Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut työkaveriini:(

Vierailija
28.03.2019 |

Olen valtavan ihastunut työkaveriini. Tunne on molemminpuolista. Viime pikkujouluissa homma meinasi jo lähteä lapasesta, mutta viime hetkillä tulin järkiini.

Tunne on kuitenkin vain vahvistunut. Näemme joka päivä, ei ole vaihtoehtoa, ettemme näkisi. Mitä tässä voisi tehdä? En haaveile mistään muusta, kuin heittäytymisestä hänen syliinsä:(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans jo pitkään ollut ihastunut, mut nautin vaan hyvästä yhteishengestä enkä lähde leikkimään. Koska tosielämässä rakastan miestäni, ja työkaverillakin vaimo ja lapsia. Ihastuksia tulee ja menee, ja on maailman luonnollisin asia ihastua samanhenkiseen tyyppiin jonka kanssa synkkaa & vietetään paljon aikaa yhdessä joka päivä.

Jos ihastusta ei ruoki niin kyllä se laantuu ajan myötä. :) Mullakin se on nykyään enemmän sellanen "toisessa elämässä" -ajatus, eikä mikään realistinen toive tai parisuhteeseen vaikuttava asia.

Vierailija
22/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat, nuo salattujen rakkauksien, pidäteltyjen himojen, piilotettujen erektioiden ja kostuneiden pikkuhousujen alhot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on suhteessa työkaveriin? En ymmärrä tätä kuormasta ei saa syödä -sanontaa. Missä muualla voi puolosin tavata kuin siellä missä aikaa viettää eli työ, harrastus, baari, nettipalsta, kaupan kassalla... se oikea voi olla missä vain.

Kyllä se aika ikävästi vaikuttaa henkilökuntaan jos pari on esim. kunnanjohtaja ja henkilöstöjohtaja. Mietipä itse seurauksia. Kerran oli tällainen pari ja aika nopsaan lähti toinen yksityisen hommiin. Sinnehän pääsee kuka tahansa...

Vierailija
24/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marraskuusta lähtien olen odottanut, että tämä tunne menisi ohi..ei mene. Haaveilen vain hänestä kaiket ajat. En saa etäisyyttä asiaan, kun olemme koko ajan tekemisissä...

Voi kuule. Joskus menee reilu vuosikin et alkaa helpottamaan, been there. 

Älä mieti asiaa liikaa mutta älä myös kiellä asiaa itseltäsi, kielletty hedelmä houkuttaa eniten. 

Älä myöskään tee mitään typerää kuten pettäisi perhettäsi. Kadut takuulla.

Tsemppiä, tuu vuoden päästä kertomaan, joko helpotti =)

Vierailija
25/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans jo pitkään ollut ihastunut, mut nautin vaan hyvästä yhteishengestä enkä lähde leikkimään. Koska tosielämässä rakastan miestäni, ja työkaverillakin vaimo ja lapsia. Ihastuksia tulee ja menee, ja on maailman luonnollisin asia ihastua samanhenkiseen tyyppiin jonka kanssa synkkaa & vietetään paljon aikaa yhdessä joka päivä.

Jos ihastusta ei ruoki niin kyllä se laantuu ajan myötä. :) Mullakin se on nykyään enemmän sellanen "toisessa elämässä" -ajatus, eikä mikään realistinen toive tai parisuhteeseen vaikuttava asia.

Jos sä lähtisit leikkimään, olisit ihan varma että työkaveri lähtisi myös? Tämä huvittaa aina. Joku vähän flirttaa, toinen ottaa tosissaan ja kuvittelee kaikkea.

Vierailija
26/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä lähtisit leikkimään, olisit ihan varma että työkaveri lähtisi myös? Tämä huvittaa aina. Joku vähän flirttaa, toinen ottaa tosissaan ja kuvittelee kaikkea.

Öööh? Mulla ei oo mitään hajua mitä toinen osapuoli ajattelee, enkä haluakaan tietää. :D

Pieni flirttailu on elämän suola, mä nimenomaan en kuvittele mitään sen vakavampaa. Toisessa elämässä jos olisimme sinkkuja niin ehkä sit kokeilisin kepillä jäätä. Tässä elämässä ihan turha viedä ajatusleikkiä yhtään pidemmälle.

Vierailija
27/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin hame korviin ja tsugu tsugu.

Just niin, menette takahuoneeseen vähän puuhastelemaan, siis lujittamaan "ystävyyttänne" olet nainen ja sinulla on oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin jos siltä tuntuu.