KOIRA SÖI PAKETIN KIERRETIKKUJA
oli aukiassut oven päivän aikana. Syönyt 17:sta luusta ympärilläolevat lihakierteet. Rainbox merkkisiä, koira n. 6kg bichon. Syytä huoleen???? D,:
Kommentit (4)
Hänellä oli herkkuhetki. :D
Seuraa tilannetta ja runsaasti vettä ja ulos vientiä.
Mä tulin äsken himaan, niin meidän murmeli oli mellastanut roskiksen kanssa. Ekaa kertaa neljään vuoteen. Oli syyllisenä kaivautunut päiväpeiton alle sänkyyn. Jota ei ole myöskään ennen tehnyt.
Mulla itsellä siis unohtui roskapussi oven pieleen, kun lähdin.. oli oma moka, juu. En komentanut, kun hänellä oli kärsimysriitit menossa.
Joo lenkillä käytin, juotin ja seurailen nyt että muuttuuko vointi👍🏻normaalisti on herkut laatikossa koiran ulottumattomissa, nyt oli jäänyt pöydälle, koira oli sitten pöydälle itsensä taituroinut🤔😅
-ap
Tuskin mitään ihmeellistä tuommoinen määrä tekee, kun on vielä koiran ruokaakin.
Tuli mieleen juttu, jonka kuulin joskus. Labbis oli syönyt joulukinkkua niin paljon kuin napa veti ja paljonhan se oli vetänyt. Siitä selvittiin onneksi parin päivän ripulilla.
Ei ole. Oma havanese teki kerran samoin. Pidä ylähyllyllä niitä nameja, itse siirsin myös. Ja osta vaikka kong-lelu josta koira saa kaivaa karkkeja päivisin kun olet poissa. :)