Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saavatko miehet useinkin orgasmeja ilman siemensyöksyä?

Vierailija
28.03.2019 |

Partnerini saa toisinaan yhdynnässä useamman kerran ennen ejakulaatiota, mutta en ole ennen törmännyt vastaavaan muiden kanssa.

Onko tällainen tavallista miehillä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka yleistä on. Itse saan orgasmeja myös ilman siemensyöksyä. M41

Vierailija
2/16 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harva saa. Suurin osa ei edes usko sen olevan mahdollista. Minulla on onneksi kumppani, joka tämän jalon taidon osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada, jos on hyvä lantionpohjan lihasten hallinta. Harvinaista kyllä.

Vierailija
4/16 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on huonosti toimiva eturauhanen niin tuppaa usein ampumaan räkäpäillä.

Vierailija
5/16 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus on niinkin tapahtunut. En pysty siihen tahdonalaisesti. Mukavaa siinä olisi se, että seisokki ei lopu sellaisessa kuivassa orkussa. Joskus käy myös niin, että orkku tulee ilman ejakulaatiota, mutta sperma valuu sitten vaikka puolen minuutin päästä. Ja silloin se tosiaan valuu, ei roiskahda.

Vierailija
6/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan usein  siemensyöksyn ilman orgasmia. Jotenkin turhauttava olo sen jälkeen.

Vierailija
7/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti saan, mutta ne eivät tunnu läheskään samalta kuin siemensyöksy. Sen huomaa siitä, että on hilkulla että lasti lentäis, mutta se menee kuitenkin jotenkin ohi, eli ei tule siemensyöksyä. Sen jälkeen pitää hinkata tosi kauan jos haluaa saada mällin lentämään. Tai sit ei tule ollenkaan, edes runkkaamalla, niinkin on joskus käynyt. Luulen että se on orgasmi ilman siemensyöksyä. Kumppanilla on kyllä ihan kivaa ollut tuolloin.

Vähän sekava selostus mut ehkä jopa ymmärrettävissä.

Vierailija
8/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noista miehen multiorgasmeista kirjoiteltu, mutta en ole muutamaa kokeilua enempää viitsinyt asiaa harrastaa, kokemukset enemmänkin muutaman edellisen kirjoittajan kaltaisia. Ihan reunalle mennessä voi tulla muutama nykäys ilman siemensyöksyä, ja jatkamaan pystyy. Tai sitten voi käydä niin, että tulee muutama tippa ilman nykäyksiä, ja tunnelma on pilalla. Ei ne nykimiset niin kovin kummoiselta tunnu, että jaksaisin niitä tavoitella, vaikka löytyisi kaikenlaista tantra- tai taoseksiopasta neuvomaan. Minusta oikeastaan mukavampi nautiskella ihan vain kiihottumisen tunteesta, ja kun sen ei anna mennä liian pitkälle, niin sitä pystyy jatkamaan pitkäänkin (helpompaa kuitenkin omin käsin kuin yhdynnässä).

Vierailija
9/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

e j a k u kirjoitti:

Minä saan usein  siemensyöksyn ilman orgasmia. Jotenkin turhauttava olo sen jälkeen.

Minä vertaan sitä aivastukseen.

Aivastuksen jälkeen tulee sellainen hetkellinen hyvän olon tunne. Kun taas joskus aivastus on aivan tulemaisillaan, mutta sitten se keskeytyykin jostain syystä, niin jää lähinnä ärsyttävä tunne.

Siltä se tuntuu.

Vierailija
10/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opetellut saamaan, kun kumppani saa useita orkkuja tunnin aikana. Minäkin haluan "välinautinnon". Etuna on, että kuivan orgasmin jälkeen pystyy jatkamaan parin minuutin "ulkona" olon jälkeen taas täydessä erektiossa. Jos saan siemensyöksyn, se muuttaa hormonitoimintojani niin voimakkaasti, että uusi erektio tulee vasta tunnin kuluttua. Luonto on liki kaikille miehille järjestänyt niin, että siemensyöksy kehittää vastahormoneja, joka estävät uuden erektion ennen kuin mies ehtii keräämään uuden satsin valmiiksi hedelmöitystä varten. Tämä on luonnonlaki.

Vierailija
11/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan ole saanut orgasmia ilman siemensyöksyä. Niin on kuitenkin monesti käynyt, että kun on lopettanut panemisen estääkseen laukeamisen ja pitkittääkseen hommaa, niin siemenet ovat kuitenkin valuneet ulos! Eli tavallaan on tapahtunut siemensyöksy ilman laukeamista:) Tällöin seurauksena on ollut kalun veltostuminen, ja elpymisaika on ollut tarpeen.

Teini-iässä taas ei yksi laukaisu paljon hidastanut toimintaa, pano saattoi yhtäjatkoisesti jatkua kolmenkin laukeamisen verran:) Ja silloin opin myös sen, että yhdellä kumilla ei voi tehdä useampaa laukaisua. Tapahtui poks - ja sitten jännitettiin mahdollista lopputulosta...

Vierailija
12/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan ole saanut orgasmia ilman siemensyöksyä. Niin on kuitenkin monesti käynyt, että kun on lopettanut panemisen estääkseen laukeamisen ja pitkittääkseen hommaa, niin siemenet ovat kuitenkin valuneet ulos! Eli tavallaan on tapahtunut siemensyöksy ilman laukeamista:) Tällöin seurauksena on ollut kalun veltostuminen, ja elpymisaika on ollut tarpeen.

Teini-iässä taas ei yksi laukaisu paljon hidastanut toimintaa, pano saattoi yhtäjatkoisesti jatkua kolmenkin laukeamisen verran:) Ja silloin opin myös sen, että yhdellä kumilla ei voi tehdä useampaa laukaisua. Tapahtui poks - ja sitten jännitettiin mahdollista lopputulosta...

Tuttu tilanne tuo siemensyöksy ilman laukeamista, joskin todella harvinainen. Tapahtuu oikeastaan vain silloin, jos yhdyntä keskeytyy aivan viimeisillä työnnöillä niin, että tulee kiire vetää ulos. Kerran, kun tunsin, että kortsu hajosi oli pakko ja toisen kerran, kun nuorina ja tyhminä käytettiin keskeytettyä ja "edgetettiin" liikaa. Mun elimistössä näyttää olevan se ominaisuus, että koska muutenkin pystyn aina jatkamaan tulematta ulos ja saamaan kaksi tai kolmekin suht peräkkäin, myös tuollaisen vahingon jälkeen pystyin jatkamaan lähes heti uudestaan. Ainut on, että se edellyttää toimiakseen sitä, että nainen on allani ja määrään tahdin ja pystyn näkemään ja aistimaan hänen nautintoaan.

Se, että orgasmi tulisi ilman syöksyä on varmaan vielä harvinaisempaa. Mulle ei koskaan ole käynyt niin, paitsi, jos on rakasteltu monta kertaa samana päivänä ja ns. kassit on tyhjät. Se on aika tavallistakin.

Vierailija
13/16 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko tässä orgasmilla ilman siemensyöksyä sitä, että sykkeet eivät tuntuisi ja tapahtuisi ollenkaan? Ainakin miehelläni lauetessaan sykkii ja sen tuntee sisällä, vaikka siemenneste olisi ehtynyt ja hän sanoo, että tuntuu silti ihanalta, vaikkei tule juuri mitään ulos.

Vierailija
14/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laukean yhdynnässä yleensä todella nopeasti, yleensä muutaman minuutin sisällä. Vaimo tykkää eniten nopeasta yhdyntäliikkeestä ja sitä en pysty kestämään kuin ehkä pari minuuttia.

Toisinaan vaimon kanssa naidessa minulle käy niin, että onnistun pysäyttämään liikkeen juuri oikealla hetkellä, jolloin laukeaminen on juuri alkamassa. Silloin kalussa tuntuu muutama nykäisy ja siemennestettä saattaa tulla ulos muutama tippa. Kuitenkin täysi laukeaminen menee jostain syystä ohitse.

Tämän jälkeen lyhyen (n. puolen minuutin) tauon jälkeen laukeamisen tunne menee kokonaan ohi, mutta kalu pysyy edelleen kovana ja se ikään kuin turtuu hieman eikä ole niin kosketusherkkä kuin ennen. Tällöin pystyn kestämään yhdynnässä nopeaakin liikettä ihan niin pitkään kuin vaimo haluaa ja kalu pysyy koko ajan kovana.

Vaimo ei saa orgasmia yhdynnässä, mutta yleensä sormettaa yhdynnän aikana ja saa sitä kautta orkun. Hänellä kestää yleensä n. 10-15 minuuttia orgasmin tulemiseen ja parasta on, kun itsekin kestän yhtä pitkään kuin vaimo ja saamme yhtä aikaa.

Vierailija
15/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen opetellut saamaan, kun kumppani saa useita orkkuja tunnin aikana. Minäkin haluan "välinautinnon". Etuna on, että kuivan orgasmin jälkeen pystyy jatkamaan parin minuutin "ulkona" olon jälkeen taas täydessä erektiossa. Jos saan siemensyöksyn, se muuttaa hormonitoimintojani niin voimakkaasti, että uusi erektio tulee vasta tunnin kuluttua. Luonto on liki kaikille miehille järjestänyt niin, että siemensyöksy kehittää vastahormoneja, joka estävät uuden erektion ennen kuin mies ehtii keräämään uuden satsin valmiiksi hedelmöitystä varten. Tämä on luonnonlaki.

Olet onnen pekka. Minä joskus nuorena yritin saada noita "kuivia orgasmeja". Luin silloin kirjaa "Moni orgasminen mies" siinä puhutiin että pitää kiihotaa itseään aivan rajolle josta ei ole enää paluuta ja lopetaa. Siinä puhutiin myös lantiopohjan lihaksista ja seksuaali energian kierrätämisestä. En oppinut tuota tekniikaa. Kuinka sinä sen teet?

Vierailija
16/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa. Ne voivat tulla ja usein tulevatkin yhtäaikaa. Olen itsekin kokenut siemensyöksyjä ilman orgasmia. Ne eivät tunnu juuri miltään. Mies voi myös saada loputtomasti orgasmeja peräkkäin – siis ilman siemensyöksyä. Asiasta kiinnostuneet voivat lainata kirjastosta kirjan "Moniorgasminen mies"