Tiedän että mieheni haluaisi erota minusta, mutta ei tee sitä oman imagonsa tähden
On siis tällainen mukava ja kiltti mies, kaikkien suosikkipoju!
Suoraan sanottuna, juuri nyt, minua ei oikeastaan kiinnosta parisuhde. En aio jättää miestäni. Aion esittää, etten huomaa mitään. En aio kantaa vastuuta erosta mieheni puolesta. Tehköön mies ratkaisunsa. Minä olen vain iloinen ja ylpeä nainen. En aio muuttua katkeraksi muijaksi, vaan aion entistä enemmän nauttia elämästäni, lapsistani, ystävistäni ja urastani. Siinä vaiheessa kun minua kiinnostaa taas parisuhde, alan katselemaan vähän tarkemmin ymprilleni.
Kommentit (56)
Ihme pelaamista, ap.
Minulla on tapana keskustella ongelmista. Joko pystymme ratkaisemaan ne yhdessä kumppanin kanssa tai toteamme että ratkaisua ei vain löydy, jolloin voimme yhdessä päättää erota, mutta säilytämme kuitenkin hyvät välit toisiimme. En tajua yhtään tuollaisia kulissiliittoja, joissa kumpikin laskelmoi oman päänsä sisällä ja samalla jää elämä elämättä. Mutta kukin tyylillään toki.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia kukaan ei käännä katsetta mieheen?
Hän se tässä on säälittävä kun ei ota eroa. Miksi iihmeessä apn pitäisi erota miehen puolesta?
Mies saisi varmasti kritiikkiä myös, jos kirjoittaisi tänne.
Parisuhteessa on kuitenkin kaksi osapuolta, ja kumpikin on vastuussa omasta toiminnastaan. Se, että toinen osapuoli tekee tai on tekemättä jotain, ei liity asiaan. Ap voisi kantaa oman osansa vastuusta ja esim. ottaa asiat puheeksi miehensä kanssa. Jos hän ei tätä tee, niin turha ihmetellä kun elämä muuttuu päivä päivältä kurjemmaksi. Vastuuta parisuhteesta ei voi ulkoistaa ainoastaan toiselle.
Nimenomaan ap pelaa, mutta tulee häviämään. Ei miestä satuta se, jos hän löytää elämänsä naisen ja teille tulee ero. Hänhän on huonossa liitossa!!!
Tuo ON huono liitto, kun ap ei tee mitään suhteen parantamiseksi eikä eroa. Aivan naurettavaa syyllistää siitä vain miestä.
Jos tiedät, että mihesi haluaisi erota sinusta, niin ainoastaan siten sulla ois oikeus olla katkerasti jätetty vaimo, jos nyt VÄLITÄISIT ja tekisit jotain. Tuolla asenteella et saa sympatiaa eronne jälkeen, paitsi tietenkin tietämättömiltä ihmisiltä jotka eivät näe koko kuvaa. Ei miehesi ansaitse sellaista kohtelua, että tietämättömät ihmiset arvostelevat häntä samalla kun sinunkin asenteesi on näin arsesta. Mikä rakastava vaimo? Siis?
Niin sähä kuvittelet ettei miehesi haluaisi enää olla kanssasi. Sun kuvitelma ei välttämättä vastaa todellisuutta. Nykymaailmassa ei kukaan pysy taatusti yhdessä minkään imagon tai edes lasten takia. Tuntuu olevan muotia tuo eroaminen ja kukasta kukkaan hyppiminen. Kukaan ei korviaan enää hetkauta toisten eroamisista, toisin kuin ennen oli.
Ap tekee ihan oikein. Nauti elämästäsi ilman miestäsi. Anna miehen tehdä eropäätös. Jos ei ole koskaan pokkaa, niin tee se itse, kun olet valmis uuteen rakkauteen tai et enää jaksa katsella miestä. Jos on vielä enemmän pokkaa, niin kerrytä omaa varallisuutta jo nyt,että olet eron hetkellä taloudellisesti kuivilla. Mies on luuseri, jos luulee,että hän voi laittaa eron naisen niskoille ja esittää edelleen mukavaa kilttiä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ap tekee ihan oikein. Nauti elämästäsi ilman miestäsi. Anna miehen tehdä eropäätös. Jos ei ole koskaan pokkaa, niin tee se itse, kun olet valmis uuteen rakkauteen tai et enää jaksa katsella miestä. Jos on vielä enemmän pokkaa, niin kerrytä omaa varallisuutta jo nyt,että olet eron hetkellä taloudellisesti kuivilla. Mies on luuseri, jos luulee,että hän voi laittaa eron naisen niskoille ja esittää edelleen mukavaa kilttiä miestä.
Mitä ihmeen ihanaa tuossa on? Miten voi hyi että enää edes asua saman katon alla ihmisen kanssa, jota pitää kohdella noin halveksivasti? Ei kerro kyllä todellakaan hyvää sinusta tuollainen, eikä ap:sta, jos noin kierosti suhteutuu. Ette tuolla asenteella ikinä niitä välittäviä miehiä tulekaan löytämään.
Joku toinen nainen on kirjoittanut kymmeniä viestejä hsukkuen ap:ta siitä, ettei hän ota eroa vässykämiehen puolesta...
Minusta oma elämä ilman tuollaista ihmistä, jota noin paljon halveksisin on niin paljon parempaa, etten jäisi tuollaiseen suhteeseen minuutiksikaan. Tuskinpa kukaan välittävä mies edes kiinnostuu suhteessa olevasta naisesta, jos heillä on itsekunnioitusta. Mutta ettehän te sen perään olleetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku toinen nainen on kirjoittanut kymmeniä viestejä hsukkuen ap:ta siitä, ettei hän ota eroa vässykämiehen puolesta...
En ole toinen nainen todellakaan. Olen Kristallikissa. Mun mies välittää ja arvostaa minua.
Enkä tuollaisessa paskasuhteessa eläisi päivääkään, jossa halveksisin miestäni.
Vierailija kirjoitti:
No, veikö Kissa kielesi, kun ei ollutkaan toinen nainen? Sinä siis avoimesti ilmoitat että haveksit miestäsi mutta haluat silti elää tämän kanssa. Voi oksu.
Jos eli kun kerran halveksit miestäsi niin ole Nainen ja ota ero! Aivan älytöntä kupata suhteessa, jossa ei nauti ja laittaa elämänsä hukkaan! Ettekö osaa Elää naiset!?
Ja toivottavasti et kaunistele toimintaasi itsellesi, vaan myönnät, että sinä halveksit miestäsi, kukapa mies nauttisi sellaisen n*ssimisesta? Ei kukaan. Joten miehen käytös on ihan ymmärrettävää.
Ap on miestään halveksiva säälittävä luuseri, joka ansaitsee kaiken pskan, jonka mieheltään saa. Koska asuu ihmisen kanssa, vaikka halveksii tätä.
Kuulitko ap??!!! Tuollaiset muita ihmisiä ja varsinkin läheisiään halveksivat paskat kuin sinä, jotka luulette sen takia olevanne muiden yläpuolella olette kaikkien alapuolella eläviä saastoja, ja saatte sen mitä ansaitsettekin!!!
Sen kun vain sanot ap tänä iltana miehellesi, että minä halveksin sinua, rupeat kerrankin rehelliseksi tunteistasi, ja katsot kun mies ottaa susta eron. Ei tarvitse odptella enempää.
Onnea sille. Mutta eihän sulla ole munaa olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En roiku. Minä en kaipaa parisuhdetta. Siinä vaiheessa kun alan taas kaivata, kohotan katseeni ympärilleni. Tiedän kyllä, että löydän rakkauden sitten kun on rakkauden aika. Nyt ei vielä ole. Mä en ole säälittävä, olen tietoinen. Mies se on tässä säälittävä kun ei lähde tästä suhteesta ja etsi rakkautta.
Olethan säälittävä, kun et ilmeisesti itsekään rakasta miestäsi, ja silti jatkat siis itsekin valhetta. Mä en ois liitossa ihmisen, jota en rakasta kanssa. Mutta säpä oot. Sähän se siinä miestä huijaat.
Vai rakastatako sittenkin? Ja olet katkera, kun et ole rakkauden arvoinen? Et siksi osaa lähteä ja jättää miestä, joka sitten saakin mannaa mitä haluaakin, ei sinua. Ja ihannvapaasti vielä, sä hävisit. Ja nyt esität itsellesi, että sä et lähde, koska ei rakastava puoliso tee niin. Voi sua ressukkaa, mä en ikinä hukkais elämääni tuommoiseen. Et sä tunne itseäsi, näköjään.
T. Toinen nainen epätoivoisesti kytiksellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En roiku. Minä en kaipaa parisuhdetta. Siinä vaiheessa kun alan taas kaivata, kohotan katseeni ympärilleni. Tiedän kyllä, että löydän rakkauden sitten kun on rakkauden aika. Nyt ei vielä ole. Mä en ole säälittävä, olen tietoinen. Mies se on tässä säälittävä kun ei lähde tästä suhteesta ja etsi rakkautta.
Olethan säälittävä, kun et ilmeisesti itsekään rakasta miestäsi, ja silti jatkat siis itsekin valhetta. Mä en ois liitossa ihmisen, jota en rakasta kanssa. Mutta säpä oot. Sähän se siinä miestä huijaat.
Vai rakastatako sittenkin? Ja olet katkera, kun et ole rakkauden arvoinen? Et siksi osaa lähteä ja jättää miestä, joka sitten saakin mannaa mitä haluaakin, ei sinua. Ja ihannvapaasti vielä, sä hävisit. Ja nyt esität itsellesi, että sä et lähde, koska ei rakastava puoliso tee niin. Voi sua ressukkaa, mä en ikinä hukkais elämääni tuommoiseen. Et sä tunne itseäsi, näköjään.T. Toinen nainen epätoivoisesti kytiksellä
Mä en kyttää miehiä, joiden naiset halveksivat heitä. Luultavasti eivät ole pakan parasta osaa.
t.kristallikissa
Mies ei ole tässä keskustelemassa. Miten voisimme vaikuttaa häneen nyt?