Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettaja epäilee että lunttasin

Vierailija
27.03.2019 |

Joku samalta luokalta on sanonut opettajalle, että mulla pois ollu puhelin auki. Tilanne on se että puhelin takataskussa (joka oli tyhmää) ja olin sitten ilmeisesti saanut ilmoituksen (näyttöön syttyy valo). Opettaja tuli sitten seuraavana päivänä kertomaan että olisin luntannut. Kuulemma en voi todistaa mitenkään että en luntannut. Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollu*

Vierailija
2/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunttasitko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee koe uudestaan. (Eri versio tietysti)

Vierailija
4/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikähän se ole opettajan asia todistaa, että sinä lunttasit.

Vierailija
5/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelin on takataskussa niin miten se lunttaaminen onnistuu? Ei se opettajakaan paljoa voi todistaa että olet luntannut, jos ei sitä itse nähnyt. Ja jos yksi ihminen oli nähnyt sinun "lunttaavan" niin se on sana sanaa vasten. En tiedä mitä silloin yleensä tapahtuu kun lunttaa, joudut tekemään kokeen uudestaan? Tiedän, on ikävää kun syytetään vaikka on syytön, mutta joskus niin käy ja opettajatkin tekevät virheitä eivätkä aina tiedä ketä pitäisi uskoa.

Vierailija
6/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyte!

Vierailija
7/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ääliö opettaja, jos kuulopuheiden perusteella syyttää sinua lunttaamisesta.

Onko se ope uhkaillut joillakin seurauksilla?

Vierailija
8/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei tarvitse syyttömyyttä osoittaa. 

Vierailija
9/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei tarvitse syyttömyyttä osoittaa. 

XDD!!

Vierailija
10/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luntannut ja sehän tässä vituttaakin

Vierailija
11/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ääliö opettaja, jos kuulopuheiden perusteella syyttää sinua lunttaamisesta.

Se sano ”noh mä katson mitä mä teen ton sun kokeen kanssa ja katon onko siinä sellasta mitä sä oisit luntannu” noh eikö nykypäivänä kaikki löydy netistä että tulis varmaan 10 jos lähtis kaiken googlesta ettimään

Vierailija
12/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikähän se ole opettajan asia todistaa, että sinä lunttasit.

On kai ny joku muukin perustelu oltava kuin että ”oppilas näki puhelimessa valon”

en kyllä tiiä miksi joku mun persettä tuijottanu

Vierailija
13/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miljoonia€€ kirjoitti:

Syyte!

?

Vierailija
14/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lunttasitko?

En ja sehän tässä vituttaakin

Vierailija
15/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli -98 kasiluokalla matikannumerona 5 ja sain sitten kaikkien yllätykseksi eräästä kokeesta luokan parhaan 9 1/2. Olin hieman hulttio, joten arvaatte varmaan epäilikö opettaja mitään fiilunkia. Kyllä hän pohti kuinka olisin voinut huijata, mutta ei keksinyt. En huijannut.

Vierailija
16/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on silmät pepussa?

Vierailija
17/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli -98 kasiluokalla matikannumerona 5 ja sain sitten kaikkien yllätykseksi eräästä kokeesta luokan parhaan 9 1/2. Olin hieman hulttio, joten arvaatte varmaan epäilikö opettaja mitään fiilunkia. Kyllä hän pohti kuinka olisin voinut huijata, mutta ei keksinyt. En huijannut.

Itse oon pärjänny tässä aineessa todella hyvin enkä oo mitään lunttausta tarvinnu. Saa nyt nähdä mitä se opettaja tekee.

Vierailija
18/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sano ”noh mä katson mitä mä teen ton sun kokeen kanssa ja katon onko siinä sellasta mitä sä oisit luntannu” noh eikö nykypäivänä kaikki löydy netistä että tulis varmaan 10 jos lähtis kaiken googlesta ettimään

Jos ope vaatii kokeen uusimista tai alkaa muuten vittuilemaan, niin sanot vaan ihan rauhallisesti mutta jämäkästi, että ei käy kun et ole mitään väärää tehnyt. Jos ope jatkaa vittuilua, niin yhteys rehtoriin. Voisit kyllä jo tässäkin vaiheessa minusta kannella opettajasta rehtorille, koska onhan tuo täysin asiatonta käytöstä häneltä.

Vierailija
19/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille turpiin.

Vierailija
20/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano opettajalle, että olet pahoillasi ja ymmärrät nyt, että puhelinta ei saa pitää taskussa ja ensi kerralla laitat sen laukkuun/hyllyyn/mihin teillä on tapana. Voit myös sanoa, että et luntannut.

Kyllä ihmisen silmä kiinnittyy syttyvään valoon. Aivan turha muutenkin pitää puhelinta taskussa. Kokeen valvojalla on paljon työläämpää kytätä, pysyykö se puhelin siellä taskussa. Miksi tehdä helposta asiasta vaikeaa? Ei kokeessa ole tapana pitää puhelimia lähettyvillä.