Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva väsymys, millä eroon?

Vierailija
28.03.2019 |

Olen nukkunut n.8tunnin yöunet, kertaakaan heräämättä. Heräsin pirteänä, söin aamupuuron, ja olen uudelleen niin väsynyt etten meinaa pysyä hereillä. Sama toistuu melkein päivittäin.
Ulkoilen paljon, ja syön terveellisesti.
Kilpirauhasessa ei ole vikaa, ja kaikki verikokeet yms ovat kunnossa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama..

Ferritiinit 14 !!

Rautakuuri alkaa vaikuttaa jo. Pahin väsy hellittänyt ;)

Vierailija
2/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama..

Ferritiinit 14 !!

Rautakuuri alkaa vaikuttaa jo. Pahin väsy hellittänyt ;)

Minulla ei ole rauta vaikuttanut mitenkään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuohon on auttanut vuorokausirytmin säätäminen. Olen pirteämpi jos herään seitsemältä kuin jos herään yhdeksältä. Samoin jos käyn pienellä kävelyllä ennen aamiaista (mut ei yli 30 min pituisella).

Toinen asia on, että jos sua väsyttää nimenomaan aterioiden jälkeen, niin voiko sulla olla puhkeamassa diabetes?

Vierailija
4/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös. Lisänä saamattomuus. Oon päivät kotona enkä saa mitään tehtyä. Ei ihme että masennus vaivaa.

Vierailija
5/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuohon on auttanut vuorokausirytmin säätäminen. Olen pirteämpi jos herään seitsemältä kuin jos herään yhdeksältä. Samoin jos käyn pienellä kävelyllä ennen aamiaista (mut ei yli 30 min pituisella).

Toinen asia on, että jos sua väsyttää nimenomaan aterioiden jälkeen, niin voiko sulla olla puhkeamassa diabetes?

Käyn aamuisin itsekin hetken ulkoilemassa heti herättyäni( vien 2 hevosta ulos tallista, kannan niille vedet sekä heinät, lisäksi ruokin tarhassa asuvat koirat).

Väsymys alkaa heti aamiaisen jälkeen, ja kestää iltaan saakka.

Ap

Vierailija
6/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubikinoni ja karnosiini. Muu ei auttanut ainakaan minuun. Tosin nämä ei heti auta, vaan kk käytön jälkeen. Minullakaan ei ollu verkokeissa mitään vikaa.

Vierailija
7/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea ks Terveyskirjastosta tms tutkimuksiin pääsyn kriteerit. Ei näy verikokeissa. Tai kokeile nukkua kyljellään ja katso auttaako. Tai pyydat siippaa jos sellainen on, katsomaan onko sinulla hengityskatkoksia tai kuorsaatko

Vierailija
8/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteytys? Aina kun juon reilusti vettä, niin energiaakin riittää enemmän kuin päivinä jolloin unohtaa juoda riittävästi. (veteen suolaa sekaan)

Toki se mitä olet syönyt/tehnyt pari viikkoa sitten vaikuttaa tähän päivään. Ei niinkään pelkästään se, mitä söit/teit eilen. Mitä teit ja söit pari viikkoa sitten?

Vierailija
9/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ollut ruuan jälkeen kova väsymys, sokerit hieman yli 5 ruuan jälkeen, sen jälkeen laskee noin 4 tienoille, tuskin diabeetusta puskee.

Vierailija
10/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttoi kahvin juonnin lopetus ja sinkin syöminen. Viikossa-parissa katosi väsymys.

Vierailija
11/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paperi Iltasanomilla oli ratkaisu pulmaan. En raaskinut ostaa, koska arvelin jutun löytyvän netistä, vaan eipä löydykään. Onko tietoa mistä oli kyse?

Vierailija
12/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsymykseen ole yhtä ratkaisua ellei tiedä, mistä väsymys johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi