Olin töissä pikaruokaravintolassa ja mokattiin
Jokunen vuosi sitten olin töissä pikaruokaravintolassa (nimeä en kerro). Yhden suositun leffan innoittamana minä ja työkaverini päädyimme tekemään jekkuja töykeille asiakkaille.
Jekut lähti vähän lapasesta, muutamaan fantaan esim tuli sekaan pissaa.
Onko tämä vaarallista?? Pissa siis. En halunnut kenellekkään aiheuttaa mitään pahaa.
Tämä ei ole provo kun sitä ilmeisen paljon kysellään!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet harvinaisen tyhmä ihminen. Juo ite omaa kustasi. Toivottavasti vammaudut iäksi.
Älä viitsi olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet harvinaisen tyhmä ihminen. Juo ite omaa kustasi. Toivottavasti vammaudut iäksi.
Onneksi on karma.
Ajattele ap, olet voinut pilata joidenkin elämän loppuiäksi.
Tavallaan aika kiihottava ajatus, jos kaunis nuori nainen vähän pissaisi juomaani.
SETÄ
Vierailija kirjoitti:
Ei kusen juominen ole ennenkään ketään tappanu. Töykeät asiakkaat saivat oivan näpäytyksen. Ehkä seuraavalla kerralla oli vaik suklaakakussa paskaa.
Hyvä ap...ihmisten on aika laajentaa makuelämyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kusen juominen ole ennenkään ketään tappanu. Töykeät asiakkaat saivat oivan näpäytyksen. Ehkä seuraavalla kerralla oli vaik suklaakakussa paskaa.
Mistäs sinä sen tiedät? Se että juot omaa kustasi ei takaa sen terveellisyyttä muille. Ajattele, olet voinut pilata joidenkin elämän lopullisesti. Mutta älä huoli, karma...
Muutama vuosi sitten ostin Kuopiosta ohikulkumatkalla limpparit ja ruoat autoon eräästä isosta pikaruokaketjusta ja juomat maistui niin paljon jollekin kemikaalille tai puhdistusaineelle ettei pystynyt edes yhtä kulausta nielaisemaan. Oli pakko pysähtyä huoltoasemalle ja ostaa uudet juomat.
En tiedä oliko tämä tahallinen juttu vai vahinko, mutta kyllä jännitti mitä myrkkyä sitä oli suussa ollut.
Toi ap:n juttu on niin törkeä! Pissassa on kaikkea kuona-aineita ja bakteereita yms.sontaa joten vaaran olet touhullasi aiheuttanut.
Asiakaspalvelu nyt vain on sellaista, että siinä pitää välillä kestää kaikenlaisia asiakkaita! Olen tehnyt asiakaspalvelussa/esimiestehtävissä töitä 17vuotta, joten tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten ostin Kuopiosta ohikulkumatkalla limpparit ja ruoat autoon eräästä isosta pikaruokaketjusta ja juomat maistui niin paljon jollekin kemikaalille tai puhdistusaineelle ettei pystynyt edes yhtä kulausta nielaisemaan. Oli pakko pysähtyä huoltoasemalle ja ostaa uudet juomat.
En tiedä oliko tämä tahallinen juttu vai vahinko, mutta kyllä jännitti mitä myrkkyä sitä oli suussa ollut.Toi ap:n juttu on niin törkeä! Pissassa on kaikkea kuona-aineita ja bakteereita yms.sontaa joten vaaran olet touhullasi aiheuttanut.
Asiakaspalvelu nyt vain on sellaista, että siinä pitää välillä kestää kaikenlaisia asiakkaita! Olen tehnyt asiakaspalvelussa/esimiestehtävissä töitä 17vuotta, joten tiedän mistä puhun.
Miks annat jonku koskea juomaas? Itse en ikinä pikaruokaloista tilaa mitään! Oon ennenki kuullu et hamppareiden ym väliin on räkästy. Tää että kusta fantassa on täysin mahdollista..