Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin täydellisen miehen

Vierailija
30.03.2019 |

Eihän tätä voi uskoa. Ollaan tapailtu reilun kuukauden verran ja tuntuu, että hän on unelmieni mies. Kaikin puolin. Meillä on hauskaa, nauretaan paljon, viihdytään toistemme seurassa, voimme puhua ihan mistä vaan, emme malta pitää näppejämme erossa toisistamme, ei riidellä ollenkaan... Ja hänen mielestä olen kaunis ja ihana. Mielestäni olen ihan tavallinen. Tapasimme Tinderissä, eikä kumpikaan olettanut löytävänsä mitään maata mullistavaa, kumpikin käynyt useilla treffeillä. Näinkin voi siis käydä, kun vain oikea sattuu kohdalle!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos jokin asia tuntuu liian hyvältä, niin se myös on sitä. Minulla ainakin hälytyskellot soivat, jos kaikki näyttää täydelliseltä.

Vierailija
22/30 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP minkä ikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos jokin asia tuntuu liian hyvältä, niin se myös on sitä. Minulla ainakin hälytyskellot soivat, jos kaikki näyttää täydelliseltä.

Kyllä on niin suomalaista soopaa. " Pessimisti ei pety" yms. No, siinäpä negailet ihan vapaasti.

T. Nainen, joka on myös löytänyt täydellisen miehen Tinderistä ja vuosi otu jo yhdessä

Vierailija
24/30 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt pitää jo alkaa sormuksen kokoa mittailemaan kun ei ole kuukauden "yhdessä olon" jälkeen riidelty :D

Vierailija
25/30 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt pitää jo alkaa sormuksen kokoa mittailemaan kun ei ole kuukauden "yhdessä olon" jälkeen riidelty :D

hmm...kumpikohan heistä on se myötäilijä, joka ei uskalla sanoa omaa mielipidettään ettei vaan tule riitaa?

Vierailija
26/30 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös eräs nainen on löytänyt ex mieheni tinderistä.

Nainen on niin myyty ex mieheni esityksestä ja olen itsekin seurannut sivusta häkeltyneenä heidän alussa olevaa tarinaansa.

Jätin mieheni pitkän avioliiton jälkeen.

Hän oli julma, huonokäytöksinen, itsekäs, välinpitämätön ja kylmä.

Laiska ja vastuuton.

Miehellä on rooli päällä ja hän esittää naiselle lempeää isää ja huonostikohdeltua aviomiestä.

Todellisuudessa mies on pelottavan julma ja hänessä on kaksi eri puolta. Vain minä ja lapset olemme nähneet sen julmurin.

Olen onnellinen lasten puolesta, koska he eivät näkisi isäänsä, jollei tätä uutta naista olisi. En luota exääni, että antaisin yksin hänelle lapseni.

Vierailija
27/30 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni löysi tinderistä omien sanojensa mukaan "ihan tavallisen" naisen. Rakkautta ensisilmäyksellä.

Paitsi, ensimmäinen miestenreissu pohjoiseen ja takaisin klemmarit kaulassa. Siinä piti muutama päivä pyöriä kotiseudulla, ennen kuin kehtasi lähteä etelään taas tinder rakkaansa luokse.

Sinkku naiset on niin hemmetin sinisilmäisiä. Eikä missään raksuta, kun eronnut mies vaikuttaa täydelliseltä. Onko se sokeutta ensi huumassa, vai mitä. No, kyllä ne luurangot kohta kolisee kaapista lattialle.

Vierailija
28/30 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kavi samalla tavalla, tosin badoosta loysimme toisemme. <3 Yli puoli vuotta yhdessa ja mies kaytannollisesti katsoen jo asuu mun luona ja virallinen yhteenmuutto on suunnitelmissa. En ole ikina ollut nain onnellinen. 

Vierailija
29/30 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä niin alkuhuumassa, että näet miehen ruusunpunaisten lasien läpi. Kyllä se täydellisyys vielä kariutuu kunhan alkuhuuma hiipuu ja toisen tavat tulee tutuksi.

Vierailija
30/30 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on niin suomalaista soopaa. " Pessimisti ei pety" yms. No, siinäpä negailet ihan vapaasti.

T. Nainen, joka on myös löytänyt täydellisen miehen Tinderistä ja vuosi otu jo yhdessä

Pessimisti ei pety, eikä optimisti opi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä