Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän että mieheni haluaisi erota minusta, mutta ei tee sitä oman imagonsa tähden

Vierailija
27.03.2019 |

On siis tällainen mukava ja kiltti mies, kaikkien suosikkipoju!

Suoraan sanottuna, juuri nyt, minua ei oikeastaan kiinnosta parisuhde. En aio jättää miestäni. Aion esittää, etten huomaa mitään. En aio kantaa vastuuta erosta mieheni puolesta. Tehköön mies ratkaisunsa. Minä olen vain iloinen ja ylpeä nainen. En aio muuttua katkeraksi muijaksi, vaan aion entistä enemmän nauttia elämästäni, lapsistani, ystävistäni ja urastani. Siinä vaiheessa kun minua kiinnostaa taas parisuhde, alan katselemaan vähän tarkemmin ymprilleni.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni et kyllä ole ylpeä ja omanarvontuntoinen, jos jäät tuollaiseen parisuhteeseen. Et ole sen parempi kuin mieskään. Niin surullista.

Vierailija
42/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap juoksi itkien turvaan tyttökouluun, jossa muut fem.akot, joilla ei ole munaa elää omaa elämäänsä kilvan lohduttavat häntä, rakastavaa vaimoa, joka hän itse luulee olevansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni et kyllä ole ylpeä ja omanarvontuntoinen, jos jäät tuollaiseen parisuhteeseen. Et ole sen parempi kuin mieskään. Niin surullista.

Ei niin. Hän halveksii miestään, eikä myönnä asiaa edes itselleen. Koska ei ole Nainen, ylpeä ja rohkea.

t.kristallikissa

Vierailija
44/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli näitä mieheni halveksimiskuvioita, onneksi tajusin lähteä. Olemme edelleen hyvissä väleissä, kun ei tarvitse enää ärsyyntyä toisen vioista (minun kokemukseni) saman katon alla. Mies olisi jatkanut yhteiseloa eroamatta, ei siis halunnut erota. Mutta ei hänellä sitä vastaankaan mitään ollut.

En aikanaan edes tajunnut halveksivani mieheni piirteitä, mutta niin asia taisi olla. Ei mulla siihen tavallaan ollut edes oikeutta, olimme vain liian erilaisia, emmekä varmaan rakastaneet toisiamme sillä tavalla, jossa toisen virheet tai viat eivät suorastaan loukkaisi! Siis minua loukkasi. Miestäni ei loukannut minun vajeeni, mutta se varmaan loukkasi, kun toruin ja moitin häntä ettei ollut sellainen kuin halusin. Kyseessä on kuitenkin hyvä mies, ei mitään tuollaista sontaa, jolle olisin koskaan halunnut mitään pahaa. Kuka sellaisen kanssa nyt jaksaa olla!?

t.kristallikissa

Vierailija
45/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Nainen toivoisi, että edes kerran mies kantaisi vastuun ja olisi mies. Halu nähdä mies miehisessä valossa?

Vierailija
46/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
47/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelu. Nainen toivoisi, että edes kerran mies kantaisi vastuun ja olisi mies. Halu nähdä mies miehisessä valossa?

Miksi miehellä olisi suhteessa jotenkin enemmän vastuuta kuin naisella? Ap suhtautuu halveksien mieheensä, kantaisi siitä vain vastuunsa. Onko se muka oikein? Jos on, niin älköön tehkö mitään.

Vierailija
48/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjetöntä touhua teiltä molemmilta. Tyhmä saa olla, mutta ei tyhmän ylpeä. 

Vierailija
49/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään roiku vaan tiedostan tilanteen. Miehän tässä roikkuu kun ei tohdi kantaa vastuuta. Kuten sanoin, en kaipaa nyt parisuhdetta. Vietän itsenäistä elämää ja näytän sen ympärilleni.

Miksi alennut samalle tasolle? Itsekunnioittava nainen ei jäisi odottelemaan miehen päätöksiä vaan tekisi omat ratkaisunsa sitä ennen. Miksi ihmeessä jäät suhteeseen jonku julkisivun takia ja jonku ihme periaatteen takia kenen täytyy kantaa vastuu. 

Vierailija
50/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, sanon vaan että on ihmisiä, jotka haluavat toisten eroamista syystä tai toisesta. Tällöin sen toisen huonoja puolia korostetaan, sen sijaan että annettaisiin rakentavia kannustavia neuvoja. Useimmat osaavat kyllä tehdä ihan omat johtopäätöksensä. Uskon, että asianosaiset itse tietävät kuitenkin parhaimmin sen, kuinka paljon on oikeasti välittämistä, rakkautta tai sitten niitä negatiivisia tunteita. P.s jotkut heittelevät näitä ”haluan erota” juttuja eivätkä tarkoita sitä sillä tavalla että se olisi oikeasti joku pitkän tähtäimen suunnitelma. Oikeasti eroa haluava eroaa, eikä jää roikkumaan. Onhan näitä, yks päivä erotaan ja seuraavana sovitaan.

Vierailija
51/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et aio kantaa miehen puolesta vastuuta erostanne mutta et näköjään kanna omaa vastuutasi myöskään. Et ole itsenäinen nainen lainkaan, kaukana siitä. Olet pelkuri, joka ei uskalla ottaa ratkaisevaa askelta, koska haluat tulla jätetyksi, jotta voit sitten kerätä sympatioita.

Kuulostaa siltä, että tiedät/pelkäät miehelläsi olevan toinen nainen ja pelko saa sinut uhoamaan, ettet edes haluaisi miestä. Jos oikeasti olisit tietoinen parisuhteesi tilasta ja se olisi lähtöisin sinusta, mutta mahdollisista aviolupauksista johtuen tai muuten sitoutumista kunnioittaen et eroa vaan aiot jatkaa suhteeseen panostamista, et uhkailisi, että sitten kun sinua kiinnostaa, ei kiinnosta kuitenkaan oma mies.

Vierailija
52/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään roiku vaan tiedostan tilanteen. Miehän tässä roikkuu kun ei tohdi kantaa vastuuta. Kuten sanoin, en kaipaa nyt parisuhdetta. Vietän itsenäistä elämää ja näytän sen ympärilleni.

Aivan kuin parisuhteessa ei olisi molemmilla vastuu. Jos itseäsi ei enää rakasteta, niin kannattaisiko ehkä etsiä toinen suhde TAI osata tosiaan erota? Sähän se tuossa saat luun käteen, jos mies sitten löytääkin toisen, ja eroaa sinusta. Jäät taas ilman. Toki voithan säkin etsiä kumppania, mutta miksi ihmeessä se pitää tehdä parisuhteesta käsin? Hienoa sitten osoittaa ulkomaailmalle, miten sä petit, kun suhteesta menet toisen syliin. Mutta kukin tavallaan.

Eiku ap vierittää ukon syyksi kaiken ja kohta ulisee täällä kun ihan yllättäen ukko jätti toisen naisen vuoksi.

Huoh. Kukin tavallaan.

Vierailija
53/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin parisuhteessa ei olisi molemmilla vastuu. Jos itseäsi ei enää rakasteta, niin kannattaisiko ehkä etsiä toinen suhde TAI osata tosiaan erota? Sähän se tuossa saat luun käteen, jos mies sitten löytääkin toisen, ja eroaa sinusta. Jäät taas ilman. Toki voithan säkin etsiä kumppania, mutta miksi ihmeessä se pitää tehdä parisuhteesta käsin? Hienoa sitten osoittaa ulkomaailmalle, miten sä petit, kun suhteesta menet toisen syliin. Mutta kukin tavallaan.

Ymmärrätkö, että moitit taas naista joka ei ota vastuuta siitä kun mies kiertoteitse ilmaisee haluavansa erota, ja vapautat miehen vastuusta kokonaan. Kaikesta moitit naista, mutta samasta et kertaakaan miestä, joka on vielä tilanteen aloittaja tässä tapauksessa..

Vierailija
54/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että moitit taas naista joka ei ota vastuuta siitä kun mies kiertoteitse ilmaisee haluavansa erota, ja vapautat miehen vastuusta kokonaan. Kaikesta moitit naista, mutta samasta et kertaakaan miestä, joka on vielä tilanteen aloittaja tässä tapauksessa..

Miten niin mies on tilanteen aloittaja? Nainenhan sanoo, ettei halua parisuhdetta. Kumpi oli ensin, mistä me se tiedetään.

Kyllä minä ainakin moitin monestakin syystä naista tuossa tilanteessa. Sanoo, ettei halua parisuhdett, mutta odottaa silti että mies tekisi aloitteen eroon? Miksi ihmeessä? Sanoo, että sitten kun parisuhde kiinnostaa, katselee ympärilleen. Minä ainakin ymmärrän tuosta että ei edelleenkään kiinnosta se mies vaan katselee muita. Aloittaja antaa ymmärtää, ettei halua miestään parisuhteeseen nyt eikä myöhemmin, silti kehtaa narista, kun ei mies eroa. Ja kuvittelee olevansa itsenäinen, ylpeä ja tietoinen jostain.

Kaivahan aloittaja itsestäsi hiukan naisellista ylpeyttä, itsenäisty ja puhu kerrankin miehesi kanssa asiat halki, jotta voitte kumpikin keskittyä mielekkääseen elämään

Vierailija
55/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/56 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tekisin jotain tuollaista se kuitenkin kosahtaisi mun omille nilkoille.

Ei oo toiminut mun elämässä.

Ehkä sitten jos itsekin löytäisin uuden miehen niin sitten olis helpompi olla välittämättä ihmisestä, jonka kanssa asuu.