Onko sinulla selkeä fyysinen epäsymmetria? Millainen?
Esimerkiksi minulla kaikki on vasemmalla puolella hennompaa / ohuempaa / heikompaa. Kasvojen luut, hiukset, huulet, sormet. Mites muilla?
Kommentit (23)
Voi poijaaaat! Näitä löytyy.
Mulla on toinen jalka pidempi kuin toinen, ero alle pari senttiä, mutta tarpeeksi että on tullut selkä- ja lonkka- ja polvivikaa. Selkävian takia toinen olkapää on pienempi ja alempana kuin toinen.
Kasvoissa on myös epäsymmetrisyyttä: toinen kulmakarva on korkeammalla kuin toinen. Sieraimetkin vähän vinossa.
Jalkojen epäsymmetria kannattaa tarkistaa jo nuorena ja korjata, ettei tule kroonisia vikoja kuten mulla.
Mutta kasvojen epäsymmetria on turha korjata useimmissa tapauksissa, koska ne viat ovat itseasiassa persoonallisuuspiirteitä. Omat kasvoni ovat melko säännölliset ja ovaalinmuotoiset, joten jos korjauttaisin kulmakarvan, häviäisi minulle tyypillinen hieman ironinen tai huvittunut ilme.
Ihmisen ei ole tarkoitus olla kuin tehtaassa tehty täydellinen muovinukke, joka muistuttaa kaikkia muita, jotka tulevat samalta liukuhihnalta ulos.
Jokainen on epäsymmetrinen. Jos otat kasvokuvan ja peilaat sen pystysuoran leikkauksen kautta, niin tulee todella omituisen näköinen naama.