Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus romanttisessa mielessä vrt seksuaalisessa mielessä. Mistä tiedätte kumpaa kiinnostus on?

Vierailija
29.03.2019 |

Olenko outo kun en ole koskaan ollut kiinnostunut miehistä seksuaalisessa mielessä mutta romanttisessa kyllä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
2/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis hempeilyä mutta et seksiä. Ei tule löytymään, koska miehelle rakkaus on sama asia kuin seksuaalinen kiinnostus. Romantiikka on vain keino päästä maaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä?

Etkö ymmärrä kysymystä? Kiinnostutko romanttisessa vai seksuaalisessa mielessä?

Vierailija
4/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis hempeilyä mutta et seksiä. Ei tule löytymään, koska miehelle rakkaus on sama asia kuin seksuaalinen kiinnostus. Romantiikka on vain keino päästä maaliin.

Oletko mies vai nainen? Ihanko tosissasi väität että miehet ei osaa rakastaa? Romantiikalla leikkiminen on huijausta jos taka-ajatuksena on pelkkä seksi. :(

Vierailija
5/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minäkin olin sellainen. Vasta nelikymppisenä aloin kiinnostua seksistä. Se lienee ihan tavallista naisilla.

Vierailija
6/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö ap kertoa olevansa aseksuaali?

Vierailija
7/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erittäin hyvä ja rakas miesystävä, jonka kanssa olemme usein tekemisissä.

Matkustamme yhdessä, nukumme ulkomailla parivuoteessa, mutta kummallakaan ei ole kiinnostusta seksiin.

Jos joskus sellainen aika tulee, se sitten tulee.

Hempeilemme ja olemme läheisiä.

Rakkautta on.

"Maaliin" pääsyn tarvetta ei.

Vierailija
8/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erittäin hyvä ja rakas miesystävä, jonka kanssa olemme usein tekemisissä.

Matkustamme yhdessä, nukumme ulkomailla parivuoteessa, mutta kummallakaan ei ole kiinnostusta seksiin.

Rakkautta on.

Miesystäväsi on homohomohomohomo, eli häntä vaivaa ns. ”Big Gay”.

Vierailija
9/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sen nyt tietää. Jos ei ole mitään seksuaalisia tunteita sitä ihmistä kohtaan, niin sitten on kiinnostunut vain romanttisessa mielessä.

Vierailija
10/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai sen nyt tietää. Jos ei ole mitään seksuaalisia tunteita sitä ihmistä kohtaan, niin sitten on kiinnostunut vain romanttisessa mielessä.

Siis häh? Romanttinen kiinnostus automaattisesti sisältää seksuaalisen kiinnostuksen. Muutenhan se on jotain kaverimeininkiä.

Vierailija
11/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VEIKKAAN että parhaimmassa tilassa mies on aidosti hempeä ja nainen himokas.

Vierailija
12/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VEIKKAAN että parhaimmassa tilassa mies on aidosti hempeä ja nainen himokas.

Ja lisään että irtosuhteet/häilyvyys ei välttämättä lisää halua ainakaan tällä naisella.

Vierailija
13/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan romanttinen aseksuaali, sun pitää löytää toinen samanlainen

Vierailija
14/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö ap kertoa olevansa aseksuaali?

En vain ole koskaan kokenut seksuaalista vetovoimaa yhtäkään miestä kohden mutta rakkautta, välittämistä ja huolenpitoa tunnen paljonkin romantiikan lisäksi. Yritän olla tuomitsematta mutta en ymmärrä ihmisiä jotka pystyvät hyppäämään sänkyyn toisen kanssa noin vain eikä pahimmillaan mukana ole lainkaan rakkautta.

Vierailija
15/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo. Enemmän on tietysti sellaisia, jotka ovat kiinnostuneita toisesta sukupuolesta sekä romanttisessa että seksuaalisessa mielessä, mutta et suinkaan ole ainoa, jota ei seksi niin paljon kiinnosta, mutta läheisyys ym. hempeily tuntuisivat silti mukavilta.

Vierailija
16/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Romanttinen kiinnostus automaattisesti sisältää seksuaalisen kiinnostuksen. Muutenhan se on jotain kaverimeininkiä.

Aseksuaaleilla asia ei ole näin. On olemassa romanttisia aseksuaaleja jotka rakastuvat, haluavat esimerkiksi halata ja pitää kädestä, nukkua samassa sängyssä ja ylipäänsä fyysistä läheisyyttä mutta ei seksiä.

Sitten on sellaisia aseksuaaleja jotka eivät kaipaa mitään edellämainittuakaan.

Aseksuaaleja on sekä naisissa että miehissä.

Vierailija
17/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena minäkin olin sellainen. Vasta nelikymppisenä aloin kiinnostua seksistä. Se lienee ihan tavallista naisilla.

Olemme kaikki erilaisia mutta minä olen tällainen ja tulen aina olemaan. Minusta ei saa aivopestyä seksipetoa eikä tarvitsekään, riittää että olen itse onnellinen.

Vierailija
18/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ees kiinnosta ajatella jollei ne MOLEMMAT oo kunnossa. :D

en hae mitää loistavaaa seksii, enkä mitää romantiikkaa ihmisen kanssa jota kohtaan en tunne mitään.

haluan molempia samassa. :D typeräki osaa miettiä että mitä noi itselleen tarkottaa. ihmistä jonka kanssa on hyvä olla ja josta ei puutu mitään. siis IHMISTEN VÄLILTÄ, ei siitä toisesta ihmisestä.

Vierailija
19/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kutsuis sitä romantiikaks, jos tykkää läheisyydestä ihmisten kanssa. :DDD

kutsun romantiikaks vaan sellasta mikä voi olla jtn romanttista rakkautta tyyliin mihin tietty kuuluu myös seksi. :D

Vierailija
20/45 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta on.

Miesystäväsi on homohomohomohomo, eli häntä vaivaa ns. ”Big Gay”.

Homo? Mistäpä se tiedät, kun et häntä tunne?

Hän on 56- ja minä 49-vuotias.

Ei ole mitkään superhyrrät ihmissuhteen päällimmäinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän