Olen 40v ja poltan pilveä
Käyn töissä ja maksan asuntolainaa ja poltan pilveä. Pitäisikö minulle antaa potkut töistä pilven takia?
Kommentit (30)
Siitähän saa syövän. Eihän ne fiksut käyttäjät tuolla ulkomailla polta sitä vaan käyttävät muita metodeja. Siis niissä maissa missä se on laillista.
Todella typerää käyttää Suomessa, ellei ole lääkärin reseptiä ja niissähän ei ole päihdyttävää vaikutusta. Perustelen tätä sillä, että koska kasvatus ja käyttö on meillä laitonta, et voi tietää mitä ostat, kasvatat ja käytät. Sen vähäisen tietämyksenkin perusteella mitä mulla on, tiedän että vaikutus voi olla erilainen ja jopa vaarallinen riippuen lajikkeista ja ties mistä. Aika epätoivoinen pitää olla, että ostaa jostain tuntematonta tavaraa ja vetää keuhoihinsa. Alkoholi on myrkkyä myös, kyllä, mutta ainakin tiedät mitä tavaraa se on kun ostat sitä Alkosta. En minä viinaakaan ostaisi jos sitä myisi joku epämääräinen henkilö povitaskustaan torin nurkalla. Ihan yhtä tyhmää olisi ostaa kannabista Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen polttanut 20 vuotta. 15 v sitten poltin joka päivä ja jouduin kannabispsykoosiin. Mutta viikonloppu poltolla ei sekoa.
Aika outoa? Minulla on eräs miespuoleinen tuttava joka polttaa joka päivä. Mistän psykoosista merkkiäkään! Ja tehnyt tätä vuosia, ainakin niin kauan kun on tunnettu. Ennemmin hänenlaistaan katselen kun k-uset ja p-askat housussa örveltävää juoppoa. Vaikka juopothan ovat erityissuojeluksessa Suomessa.
Itseäni ei kiinnosta katsella enää kumpiakaan. Kaikki ne ystäväni jotka unelmoivat vielä tästä lapsen ikuisesta elämästä harjoittavat noita nuoriso harrastuksiaan vielä yli 40 vuotiaina. Montaa heitä ei ole. Tosiaalta en olisi itskkään uskonut että kyllästyn muta kaikelle ona aikansa, muutakin siältöä voi elämässä olla. Ap kiteytti hyvin ajatusmaailman puhumalla rahasta lihaksista ja polttelusta. Sellainen ei monille enää ole merkityksellistä kun vanhenee. Frederikeille ja ikuisille 16vee party animaleille on.
Myös sinä tarvitset vanhana lihaksia, että pystyt elämään. Sängyssä liikkumattomana makaaminen ei ole mitään elämää.
Minulla on lihaksia eri asia on brassailla niillä kuten kunnon teini. En ole koskaan kokenut sitä omaksi jutuksi mutta lapselliset 40 veet brassailee sillä että on rahaa poltan pilvee ja omaan lihakset. Seuraavaksi lapsellisuudeksi ajattelin juuri tuota sinun muut on huonokuntoisia arvostelua ja kuinka muut on väärässä meinikiä. Lapsellista ei uskoisi aina 40 vuotiaiksi mutta sellaista se joidenkin kohdalla on. Kaveripiirikin usein muuttuu lapsiksi tuossa iässä, onko hauskaa sitten olla jossain luukussa kakskymppisten kanssa blaadaamassa ja sitä elämää edelleen elämässä. Ei kiitos se on nähty eikä siihen ole enää tarvetta, se on tylsää, ihmettelen niitä joille sellaiseen tarvetta on, mielestäni ihan syystäkin.
Minulla on useita 40v perheellisiä, korkeasti koulutettuja, työssäkäyviä ystäviä, jotka polttelevat pilveä silloin tällöin. Sitä ei vaan voi paljastaa kenellekään, joka ei itse polta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen polttanut 20 vuotta. 15 v sitten poltin joka päivä ja jouduin kannabispsykoosiin. Mutta viikonloppu poltolla ei sekoa.
Aika outoa? Minulla on eräs miespuoleinen tuttava joka polttaa joka päivä. Mistän psykoosista merkkiäkään! Ja tehnyt tätä vuosia, ainakin niin kauan kun on tunnettu. Ennemmin hänenlaistaan katselen kun k-uset ja p-askat housussa örveltävää juoppoa. Vaikka juopothan ovat erityissuojeluksessa Suomessa.
No hänellä ei sitten ole psykoositaipumusta. Luulisi nyt jokaisen ymmärtävän, että jos on vaikuttavia aineita, on myös niitä haittavaikutuksia. Lääkkeissä ja päihteissä. Eri ihmisille toki tulee erilaisia sivuvaikutuksia.
Viihdekäyttö millä tahansa päihteellä on naurettavaa ja säälittävää. Lääkekannabiksen käyttöä soisin helpotettavan, koska ei se sen vaarallisempi ole kuin nämä muutkaan lääkkeet. Lääkärin valvonnassahan sitä silloin käytettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei kiinnosta katsella enää kumpiakaan. Kaikki ne ystäväni jotka unelmoivat vielä tästä lapsen ikuisesta elämästä harjoittavat noita nuoriso harrastuksiaan vielä yli 40 vuotiaina. Montaa heitä ei ole. Tosiaalta en olisi itskkään uskonut että kyllästyn muta kaikelle ona aikansa, muutakin siältöä voi elämässä olla. Ap kiteytti hyvin ajatusmaailman puhumalla rahasta lihaksista ja polttelusta. Sellainen ei monille enää ole merkityksellistä kun vanhenee. Frederikeille ja ikuisille 16vee party animaleille on.
Myös sinä tarvitset vanhana lihaksia, että pystyt elämään. Sängyssä liikkumattomana makaaminen ei ole mitään elämää.
Minulla on lihaksia eri asia on brassailla niillä kuten kunnon teini. En ole koskaan kokenut sitä omaksi jutuksi mutta lapselliset 40 veet brassailee sillä että on rahaa poltan pilvee ja omaan lihakset. Seuraavaksi lapsellisuudeksi ajattelin juuri tuota sinun muut on huonokuntoisia arvostelua ja kuinka muut on väärässä meinikiä. Lapsellista ei uskoisi aina 40 vuotiaiksi mutta sellaista se joidenkin kohdalla on. Kaveripiirikin usein muuttuu lapsiksi tuossa iässä, onko hauskaa sitten olla jossain luukussa kakskymppisten kanssa blaadaamassa ja sitä elämää edelleen elämässä. Ei kiitos se on nähty eikä siihen ole enää tarvetta, se on tylsää, ihmettelen niitä joille sellaiseen tarvetta on, mielestäni ihan syystäkin.
Kyllä toi mun mielestä kuulostaa hyvältä. Rahaa, lihaksia ja pilveä. Ja tietenkin naisia. Elämä on ihanaa!
Polttaminen eli savun hengittely on epäterveellistä. Kannabiksen voi myös syödä tai hengittää höyrynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi mun mielestä kuulostaa hyvältä. Rahaa, lihaksia ja pilveä. Ja tietenkin naisia. Elämä on ihanaa!
Heikkoitsetunto on se josta tuo kertoo, pilvikin on kauppatavaraa jotta saisi niitä ihmisiuhteita muilla niitä on jo ihan omasta takaa luotuina, eikä pilvellä ostetut kaverisuhteet enää tyydytä. Todellako ihanaako ostaa kaverit pilvellä ja kehua itseään vielä yli 40 vuotiaana? Suurin osa on jo lopettanut koska tuon elämän sisältö ei enää riitä tyydyttämään sitä mitä oikesti haluaa. Toiset vain jääävät jumiiin tuohon. Eikä siinä mitään, mutta sen hohdokkaana esittäminen ei oikeasti ole sitä, vaan tarve tulla esiin tässä asiassa kertoo juurikin heikosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useita 40v perheellisiä, korkeasti koulutettuja, työssäkäyviä ystäviä, jotka polttelevat pilveä silloin tällöin. Sitä ei vaan voi paljastaa kenellekään, joka ei itse polta.
Joillakin se suhtautuminen on niin hysteeristä että käyttö pidetään salassa. Vanha sanonta kellä onni on, se onnen kätkeköön. On muuten osuva sanonta kannabikseen liittyen.
Ja perjantaina menen ihanan naisen kanssa Tallinnaan lemmenlomalle.
Ap
Totta,monet käy töissäkin.