Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin täydellisen miehen

Vierailija
30.03.2019 |

Eihän tätä voi uskoa. Ollaan tapailtu reilun kuukauden verran ja tuntuu, että hän on unelmieni mies. Kaikin puolin. Meillä on hauskaa, nauretaan paljon, viihdytään toistemme seurassa, voimme puhua ihan mistä vaan, emme malta pitää näppejämme erossa toisistamme, ei riidellä ollenkaan... Ja hänen mielestä olen kaunis ja ihana. Mielestäni olen ihan tavallinen. Tapasimme Tinderissä, eikä kumpikaan olettanut löytävänsä mitään maata mullistavaa, kumpikin käynyt useilla treffeillä. Näinkin voi siis käydä, kun vain oikea sattuu kohdalle!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut lienee paikoillaan.

Kiitos hyvistä uutisista eikä aina vaan niitä huonoja.

Hyvää jatkoa!

Vierailija
2/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehen vaimolle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää, kiitos :)

Vierailija
4/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se aina menee ensimmäisten kuukausien aikana, eihän suhteita syntyisikään jos ei alkuhuumaa olisi.

Vierailija
5/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut lienee paikoillaan.

Kiitos hyvistä uutisista eikä aina vaan niitä huonoja.

Hyvää jatkoa!

Kiitos! Ap

Vierailija
6/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei ole vaimoa. Varattuja on tullut myös vastaan Tinderissä, olkaahan varuillanne. Ei siis täysin turha kommentti. Ap

Vierailija
7/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuulostat ensikertalaiselta. Toivottavasti jatkuu silti samalla mallilla!

Vierailija
8/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista miehen kodissa on?

Vierailija
9/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän samalta mitä meillä oli. Nyt menossa naimisiin ja yhteinen lapsi. Kyllä me nyt välillä riidellään, se on normaalia.

Vähän epäuskoinen olo oli kun tinderistä, jota käytin vaan ajankuluksi, löytyikin se täydellinen mies.

Vierailija
10/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se aina menee ensimmäisten kuukausien aikana, eihän suhteita syntyisikään jos ei alkuhuumaa olisi.

Näinhän se on. En vaan ole koskaan aikaisemmin tuntenut näin voimakkaasti ketään kohtaan. Useimmissa on aina jotain ärsyttäviä piirteitä tai ajatukset ei kohtaa. Tämän kanssa tuntuu kuin oltaisi jotain sielunkumppaneita. Jokainen sinkku tietää kuinka harvoin sellaisia ihmisiä tapaa... Ap

Vierailija
11/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuulostat ensikertalaiselta. Toivottavasti jatkuu silti samalla mallilla!

No en nyt ihan ensikertalaiseksi kuvailisi itseäni, takana noin 20 treffit ja niistä vain muutaman kanssa nähtiin 2-5 krt. Ap

Vierailija
13/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo!

Ja lisäksi: olet kyllä aivan taivaallisen pihalla jos kuvittelet yhden hyvän kuukauden tarkoittavan jotain. Oletko viisivuotias? Odota kymmenen vuotta, katso onko suhde sitten vielä hyvä. Itse en kenenkään kanssa mihinkään intiimiin suostu ensimmäisen kuukauden aikana, en edes ensimmäisen vuoden aikana. Aivan turha vauhdilla suinsurmin hypätä tuhoon tuomittuun suhteeseen.

Vierailija
14/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista miehen kodissa on?

Siisti koti, aika pieni vaan mutta sopiva yksinasuvalle. Ap

Vierailija
15/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo!

Ja lisäksi: olet kyllä aivan taivaallisen pihalla jos kuvittelet yhden hyvän kuukauden tarkoittavan jotain. Oletko viisivuotias? Odota kymmenen vuotta, katso onko suhde sitten vielä hyvä. Itse en kenenkään kanssa mihinkään intiimiin suostu ensimmäisen kuukauden aikana, en edes ensimmäisen vuoden aikana. Aivan turha vauhdilla suinsurmin hypätä tuhoon tuomittuun suhteeseen.

Harmi että meni noin kovasti tunteisiin. Höllää vähän.

Vierailija
16/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, tumma ja komea?

Vierailija
17/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, tumma ja komea?

Oikeastaan ei, tai no minun silmiin komea :) Ap

Vierailija
18/30 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen, antaa jotenkin toivoa, et näitä normaaleja miehiäkin on vielä olemassa. Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
19/30 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että kuukaudessa ei opi tuntemaan toista kunnolla. Hän on ihan vieras ihminen ja tiedät hänestä vain sen, minkä hän on itse kertonut. Minun ex löysi tinderistä kivan naisen. Ex ei vain ole kovin kiva. Hän on psykopaatti. Vaikka on rakastunut ja uudessa suhteessa, piinaa ja hankaloittaa elämääni vieläkin. Näyttelee kivaa ja sympaattista uudelle naisystävälle, mutta on sairas ja julma. En tietenkään voi kertoa tätä tuolle uudelle, koska silloin luulevat että olen katkera, tai haluaisin exäni takaisin. Ex miehen talous on aivan kuralla, mutta esittää hyvin toimeentulevaa. Varoituksen sana vain.

Vierailija
20/30 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Oon niin iloinen teidän puolesta, vaikka en edes tunne teitä!

Kunnioittakaa toisianne, sillä pärjää sitten alkuhuuman laannuttuakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme