskomaan, että olin saanut Hesarin, uskoi vakaasti että yritin narrata (olisipa surkea pila). Myöhemmin selvisi, että vanhempani Hesarin tilaajina olivat saaneet tarjouksen lähettää jollekulle kuukaudeksi Hesari ilmaiseksi tai tosi halvalla.
Ei ehkä liity ihan suoraan otsikkoon, tuli vaan mieleen.
Olin ehkä joku 10-12v ku puijasin isää et takapihalla on hirvi, asuimme taajamassa. Isä juoksi kattomaan vauhdilla et "missä!!!?". No tietenkään ei ollut ja minäkin vaan ujosti pihisin et aprillia. Suuttu 🤦♀️🤭😄
Isälleni tein kerran parkkisakon tuulilasiin (kopioin oman sakkoni mutta muutin tilinumeron omakseni)
Isä sitten sitä tuskaili ja meni maksamaan. Raha napsahti tilille ja laitoin isälle kuvakaappauksen tiliotteestani ja aprilliviestin😂
Ei suuttunut eikö tarvinnut maksaa takas
Raja menee siinä, ettei pilan kohteelle tule mitään taloudellista tai muutakaan vahinkoa pilasta. Muutama vuosi sitten työtoveri ojensi minulle kasan rutattuja papereita, joissa näkyi olevan kurainen kengänjälkikin. Käski käsitellä ne. Olin aivan järkyttynyt; miten kukaan voi käsitellä asiakkaiden papereita tuolla tavalla??!? No nehän olivatkin sitten paperiroskaa. Ensin suutuin, sitten nauroin. No harm done.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikesta pitää loukkaantua
Koska ovat luulosairaita, että vain heille nauretaan ja ivaillaan.
Perinteinen, oikeaoppinen aprillipila ei ole:
- Huijaus, että on vaikka raskaana
- Fyysinen källi, esim. vesikulhon virittäminen oven päälle
Vaan keksitty juttu, jonka tavoitteena on saada tekemään jokin asia turhaan, esim:
- Tulkaa katsomaan ikkunasta, Cheek ajoi juuri ökyautollaan meidän pihalle!
- Menkää kaikki köksänluokkaan; Gordon Ramsay on tutustumassa suomalaiseen kotitalousopetukseen ja pitää tän päivän tunnit
- Kaikki, jotka soittavat tänään pomolle ja kehuvat hänen työsuoritustaan, saavat ylimääräisen vapaapäivän (intrassa luki, tjeu)
...jne. Siksi esim. lehdistön julkaisemat vedätykset sisältävät aina kehotuksen tehdä jotain tai mennä jonnekin. SE on se juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, mitä sinä haluat, vaan siitä vahingosta mitä sinä olet hänelle raakuudellasi ja julmuudellasi aiheuttanut. Häpeäisit edes, kun näet hänet, sillä hänen tilansa on sinun syytäsi, ei ehkä kokonaan, mutta ainakin osittain.
Suurimmalla osalla ihmisiä on ns. huumori mennyt jo pitkään rikollisuuden puolelle. Huumori on sitä, että lopulta nauratte kohteen kanssa yhdessä. Huumori ei ole sitä, että kohteelle jää paha mieli tai aiheutuu fyysistä kipua tai aineellista vahinkoa. Esim. autojen kietominen muoviin on täysin älytöntä, siinä voi mennä muut suunnitelmat piloille ja toiset ihmiset kärsiä kun joutuu purkamaan pakettia pois.