Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävi noloin juttu ikinä vaatekaupassa :(

Vierailija
30.03.2019 |

Kokeilin kaksia housuja tänään ja toisia pois ottaessani huomasin niiden haarukassa pienen punaisen tahran. Oksensin vähän suuhuni koska oletin jonkun muun sotkineen ne. Kotona kuitenkin huomasin menkkojen yllättäneen ja pääsi aivan itku. Mun kierto on aina ollut säännöllinen, ikinä ei oo alkaneet etuajassa varsinkaan näin montaa päivää kuin nyt. Siellä ne nyt on myyjien huolena, hävettää enemmän kuin koskaan ja mietin että varmaan pakko palata huomenna maksamaan. Se vähän lohduttaa, että kyseessä oli halpavaateketju enkä toivottavasti suurta vahinkoa ole aiheuttanut. Niin noloa.

Oon aika varma, ettei kellekkään muulle oo käynyt näin, mutta jotain vertaistukea ja lohdutusta olisi kiva kuulla, hävettää niin superisti...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten mennyt ihan putkeen. Suttasit housut, oksensit suuhusi ja itkitkin vielä. Älä suotta niitä mene maksamaan. Joku asiakas varmaan huomaa tahrat ja housut laitetaan poistoon. Ei toi nyt kovin vakavaa ole.

Kiitos, tämä vähän piristi. Jotenkin silti tuntuu että olisi mun vastuulla nyt mennä sinne sanomaan, ettei kukaan vaikka vielä epähuomiossa satu ostamaan tahrimiani housuja :/

Vierailija
22/24 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten mennyt ihan putkeen. Suttasit housut, oksensit suuhusi ja itkitkin vielä. Älä suotta niitä mene maksamaan. Joku asiakas varmaan huomaa tahrat ja housut laitetaan poistoon. Ei toi nyt kovin vakavaa ole.

Kiitos, tämä vähän piristi. Jotenkin silti tuntuu että olisi mun vastuulla nyt mennä sinne sanomaan, ettei kukaan vaikka vielä epähuomiossa satu ostamaan tahrimiani housuja :/

Lapsi kulta, pikku juttuja!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v***u.

Vierailija
24/24 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset