Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tuomittu loppuikäni asumaan äitini kanssa?

Vierailija
28.03.2019 |

Minulla on mielenterveyden ongelmia joiden takia olen ollut työttömänä. Koulutus löytyy. Olen jo 29 vuotias ja asunut äitini kanssa koko elämäni. Olen hakenut vuokra asuntoja mutta en ole saanut mistään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä rahaa ja osta oma tai aso asunto. Tai sitten kävelet vain johonkin asunnottomien keskukseen ja koitat sitä kautta saada halvan kaupungin vuokra-asunnon. Terveys ongelmaisen luulisi pääsevän helpolla.

Vierailija
2/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Mutta mitä siitä.

t. äiti

4/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hakemus kaupungille tai VTS:lle tai Lumolle, mitä näitä nyt onkaan. Yksityiseltä voikin olla vaikeaa saada vuokra-asuntoa, jos on tuloton. Omilleen muuttaminen on askel eteenpäin elämässä.

Vierailija
5/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaupungin asunnot ole täynnä kaikenlaisia mielenterveyskuntoutujia ja muita työttömiä? Sinne vaan sekaan.

Vierailija
6/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Laita hakemus kaupungille tai VTS:lle tai Lumolle, mitä näitä nyt onkaan. Yksityiseltä voikin olla vaikeaa saada vuokra-asuntoa, jos on tuloton. Omilleen muuttaminen on askel eteenpäin elämässä.

hakemus ollut jo yli 1 vuotta... Ei ole tullut mitään

Vierailija
7/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tuomittu. Sinnikkäästi vaan etsit asuntoja, niin löydät vielä omasi. Tsemppiä.

Vierailija
8/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaupungin asunnot ole täynnä kaikenlaisia mielenterveyskuntoutujia ja muita työttömiä? Sinne vaan sekaan.

Mistä tiedät?

Vierailija
9/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Kimppakämpät ovat tulevaisuutta. Ei voida verovaroista maksaa omaa asuntoa työttömille. Mikäs sen parempi kimppakämppäläinen kuin oma sukulainen.

Vierailija
10/10 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki opiskelu - tai työpaikka. Opettele laatimaan täydellinen asuntohakemus ja esiintymään eduksesi asuntonäytössä. Jos nämä eivät onnistu, ota selvää tahosta, joka myöntäisi asunnon mielenterveyskuntoutujalle . Hae tukea asumiseen ja asuntoa sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi