The Wall
Naiskilpailija sanoi Heikki Paasosta yllättävän pieneksi!
Kommentit (14)
Mullakin jäi alku katsomatta, onko pelaajat äiti ja poika vai mitä?
En ole sitä levyä koskaan kokonaan kuunnellut, mutta yksittäisiä biisejä olen toki kuullut elämäni aikana. Klassikon asema albumilla kuitenkin on.
Hauskat ystävykset, eihän ystävyys tosiaankaan katso ikää! Toivottavasti voittavat ainakin jotain, vaikka pojan tiedot ei näköjään kovin montaa vihreää palloa tuo.
Tuo roomalaiset numerot vastaus oli aika nolo pitkän matikan lukeneelta 😬
Vierailija kirjoitti:
En ole sitä levyä koskaan kokonaan kuunnellut, mutta yksittäisiä biisejä olen toki kuullut elämäni aikana. Klassikon asema albumilla kuitenkin on.
Onko Paasonen levyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Paasonen levyttänyt?
Joo, kyllähän kaikki on joskus kuullut jonkun biisin Paasosen hienolta The Wall -albumilta!
Paasonen näyttää lyhentyy. Ei ole kaulaa juuri laisinkaan.
Minulla on Pink Floydin "The Wall"-albumi. Vahvatunnelmaista musaa. Bändillä on kyllä parempiakin levyjä. Heikki Paasonen ei soita kyseisellä levyllä.
Joku huumoriveikko täällä sekoittaa tämän ohjelmaformaatin Pink Floydin albumiin, eikä toki ihme, ovathan ne samannimiset. Mutta pari ekaa viestiä lukemalla selviää kyllä kummasta tässä on puhe.
😂