Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulunkäynninohjaaja

Vierailija
31.03.2019 |

Onko ketään ohjaajaa paikalla?
Minkälaista työ on?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulun puolella olen viihtynyt.

Vierailija
22/25 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kko työ voi olla hyvin erilaista eri paikoissa. Työ voi olla ohjaamista, kuntouttamista ja hoitamista. Hoitotoimenpiteitä voi kuulua työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn hyvin. Ohjaan pienryhmiä ja istun tunneilla parin erityislapsen vieressä pitämässä huolta, että koulutyö sujuu.

Usein myös hyppään jonkun opettajan sijaiseksi minuutin varoitusajalla, kun joku vaikkapa sairastuu kesken päivän. Silloin on tärkeää, että itse osaa esimerkiksi matematiikkaa tai englantia niin, että sitä pystyy myös opettamaan toisille. Työ ei siis sovi ihmisille, joilla on itsellään ollut vaikeaa oppia koulussa, vaan koko opetussuunnitelman on oltava hallussa 100%.

Palkka nyt on pelkkä vitsi, enkä eläisi ilman asumistukea ja soviteltua työttömyyspäivärahaa. 30 h työtä viikossa kuitenkin takaa stressittömän arjen ja ihanasti vapaa-aikaa omien lasten kanssa olemiseen!

Kesät olen työttömänä, koska työsopimus on vain lukuvuoden ajaksi. Kannattaa kuulua kassaan!

Vierailija
24/25 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palkka nyt on pelkkä vitsi, enkä eläisi ilman asumistukea ja soviteltua työttömyyspäivärahaa. 30 h työtä viikossa kuitenkin takaa stressittömän arjen ja ihanasti vapaa-aikaa omien lasten kanssa olemiseen!"

kerroppa se palkka, kun itse olen kioskin myyjä niin en luule että on pelkkä vitsi

Vierailija
25/25 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ohjaajana erityisammattikoulussa. Työskentelen opettajan työparina. Täydet tunnit (38 pilkku jotain) ja palkka bruttona noin 2000. Olen suoraan sanottuna aika uupunut, työtehtäviä on todella monenlaisia ja nuoret haastavasti käyttäytyviä, olen miettinyt alanvaihtoa. Mutta minne pääsee koulunkäynnin ja ap/ip-ohjaajan koulutuksella, jos haluaa jotain ihan muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi