Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan tavallisen näköinen ja kokoinen, kiltti, hyväntahtoinen ja liikunnallinen mies ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen mm. työssäni

Vierailija
31.03.2019 |

Silti kukaan nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut, aina ollut yksipuolista.

Mikä mahtaa olla minussa vikana?

:(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella kun on nuo ominaisuudet niin 90% miehille kelpaa. Todistettua.

Vierailija
22/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on varmaan siinä, ettei sinusta saa mitään irti. Et ole tännekään tullut kommentoimaan mitenkään saamiasi vastauksia. Miksi joku nainen kiinnostuisi sellaisesta tuppisuusta, joka kanssa ei saa minkäänlaista vuorovaikutusta aikaiseksi.

Tämä minullekin tuli mieleen. Jos ihminen ei tämän enempää välitä itsestään kertoa ja kysymyksiin vastata, vaikka itse tuli tänne apua omaan tilanteeseensa pyytämään, niin mitä tuollaisesta saa irti naamat vastatusten? Täällä hän voi jopa pysyä anonyymina eikä silti osallistu itse aloittamaansa keskusteluun. Mahtaa olla tylsää seuraa sitten kun ei voi olla anonyymi ja tuntematon ja silti pitäisi pystyä jotain itsestään toiselle antamaan.

Töissä on helppo tulla juttuun ihmisten kanssa, koska harva olettaa että työkavereille ihan hirveän henkilökohtaisia juttuja kertoo. Joku voi olla small talkin mestari ja mennä ihan jäihin sitten kun pitäisi yhtään syvällisempiä alkaa keskustelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on varmaan siinä, ettei sinusta saa mitään irti. Et ole tännekään tullut kommentoimaan mitenkään saamiasi vastauksia. Miksi joku nainen kiinnostuisi sellaisesta tuppisuusta, joka kanssa ei saa minkäänlaista vuorovaikutusta aikaiseksi.

Tämä minullekin tuli mieleen. Jos ihminen ei tämän enempää välitä itsestään kertoa ja kysymyksiin vastata, vaikka itse tuli tänne apua omaan tilanteeseensa pyytämään, niin mitä tuollaisesta saa irti naamat vastatusten? Täällä hän voi jopa pysyä anonyymina eikä silti osallistu itse aloittamaansa keskusteluun. Mahtaa olla tylsää seuraa sitten kun ei voi olla anonyymi ja tuntematon ja silti pitäisi pystyä jotain itsestään toiselle antamaan.

Töissä on helppo tulla juttuun ihmisten kanssa, koska harva olettaa että työkavereille ihan hirveän henkilökohtaisia juttuja kertoo. Joku voi olla small talkin mestari ja mennä ihan jäihin sitten kun pitäisi yhtään syvällisempiä alkaa keskustelemaan.

Tuo on oikeasti haasteellinen tilanne, jos toinen ei pysty "avaamaan itseään" kunnolla, kokemusta tästä on. On todella vaikea hahmottaa, millainen tyyppi on kyseessä, jos kaikki mitä hän puhuu, rajoittuu sinne small talk -linjalle. Kaikesta herää lähinnä vaan paljon kysymysmerkkejä. Ihan suorankaan ei halua alkaa kyselemään, jottei vaikuttaisi hyökkäävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän