Iltasanomissa on juttua kadonneista ihmisistä. Onko teillä kadonnut läheisiä?
Oma isäni katosi, kun olin pieni.
Hänellä ei ollut huume- eikä alkoholiongelmaa, ei yhteyksiä rikollisiin. Järviä on naarattu eikä merkkiäkään, vaikka aikaa on kulunut parikymmentä vuotta.
Tuntuu, että vasta viime vuosina olen oppinut elämään tämän kanssa. Äitinikin on jo mennyt uusiin naimisiin.
Onko kohtalotovereita? Kuinka olette jaksaneet?
Kommentit (8)
Aika pelottava juttu!! Huih!
Olisko jotain tyyliin 4400?
www. iltasanomat. fi/uutiset/kotimaa/uutinen. asp?id=1176806
Tavallisessa lehdessä se isompi juttu.
Oliko tuo siis suomalainen tyttö? Oliko se joskus 90-luvun alussa?
Pappani veli kuoli 10vuotta sitten. Arvoitukseksi jäi tuo hänen 2viikon katoaminen. Kyllähän sitä puhuttiin ja mietittiin sillon kylillä. Ja monet juoruilikin että avaruusmiehet sen vei.. Mutta lähinnä vitsinä. :) -2-
Ei ole löytynyt ikinä. Ilmeisesti on tippunut laivasta ja hukkunut. Silti oon joskus ajatellu, et mitäs jos se onkin elos ja palaa yhtäkkiä takas....
Ei siis mitään muistikuvaa, kuinka sinne joutui ja ihan selvin päin oli. Auto löytyi paikasta A. Näiden paikkojen välillä n 70 km. Terve n. 40-vuotias mies. Ei koskaan saanut tietää mitä silloin tapahtui.
Aikaa tähän meni puolisen vuorokautta.
Jotkut heistä saavat tarpeekseen ja itse lähtevät ja alkavat elää uutta elämää jossakin muualla.
Joillekin tapahtuu jotakin käsittämätöntä.
Skandinaavisia naisia on myynnissä " orjamarkkinoilla" oikeasti.
Joku kertoi sellaisenkin tarinan, että joku nainen oli ulkomailla sovittamassa vaatteita pukukopissa. Lattiassa oli luukku ja nainen katosi sen tien...
Tulossa kirja, joka kertoo myös kaikenlaisista katoamisista.
Suomessa katosi emigranttitaustaisia ihmisiä - jos tiedätte mitä he ovat - vielä neljäkymmentäluvulla.
Terkkuja eräältä ap:ltä, josta ....
Pappani veli katosi joskus 30vuotta sitten omalta kotisohvaltaan " taivaan tuuliin" . Pappani veli asui sillon toisen veljensä kanssa, tämä toinen veli oli mennyt keittiöön keittämään kahvia ja toinen veli jäi sohvalle makoilemaan. Kun veli tuli keittiöstä oli tämä sohvalla makoillut veli kadonnut sillä aikaa.
Meni muistaakseni pari viikkoa kun tämä veli palasi samalla sohvalle makoilemaan. Kukaan ei tiedä missä hän oli ollut, ei hän muista itsekkään mitä on tapahtunut.
Outoa, mitä lienee sattunut.