Kyllä ihmisten päät kääntyy kun ajelen uudenkarhealla Audilla
Hintaluokka 60 000e. Kyllä kääntyy niin jokaisen naisen kun miehenkin pää. Tänään yksi tuntematon pikkupoika huusi parkkihallissa moi, vilkutti ja jäi tuijottamaan. Tänään myös kaksi kaunista nuorta naista pyysi treffeille kun ajelin erään huoltsikan parkkipaikalle ja nousin autosta tarkoituksena mennä kahville. No nämä naiset tunkivat mukaan sumpille ja halusivat kyytiin. Loppu onkin sitten historiaa...
M25
Kommentit (33)
Miksi oletatte, että ap:n mielestä ihmiset katsoo siksi, että merkki on AUDI? Eikä siksi, että uudenkarheita tuon hintaluokan autoja Suomessa tuskin on edes promillea autokannasta?
Pari viikkoa sitten laitoit saman aloituksen.Uudistu hölömö.
Missä böndellä? Stadis ne ziigaa kuskii, ei autoo.
Voi voi, nuorempi bro, kylläpä sinä vielä pikkurahoissa ja leikkiautosarjassa pyörit. Minä olen vaihtamassa Ferrariani uuteen 812 Superfastiin. Lisäksi ostan naiselleni tänä vuonna 24-vuotissyntymäpäivälahjaksi oman Ferrarin.
T: Rikas mies 35v.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei kyllä tavallisilla miehillä ole mitään asiaa deittimarkkinoille... Sugardaddyt, miljonäärikiekkoilijat ja Audi-miehet kerää koko potin...
Lätkä on pikkulaji maailmalla. Suurin osa kaikkein halutuimmista kansaivälisesti tunnetuista huippumalleista ei ole koskaan kuulut edes niistä NHL:n kirkkaimmista tähdistä. Heille pitää olla joko menestyvä jalkapalloilija, koripallotähti, golffari tai formulakuski.
Simpsa per.kele! Nyt nukkumaan. Ja lasit päähän kun sorvataan.
Voi,voi,,asut tosiaan pienessä käpykylässä, jos päät kääntyy , tai sit vaan kuvittelet.
On olemassa sanonta, että mitä korskeampi kaara, sitä pienempi pili.
Mulla on Maserati Levante. Ei käänny päät kun suurin osa ei edes tunnista merkkiä.
Terveisin N59
Audistahan ei edes pysty erottamaan, onko malli uusi vai kymmenen vuotta vanha.
Miten tähän provoon on tartuttu näin hanakasti, 3 sivun verran jankkaamista? Huoh.
Audeja kannattaa vilkuilla erityisesti, sillä niitten rateissa ovat surkeimmat kuskit.