Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vau.fi: Annan raskaus alkoi yhden illan jutusta: ”En tiedä, kuka on lapseni isä”

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla ei ole naisvihaaaaaa!

Ei se ole naisvihaa jos kutsutaan naista joka tiettävästi on ainakin kerran harrastanut seksiä tautipesäksi, löyhä moraaliseksi, l0rtoksi. Etenkään se ei ole että tämä kaikki yleistetään koskemaan kaikkia naisia. Minä en ole koskaan nähnyt palstalla naisvihaa.

Vierailija
22/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee pää kipeäksi kun luen näitä suomalaisten naisten juttuja. Voiko teihin luottaa?

Kenen luottamus tässä on petetty? Sinun luottamuksesi siihen, että voit omien arvojesi perusteella määrätä kaikkien muidenkin ihmisten seksuaalikäyttäytymisestä? Jo on aikakin tipahtaa maan pinnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee pää kipeäksi kun luen näitä suomalaisten naisten juttuja. Voiko teihin luottaa?

Kannattaa ainakin vetää kaksi kortonkia päällekkäin kuten tästä opimme. Tykkäävät jaella kaikenmaailman paljaalla pökkiville hunsvoteille.

No eikai pökkisi ellei antaisi?! Eikai kyse ole väkisinmakaamisesta vaan ihan on itse antanut, eikö niin? Turha syyttää miehiä kaikesta.

Syyttää miehiä kaikesta? Minä en ainakaan panisi tuollaista viemäriä kuin korkeintaan polkupyörän sisärenkaan paksuisen kortongin kanssa mutta kummasti teitä tautipesiä paljaalla jörniviä pässejä aina löytyy.

Minä en panisi mistään hinnasta ihmistä joka näkee muut ihmiset viemäreinä.

Vierailija
24/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, enpä tiedä minäkään ensimmäisen lapseni isää. Tein siis abortin. 

Olin lomalla Kreikassa ja tuli pidettyä lystiä. En muista enää edes tämän miehen etunimeä, tästä on jo aikaa. En nimittäin jaksanut välittää asiasta, olin liian nuori.

En muista oireitanikaan, mutta olin käynyt Suomessa raskaustestissä labrassa. Se näytti miinusta. Sitten olin menossa laitattamaan kierukkaa, mutta lääkäri ei voinut sitä laittaa, kertoi syyn. Joskus raskaus ei kuulemma näykään testeissä. Ehdin jo 11. viikolle, mutta sain abortin.

Isästä en muista muuta kuin, että hänellä oli tietysti musta tukka, kauniit kasvot, hoikka vartalo ja smaragdinvihreät silmät.

Voi, olisit saanut kauniin lapsen!

Vierailija
25/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on naiselta "rohkea ratkaisu" ja veronmaksajat kiittää maksaessaan näille naisille elareita. V tun hönöt, hoitaisivat sitten edes kulut itse, kun ovat tuon tien valinneet

Minä tapailin naista joka oli pienen lapsen yh. Se oli vielä ihan ok ja lapsikin kiva, mutta sitten paljastui että nainen oli saanut lapsen miehen kanssa jonka kyllä tiesi hyvin ja sen että normaalisti lapsen isä maksaa elareita. Mutta tämä nainen kun oli päättänyt että lapsella ei ole isää lainkaan ja ei ollut kertonut tälle miehelle että on saanut tälle lapsen ja oli ihan sinut asian kanssa että yhteiskunta maksaa kaikki viulut. Siihen jäi se juttu.

Vierailija
26/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kehoaan halunsa mukaan käyttävää naista yritetään alentaa. Tehän sallitte naiselle vain tyttöihin kohdistuvan massa-abortit ja sitten haukutte kun NAINEN OIKEASTI KÄYTTÄÄ VAPAUTTAAN. Teillä ei ole mitään sanottavaa asiaan. Puolustatte tyttöjen massa-abortteja vapaudella, joten saatte kestää myös sen vapauden että nainen sekstaa kenen kanssa haluaa ja tekee niin monta aborttia kun haluaa. :) Toivottavasti iloitsette yhtä paljon kun poikia aletaan abortoimaan sata miljoonaa kappaletta vain sukupuolen takia :)

Vierailija
27/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on naiselta "rohkea ratkaisu" ja veronmaksajat kiittää maksaessaan näille naisille elareita. V tun hönöt, hoitaisivat sitten edes kulut itse, kun ovat tuon tien valinneet

Vapaa valinta :) Maksetaan me ulkopuolisetkin teidän alistuvien kanojen nimenvaihdot ;) Silleen se vaan menee. Nainen käyttää vapauttaan kuten haluaa. Tehän aina kehutte miten pelkkien poikien synnyttäminen on naisen oma uljas vapaus, ja nyt yritätte ho---rotella naista joka oikeasti tekee vapaita valintoja. :) 

Ettekö välitäkään naisen valinnoista? Tehän olette aina puoltamassa naisen "omaa valintaa" kun se hyödyttää miestä, oli miten hullua tahansa. Ja miehetkin ovat maailmalla moniavioisia. Ette te sitä kritisoi. Ette kritisoi kun miehet haluavat estää tyttöjen syntymän.

Vierailija
28/33 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi nainen ei ole edes yrittänyt etsiä miestä. Ei elareiden takia, vaan miehen ja lapsen takia. Lapsi ei ole ikuisesti pieni, jolle voi kertoilla kaikkia tarinoita isästään, vaan hän haluaa varmasti joskus tutustua isäänsä ja sen puolen sukulaisiin.

Myös isä on ilmeisen mielellään ollut naisen kanssa ja tietoisesti ilman ehkäisyä, joten hän voisi olla luultavasti myös kiinnostunut lapsestaan. Lapsi on hänen lihaa ja verta, hänenkin sukuunsa kuuluva ja hänen elämäänsä tullessa valtavan iso asia.

Toivottavasti isä ja lapsi löytäisivät toisensa.

Vierailija
29/33 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki aina haukkuu lortoksi ja mitä kaikkea, miksi ei voi ajatella positiivisesti. Elämässä asiat voivat myös toimia ja perheitäkin on todella erilaisia, sateenkaariperheitä joissa on myös lapsia jotka eivät ole ns.perusydinperhelapsia. Minusta on ilkeää haukkua ihmisiä eteenkään jos ei edes tunne heitä.

Vierailija
30/33 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin lomalla Kreikassa ja tuli pidettyä lystiä. En muista enää edes tämän miehen etunimeä, tästä on jo aikaa. En nimittäin jaksanut välittää asiasta, olin liian nuori.

En muista oireitanikaan, mutta olin käynyt Suomessa raskaustestissä labrassa. Se näytti miinusta. Sitten olin menossa laitattamaan kierukkaa, mutta lääkäri ei voinut sitä laittaa, kertoi syyn. Joskus raskaus ei kuulemma näykään testeissä. Ehdin jo 11. viikolle, mutta sain abortin.

Isästä en muista muuta kuin, että hänellä oli tietysti musta tukka, kauniit kasvot, hoikka vartalo ja smaragdinvihreät silmät.

ja vimpan päälle hyvän maineen.  

Vierailija
31/33 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja vimpan päälle hyvän maineen.  

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka tekevät elämänvalintansa sen perusteella mitä muut mahtavat ajatella.

Vierailija
32/33 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ainakin vetää kaksi kortonkia päällekkäin kuten tästä opimme. Tykkäävät jaella kaikenmaailman paljaalla pökkiville hunsvoteille.

Ohis nutta kahta ei ikinä päällekkäin, kitka rikkoo molemmat.

Vierailija
33/33 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt täällä haukutaan nainen siitä, että isä ei tiedä olevansa isä. Vaikka täällä on yleensä parjattu naisia siitä, että he "pakottavat" miehet isiksi.

Eikös kaikkien palstan miesten pitäisi olla nyt tyytyväisiä, että isä ei edes tiedä olevansa isä eikä joudu siis elatusmaksujakaan maksamaan? Nyt nainen kantaa yksin vastuun lapsesta, eikös tämä ole juuri sitä mitä te toivotte?