Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut työkaveriini:(

Vierailija
28.03.2019 |

Olen valtavan ihastunut työkaveriini. Tunne on molemminpuolista. Viime pikkujouluissa homma meinasi jo lähteä lapasesta, mutta viime hetkillä tulin järkiini.

Tunne on kuitenkin vain vahvistunut. Näemme joka päivä, ei ole vaihtoehtoa, ettemme näkisi. Mitä tässä voisi tehdä? En haaveile mistään muusta, kuin heittäytymisestä hänen syliinsä:(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, heittäydy!

Vierailija
2/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä estää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Kaunis nuorempi neitokainen on tuijotellut ujosti minua kahvitauolla ja palavereissa. Taitaa likka olla lätkässä. Voisimpa tehdä siirron seuraavissa virman juhlissa.

M53

Vierailija
4/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perheellinen, työkaverikin on seurustellut pitkään. Ja johan työkaverin kanssa vehtaaminen on epäilyttävää, vaikka oltaisiin sinkkuja kumpikin.

Vierailija
5/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin hame korviin ja tsugu tsugu.

Vierailija
6/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin. Kaunis nuorempi neitokainen on tuijotellut ujosti minua kahvitauolla ja palavereissa. Taitaa likka olla lätkässä. Voisimpa tehdä siirron seuraavissa virman juhlissa.

M53

Se vaan tuijottaa kun syöt suu auki mässyttäen sitä lauantaimakkaraleipääsi.

Vierailija
7/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Joko yhdessä tai erikseen.

Vierailija
8/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuusta lähtien olen odottanut, että tämä tunne menisi ohi..ei mene. Haaveilen vain hänestä kaiket ajat. En saa etäisyyttä asiaan, kun olemme koko ajan tekemisissä...

Vierailija
9/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marraskuusta lähtien olen odottanut, että tämä tunne menisi ohi..ei mene. Haaveilen vain hänestä kaiket ajat. En saa etäisyyttä asiaan, kun olemme koko ajan tekemisissä...

Hmmm... tunne on kyllä molemminpuolinen! En minäkään saa etäisyyttä tähän kun törmään sinuun aivan kaikialla! 😉🤗😎

Vierailija
10/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ihastuin työkaveriini oikeastaan heti kun näin hänet. Työkaverini on ihana mutta asuu tyttöystävänsä kanssa. Hän ei tosin koskaan puhu mitään tyttöystävästään. Aluksi toivoin, että hän jättäisi minut rauhaan, mutta nykyisin olen jo täysin addiktoitunut häneen. Saa nähdä mihin tämä johtaa vai johtaako mihinkään. En tiedä, ruokkiiko hän tietoisesti tunnetta välillämme, mutta koen sen vääräksi, jos hän ei ymmärrä, mitä minä tunnen. Tunnen itseni hyvin heikoksi ja tahdottomaksi, tunne on kuin vienyt järjen kokonaan ja hän on magneetti, kunpa hän vain poimisi minut itselleen.

Vierailija
11/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53

Hyi, se tuijottaa että miksi tuolla papalla on sepalus auki? Tai miksi sillä roikkuu leipää parrassaan?

Vierailija
12/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis kuormasta syömään.  Juttele ensiksi puolisollesi, vaikka kyselemällä onko hän ikinä ihastunut työkaveriin. Ihastukset yleensä menee ohi.

Vierailija
13/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53

Rohkeasti vain! T: Mies.

Vierailija
14/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53

Hyi, se tuijottaa että miksi tuolla papalla on sepalus auki? Tai miksi sillä roikkuu leipää parrassaan?

Ootko ite pahassakin puutteessa, kun puheet on tuota luokkaa? Niinhän sitä sanotaan, että siitä puhe mistä puute.

Vierailija
15/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53

Ootko ite pahassakin puutteessa, kun puheet on tuota luokkaa? Niinhän sitä sanotaan, että siitä puhe mistä puute.

Ei vaan oksettaa rivot setäpapat, joilla turhan suuret luulot itsestään.

Vierailija
16/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on suhteessa työkaveriin? En ymmärrä tätä kuormasta ei saa syödä -sanontaa. Missä muualla voi puolosin tavata kuin siellä missä aikaa viettää eli työ, harrastus, baari, nettipalsta, kaupan kassalla... se oikea voi olla missä vain.

Vierailija
17/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka aamu lautasellisen graham-puuroa ja kaurakermaa. Täytyy sanoa, että se on lisännyt vastakkaisen sukupuolen kiinnostata minuun jopa ihan tunkeiluksi asti. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
18/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se etäisyyskään aina auta. Voi pahentaa vaan kun pitää unelmoida ainoastaan pään sisällä ilman todellisuutta.

Vierailija
19/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri paljasti nähneensä minusta unta, eikä mitä tahansa unta.

Pidän hänestä, hän on todella mukava ihminen. Mutta kieltämättä aina kun nähdään mietin minkälaista fiilistä levitän. Olen varattu.

Kyllä mielummin välttäisin nämä tilanteet työpaikalla.

Vierailija
20/27 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53

Oot nii charmantti ja sul on hieno bemari ni siks kiinnostelee.

t: Mirkkuli