Hei kaikki bipot, mikä on hulluinta mitä olette maniassa tehneet?
Itse ostin toisen talon rempattavaksi vaikka en ole vielä saanut entistäkään valmiiksi. Niin että nyt on sitten kaksi työmaata oottamassa seuraavaa maniaa...
Kommentit (24)
Kakkostyypin häiriöön ei kuulu mania, vaan lievempi hypomania.
Olen elänyt yli varojeni ja harrastanut irtosuhteita.
En pelannut tai muutenkaan suureellisesti tuhlannut mihinkään, olin vain luonteeni vastaisesti harkitsematon.
Diagnoosia varten määriteltiin myös toinen vastaava jakso 10 vuotta aikaisemmin.
Masennus on erittäin paljon tutumpi tunne.
Mutta juuri nyt on aika hyvä, tasapaino, hyvät elämäntavat ja 7 vuoden vaihteleva unettomuuskin kääntyy parempaan.
Lähdin töistä ja siinä ennen dösäpysäkkiä oli op-kiinteistökeskus. Ilmoitin rivarin olevan maksettu ja nyt se pitäis myydä. Nyt siitä on 8 v ja rahat on tuhlattu aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Menetin neitsyyteni ja samalla tuli sitten pantua kymmeniä miehiä lyhyessä ajassa. Myin itseäni. Tuhlasin kaikki säästöni. Laihduin alipainoiseksi koska liikuin päivittäin järkyttäviä määriä sillä energiaa löytyi kuin pienestä kylästä enkä tuntenut nälkää. Tän kaiken jälkeen tulikin sitten sellanen pudotus masennukseen että yritin itsem*rhaa ja jouduin osastolle. Good times.
No tän rinnalla pienet eikä isommatkaan rahahuolet kuulosta oikein miltään.
Tsempiä!
Liian kauan.